Neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar snel leren koken en nodig mij uit.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Een nieuw welp is geworpen
Bedankt! Muhammad_ali wordt oud he. Parkison enzo...quote:
Wie nodigde jou uit dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op donderdag 12 oktober 2006 21:34 schreef Triggershot het volgende:
Ja, vasten geld ook voor Fok
[/quote
Maar waar , wanneer en hoe laat gaan we suikerfeesten. Ik heb er verdomme speciaal broeken voor gekocht! Met stretch!
Vertel mij nou maar waar en wanneer en hoe laat.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel?![]()
![]()
Ze komt zelf niet eens.
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Vertel mij nou maar waar en wanneer en hoe laat.
En verbaas je over het resultaat!
Mag ik ook in jouw lijstje?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee sorry, laat ik me niet openbaar over uit. Iedereen krijgt een PM, iedereen waarvan ik zeker weet dat ze wel komen.
Waarom noem je je niet Bonfire?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.
voor alle duidelijkheid. Dit is Muhammad_ali met een een nieuwe nick
Ja zag ik al aan je foboquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM?? Hebben we nog een andere meet dan de iftar.
voor alle duidelijkheid. Dit is Muhammad_ali met een een nieuwe nick
Ha die NanKingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
Pindakaas!
Heb nog geen PM ontvangen maar ik wacht rustig afquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja zag ik al aan je fobo
Nee, maar private message
maandag reserverenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb nog geen PM ontvangen maar ik wacht rustig af![]()
De plekken bij Bazar? Ik moet nogsteeds uitvinden waar dat isquote:
Ligt erg centraalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De plekken bij Bazar? Ik moet nogsteeds uitvinden waar dat is![]()
En ik woon zelf in Rotterdam![]()
Ik wacht de pm af. Anders pm ik je gewoon als een gekquote:
Jou wil ik er zeker bij hebbenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wacht de pm af. Anders pm ik je gewoon als een gek![]()
slijmbalquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jou wil ik er zeker bij hebben
Emel komt niet, stuck enzo posten zo nu en danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
slijmbal![]()
Waar is de rest joh. Emel, Stuck, Mutant, Burakius enz enz
Op de vlucht voor de correcten!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
slijmbal![]()
Waar is de rest joh. Emel, Stuck, Mutant, Burakius enz enz
ik bedoelde meer: waarom is het topic zo leeg...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emel komt niet, stuck enzo posten zo nu en dan
Je bent wel vastberaden he. Wanneer ga je eens weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Op de vlucht voor de correcten!
3e topic, gaat al aardig snel johquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik bedoelde meer: waarom is het topic zo leeg...
Ik weet dat emel niet komt.
En mijn held Meki moest werken![]()
Never!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je bent wel vastberaden he. Wanneer ga je eens weg?
Mooi doel. Ik zal maar niet zeggen dat ik hoop dat je dat doel haalt..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:46 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Never!
Ik heb suikerziekte en wil sterven op het feest van derzelve!
ik leer je shoffelleeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[quote]Op donderdag 12 oktober 2006 23:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi doel. Ik zal maar niet zeggen dat ik hoop dat je dat doel haalt..
[/quote
Dat vind ik nou aardig.
Vals!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:18 schreef Emel het volgende:
zou het niet geinig zijn als ik daar ook zit, alleen weten jullie het niet![]()
![]()
ik ben het meisje dat constant (stiekem) naar jullie zit te starenquote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben het meisje dat constant (stiekem) naar jullie zit te staren![]()
Ik zal er voor zorgen dat ik heel irritant ga terugstaren naar iedereenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat ik heel irritant ga terugstaren naar iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |