Baggeruserquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Doe eens lief?quote:
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat nou hihi, maak eten voor me, of laat me gewoon eten![]()
![]()
Says who?quote:
Dan ga ik nu maar etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkeken.
Hohohohoh, je bent te vroegquote:
De zon scheen nog hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, elke dag 3 min vroeger weetje nog
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoetquote:
Ja bedankt dat je mij er nog even aan helpt denken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoet
M'n handen wel iigquote:
Bij Black Widow?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
Ik had wel een hele mooie hippe broek gezien bij black widow, zal ik die dan maar gewoon kopen.
Als het goed is heeft ze een PM ontvangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n handen wel iig
Heeft iemand alicey al uit het Turken topic gehaald?
Die vraagt daar of de meet nog doorgaat
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop tochquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop toch![]()
Zo zoetsappig....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
quote:Triggershot from City Square is Gay! Astonishment; when Mr. Triggershot came out infront of the whole city by accident!
Updated: 12:39 p.m. ET October 10th, 2006
"This is bigger than a presidents assasination!" says George W. Bush - President of the United States of America .
City Square - Triggershot has come out as a homosexual in the public eye, at a town meeting in City Square for the whole world to take notice; and it was all done by accident!.
Earlier yesterday during a ceremony in City Square, for the World Childrens Education Association, Mr. Triggershot was giving a speech about how important it is to maintain positive family values while attending school. It slipped. "Children need to understand that adults are rolemodels. That means that adults should be setting positive values and examples for the children of this fine Country." Mr. Triggershot then continued... "Not all adults in City Square are good examples tho. As an example, I would not expect my kids to have sex with the same gender like I do. I do it because I am Gay!"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
Die ken ik!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, ze kon eerder je zus zijn lijkt me
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
J-lo had ook je moeder kunnen zijn
Nu moet je heel even op gaan passenquote:
Forum Opties | |