Ja dan loop ik maar 2000 jaar achter, zolang jij maar 2 meter achterlooptquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is tenminste beter dan de 2000 jaar die jij achterloopt,moslim
.
En ik zo'n leuk antwoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, topic dicht. En ik had nog wel zo'n goede grap gepost.
Niet posten na 300 topicsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
*haastig Turkese kennissen belt*
Wanneer komen jullie?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is tenminste beter dan de 2000 jaar die jij achterloopt,moslim
.
Als jullie komenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet posten na 300 topics![]()
Wanneer ga je koken?
Wannabequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook echt invoeren als stopwoordje.
Tis dat het bijna iftar is, anders had ik echt tientallen foute grappen gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als CC gaat dan kom ik niet.![]()
Jij bent zelf al een foute grapquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis dat het bijna iftar is, anders had ik echt tientallen foute grappen gemaakt.
Hier is het mode om 'tizz Imesh' te zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits zegt al om de 2 zinnen 'tzz' op z'n Marokkaans.
"Wat je zegt ben je zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent zelf al een foute grap
Meki moet werken, zie deel 2quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef Paardesnikkel het volgende:
Geen Bansheeboy, geen Meki, geen youssef.... Men deze meet heeft geen bestaansrecht.
Je hebt gelijk, sorryquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Wat je zegt ben je zelf".
Nee dát is volwassen.
wat ben je ook een cutiequote:
Na-aper.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Burakius het volgende:
lasagna was weer eens lekker
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ik ben straks de enige echte Marokkie daar![]()
Niet dat jij uberhaupt iets bij je hebt, ooit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Des te minder portomonees worden gejat, goede zaak.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet dat jij uberhaupt iets bij je hebt, ooit.
Ik wacht op die subsidie trig, ik heb een back-up.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef PLAE@ het volgende:
al subsidie geregeld eigenlijk?
Ish niej garatish.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zullen we in z'n wangen knijpen op de meet?.
Het is serieus te regelen hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, gezien jij niet komt hadden we er geen recht op.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Wrom komt Slayage niet eik?
quote:nee man niets voor mij, veel plezier jullie, zie dat een hele hoop mensen komen
T-mobile deed pijn he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op die subsidie trig, ik heb een back-up.
Ik jat Mutants portemonnee wel,quote:
Mutant, neem geen contant geld meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik jat Mutants portemonnee wel,
kijk, ik ben al overgehaald
Foute grap Yvonne *mep*
Hij is nog niet betaald en de volgende ligt er binnenkort. Zo zie je maar weer hoe Turks ik benquote:
Als je aangeeft dat je naar T-mobile belt geeft dat al heel wat aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Huuuuu, hoe weet jij dat ik T-mobile heb?
Waarom, iedereen kan toch uit eigen zak betalen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
multiculti shit ken je mooi gebruik maken van potjes enzo maar goed
Zeg 's eerlijk, als iemand van de meet een subsidie zou aanvragen, hoe zou je dan denken over de moslims die komen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
Oh. Ja. Ok. Ik vond het al engquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je naar T-mobile belt geeft dat al heel wat aan
hoersubsidie?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb niets te klagen hoor! Financieel gezien dan..
Jeweetoch, beetje witte spoel, beetje kloesen en die pandjes onderverhoeren.
Is inderdaad waar, maar ik denk niet dat ze deze meet gaan financierenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
dan niet
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom, iedereen kan toch uit eigen zak betalen?![]()
Oei dat klinkt niet echt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.
Wat enger is dat ik ook nog weet hoeveel het isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Ja. Ok. Ik vond het al eng.
Zit een gat in me zakquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou op jouw zak teren.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Man vindt 'hoer' helemaal geen scheldwoord
HmmmDie kan ik gebruiken tegen bepaalde mensen.
Oe, m'n eigen stalkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat enger is dat ik ook nog weet hoeveel het is
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oei dat klinkt niet echt....![]()
Oke, flauw, maar die kreeg je nog terug.
![]()
Deze is erger Mutant, deze is erger. Ik hou me in.quote:
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
Oh, etenstijd. Lasagne hmmmm.
Elke dag 2/3 min eraf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?
elke dag een minuut of 3 eraf he.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel met de tijd? In het begin van de ramadan mocht je toch pas om kwart voor 8 ofzo eten?
De zon gaat steeds eerder onder hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dagen worder korterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het kan wel dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:16 schreef Triggershot het volgende:
een kwarter van 4 fokkers met inhoudelijk zelfde boodschap op 1 vraag
Hmm, ja want hij gaf ook niet aan niet te kunnen ofzo, dus vraag me af of hij wel op de hoogte is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Niet dat ik weet.
nee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
komt er ook een suikerfeest meet?
Waarom kom jij eigenlijk niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
komt er ook een suikerfeest meet?
dan kom ik wel. moet dan wel een jaarlijkse afspraak met meneer achaboun afzeggen.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:08 schreef mrkanarie het volgende:
Ik kom gewoon langs met heel veel lekkers om de hele meet te verpesten!
Ik denk niet dat Bazar dat op prijs zal stellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:17 schreef Litso het volgende:
Mag ik mijn eigen brood met ham meenemen? Ik hou niet zo van turks eten.
ik denk dat jouw mate van domheid ook een nieuwe doorbraak isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt anders ook lamsham.
het bestaat nog niet, maar ik denk dat geitenlamham een doorbraak is!
waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
ik denk dat jouw mate van domheid ook een nieuwe doorbraak is
Het idee was een meet in een restaurant, dan is zelf eten meenemen geen groot succes denk ikquote:
nou de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je islamitisch bent en graag zelf de ham wil meenemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het idee was een meet in een restaurant, dan is zelf eten meenemen geen groot succes denk ik.
de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je een idioot/josti bent en graag in elkaar wil worden geslagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je islamitisch bent en graag zelf de ham wil meenemen.
hoezo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
de uitspanningen die ik ken waar je dit soort zaken gaat houden kan je vertellen dat je een idioot/josti bent en graag in elkaar wil worden geslagen.
Jij bent een ex admin, do somethingquote:
Ga jij nou maar snel leren koken en nodig mij uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ER IS NIETS MIS MET DIE KNORR WERELDGERECHTEN OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |