Ja dan loop ik maar 2000 jaar achter, zolang jij maar 2 meter achterlooptquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is tenminste beter dan de 2000 jaar die jij achterloopt,moslim
.
En ik zo'n leuk antwoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, topic dicht. En ik had nog wel zo'n goede grap gepost.
Niet posten na 300 topicsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*haastig Turkese kennissen belt*
Wanneer komen jullie?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is tenminste beter dan de 2000 jaar die jij achterloopt,moslim
.
Als jullie komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet posten na 300 topics![]()
Wanneer ga je koken?
Wannabequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook echt invoeren als stopwoordje.
Tis dat het bijna iftar is, anders had ik echt tientallen foute grappen gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als CC gaat dan kom ik niet.![]()
Jij bent zelf al een foute grapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis dat het bijna iftar is, anders had ik echt tientallen foute grappen gemaakt.
Hier is het mode om 'tizz Imesh' te zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits zegt al om de 2 zinnen 'tzz' op z'n Marokkaans.
"Wat je zegt ben je zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent zelf al een foute grap
Meki moet werken, zie deel 2quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef Paardesnikkel het volgende:
Geen Bansheeboy, geen Meki, geen youssef.... Men deze meet heeft geen bestaansrecht.
Je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelf".
Nee dát is volwassen.
wat ben je ook een cutiequote:
Na-aper.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Burakius het volgende:
lasagna was weer eens lekker
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ik ben straks de enige echte Marokkie daar![]()
Niet dat jij uberhaupt iets bij je hebt, ooit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet dat jij uberhaupt iets bij je hebt, ooit.
Ik wacht op die subsidie trig, ik heb een back-up.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef PLAE@ het volgende:
al subsidie geregeld eigenlijk?
Ish niej garatish.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we in z'n wangen knijpen op de meet?.
Het is serieus te regelen hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, gezien jij niet komt hadden we er geen recht op.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Wrom komt Slayage niet eik?
quote:nee man niets voor mij, veel plezier jullie, zie dat een hele hoop mensen komen
T-mobile deed pijn he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op die subsidie trig, ik heb een back-up.
Ik jat Mutants portemonnee wel,quote:
Mutant, neem geen contant geld meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik jat Mutants portemonnee wel,
kijk, ik ben al overgehaald
Foute grap Yvonne *mep*
Hij is nog niet betaald en de volgende ligt er binnenkort. Zo zie je maar weer hoe Turks ik benquote:
Als je aangeeft dat je naar T-mobile belt geeft dat al heel wat aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Huuuuu, hoe weet jij dat ik T-mobile heb?
Waarom, iedereen kan toch uit eigen zak betalen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
multiculti shit ken je mooi gebruik maken van potjes enzo maar goed
Zeg 's eerlijk, als iemand van de meet een subsidie zou aanvragen, hoe zou je dan denken over de moslims die komen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
Oh. Ja. Ok. Ik vond het al engquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je naar T-mobile belt geeft dat al heel wat aan
hoersubsidie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb niets te klagen hoor! Financieel gezien dan..
Jeweetoch, beetje witte spoel, beetje kloesen en die pandjes onderverhoeren.
Is inderdaad waar, maar ik denk niet dat ze deze meet gaan financierenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom, iedereen kan toch uit eigen zak betalen?![]()
Oei dat klinkt niet echt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.
Wat enger is dat ik ook nog weet hoeveel het isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Ja. Ok. Ik vond het al eng.
Zit een gat in me zakquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Man vindt 'hoer' helemaal geen scheldwoord
HmmmDie kan ik gebruiken tegen bepaalde mensen.
Oe, m'n eigen stalkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat enger is dat ik ook nog weet hoeveel het is
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oei dat klinkt niet echt....![]()
Oke, flauw, maar die kreeg je nog terug.
![]()
Deze is erger Mutant, deze is erger. Ik hou me in.quote:
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, etenstijd. Lasagne hmmmm.
Elke dag 2/3 min eraf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?
elke dag een minuut of 3 eraf he.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?
De zon gaat steeds eerder onder hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dagen worder korterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het kan wel dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Triggershot het volgende:
een kwarter van 4 fokkers met inhoudelijk zelfde boodschap op 1 vraag
Hmm, ja want hij gaf ook niet aan niet te kunnen ofzo, dus vraag me af of hij wel op de hoogte is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Niet dat ik weet.
nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
komt er ook een suikerfeest meet?
Waarom kom jij eigenlijk niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
komt er ook een suikerfeest meet?
dan kom ik wel. moet dan wel een jaarlijkse afspraak met meneer achaboun afzeggen.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef mrkanarie het volgende:
Ik kom gewoon langs met heel veel lekkers om de hele meet te verpesten!
Ik denk niet dat Bazar dat op prijs zal stellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Litso het volgende:
Mag ik mijn eigen brood met ham meenemen? Ik hou niet zo van turks eten.
ik denk dat jouw mate van domheid ook een nieuwe doorbraak isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt anders ook lamsham.
het bestaat nog niet, maar ik denk dat geitenlamham een doorbraak is!
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik denk dat jouw mate van domheid ook een nieuwe doorbraak is
Het idee was een meet in een restaurant, dan is zelf eten meenemen geen groot succes denk ikquote:
nou de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je islamitisch bent en graag zelf de ham wil meenemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee was een meet in een restaurant, dan is zelf eten meenemen geen groot succes denk ik.
de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je een idioot/josti bent en graag in elkaar wil worden geslagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je islamitisch bent en graag zelf de ham wil meenemen.
hoezo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je een idioot/josti bent en graag in elkaar wil worden geslagen.
Jij bent een ex admin, do somethingquote:
Ga jij nou maar snel leren koken en nodig mij uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ER IS NIETS MIS MET DIE KNORR WERELDGERECHTEN OK?
Neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar snel leren koken en nodig mij uit.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Een nieuw welp is geworpen
Bedankt! Muhammad_ali wordt oud he. Parkison enzo...quote:
Wie nodigde jou uit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
Ja, vasten geld ook voor Fok
[/quote
Maar waar , wanneer en hoe laat gaan we suikerfeesten. Ik heb er verdomme speciaal broeken voor gekocht! Met stretch!
Vertel mij nou maar waar en wanneer en hoe laat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel?![]()
![]()
Ze komt zelf niet eens.
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Vertel mij nou maar waar en wanneer en hoe laat.
En verbaas je over het resultaat!
Mag ik ook in jouw lijstje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.
Waarom noem je je niet Bonfire?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.
voor alle duidelijkheid. Dit is Muhammad_ali met een een nieuwe nick
Ja zag ik al aan je foboquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.
voor alle duidelijkheid. Dit is Muhammad_ali met een een nieuwe nick
Ha die NanKingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
Pindakaas!
Heb nog geen PM ontvangen maar ik wacht rustig afquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja zag ik al aan je fobo
Nee, maar private message
maandag reserverenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb nog geen PM ontvangen maar ik wacht rustig af![]()
De plekken bij Bazar? Ik moet nogsteeds uitvinden waar dat isquote:
Ligt erg centraalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De plekken bij Bazar? Ik moet nogsteeds uitvinden waar dat is![]()
En ik woon zelf in Rotterdam![]()
Ik wacht de pm af. Anders pm ik je gewoon als een gekquote:
Jou wil ik er zeker bij hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wacht de pm af. Anders pm ik je gewoon als een gek![]()
slijmbalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jou wil ik er zeker bij hebben
Emel komt niet, stuck enzo posten zo nu en danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
slijmbal![]()
Waar is de rest joh. Emel, Stuck, Mutant, Burakius enz enz
Op de vlucht voor de correcten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
slijmbal![]()
Waar is de rest joh. Emel, Stuck, Mutant, Burakius enz enz
ik bedoelde meer: waarom is het topic zo leeg...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel komt niet, stuck enzo posten zo nu en dan
Je bent wel vastberaden he. Wanneer ga je eens weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Op de vlucht voor de correcten!
3e topic, gaat al aardig snel johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik bedoelde meer: waarom is het topic zo leeg...
Ik weet dat emel niet komt.
En mijn held Meki moest werken![]()
Never!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent wel vastberaden he. Wanneer ga je eens weg?
Mooi doel. Ik zal maar niet zeggen dat ik hoop dat je dat doel haalt..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:46 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Never!
Ik heb suikerziekte en wil sterven op het feest van derzelve!
ik leer je shoffelleeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op donderdag 12 oktober 2006 23:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi doel. Ik zal maar niet zeggen dat ik hoop dat je dat doel haalt..
[/quote
Dat vind ik nou aardig.
Vals!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:18 schreef Emel het volgende:
zou het niet geinig zijn als ik daar ook zit, alleen weten jullie het niet![]()
![]()
ik ben het meisje dat constant (stiekem) naar jullie zit te starenquote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben het meisje dat constant (stiekem) naar jullie zit te staren![]()
Ik zal er voor zorgen dat ik heel irritant ga terugstaren naar iedereenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat ik heel irritant ga terugstaren naar iedereen![]()
liefquote:
mijn Kadir wat doe jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
morgen Kadir gecesi!
waarom niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IS niet waar, niemand weet wanneer het Qadr nacht is
kan je ff online komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef yvonne het volgende:
Yvonne p0wnt Sjors Fröhlich luistern jullie morgen
Ik ga maar vroeg naar bed
Nog niemand heeft het gehad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen. En Roermond? Dat ga ik iig niet halen.... Wie stuurt me de pm ff door...
Joh, zondequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat ik niet op de fiets kan gaan hoor.
Liftje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is keizielig voor mij ja![]()
Ik blijf sociaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh ja die had ik afgeslagen.
Ik stop met zeuren.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom houd ik toch zoveel van je.
Hoezoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Yvonne wil me inruilen voor kamelen
ze heeft blijkbaar liever kamelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
A) is het MIJN Benjiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
jij was toch weg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Eeeeey, sma'tjes. Jeweettooog.
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Gaan we nog picknicken met worstjes en bier?..
Nah, ik ben niet gay zoals jij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet gay zoals jij.
Hij raakte een gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.
OH GOD, IK BEN GAY GENOEMD!!1!!1
Ga weg.
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef Pracissor het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, in het vervolg een datum plannen waarop ik niet werkzaam ben als betaster.
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.![]()
wat dacht je van 30 februari?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.![]()
Schikt maandag?![]()
Oy, niks mis met hanenkammenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Triggershot het volgende:
Laat het joh, reageer niet op bezems.
quote:
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.quote:
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
wtf is een mooiboy?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?
Ik kom uit Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.![]()
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.quote:
Ach ik ben In Mekka geweest, wat had je nog meer?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loooooooooser. Niet eens uit een echte stad komen. Swa. Jeweet.
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.![]()
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?![]()
Je raakt me gewoon diep, weetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wel flamen maar niet de consequenties kunnen ondervinden.. n00b.
Dus wat aanpassingen gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
Bedoeling was dat locatie onder ons bleef enzo
Ome Willemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens naar Ome Willem gekeken..
Oh, jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus wat aanpassingen gemaaktYv, niet slaan
.
Allang. Van mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waren we er al uit van wie Benji is?
Ja, daar waren we al uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waarom vecht er niemand om mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Wat niet is kan nog komenquote:
Ik kan op het moment niet op hotmail, maar zal vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Trigger, kijk je mail!
hey, die zin gebruik ik ook altijdquote:
Uit WO1, de trenches, loopgravenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
nee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
Indiase toestand, Britten in India die tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
en kaki?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Indiase toestand, Britten in India die tijd.
Neeeeeeeeeeeee, we moeten de tijd zien te doden tot morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Verwijder het offtopic geblaad eens Nan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jij hebt genoeg videomateriaal om tijd mee te doden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, we moeten de tijd zien te doden tot morgen
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg videomateriaal om tijd mee te doden.![]()
Gadverdegadverdegadverquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!
Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Oh dus het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.quote:Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Godskolere NKquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Verdomme CCquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Baggeruserquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Doe eens lief?quote:
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat nou hihi, maak eten voor me, of laat me gewoon eten![]()
![]()
Says who?quote:
Dan ga ik nu maar etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkeken.
Hohohohoh, je bent te vroegquote:
De zon scheen nog hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, elke dag 3 min vroeger weetje nog
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoetquote:
Ja bedankt dat je mij er nog even aan helpt denken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoet
M'n handen wel iigquote:
Bij Black Widow?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
Ik had wel een hele mooie hippe broek gezien bij black widow, zal ik die dan maar gewoon kopen.
Als het goed is heeft ze een PM ontvangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n handen wel iig
Heeft iemand alicey al uit het Turken topic gehaald?
Die vraagt daar of de meet nog doorgaat
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop tochquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop toch![]()
Zo zoetsappig....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
quote:Triggershot from City Square is Gay! Astonishment; when Mr. Triggershot came out infront of the whole city by accident!
Updated: 12:39 p.m. ET October 10th, 2006
"This is bigger than a presidents assasination!" says George W. Bush - President of the United States of America .
City Square - Triggershot has come out as a homosexual in the public eye, at a town meeting in City Square for the whole world to take notice; and it was all done by accident!.
Earlier yesterday during a ceremony in City Square, for the World Childrens Education Association, Mr. Triggershot was giving a speech about how important it is to maintain positive family values while attending school. It slipped. "Children need to understand that adults are rolemodels. That means that adults should be setting positive values and examples for the children of this fine Country." Mr. Triggershot then continued... "Not all adults in City Square are good examples tho. As an example, I would not expect my kids to have sex with the same gender like I do. I do it because I am Gay!"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
Die ken ik!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, ze kon eerder je zus zijn lijkt me
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
J-lo had ook je moeder kunnen zijn
Nu moet je heel even op gaan passenquote:
Hoi omaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef yvonne het volgende: