Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
wtf is een mooiboy?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?
Ik kom uit Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.![]()
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.quote:
Ach ik ben In Mekka geweest, wat had je nog meer?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loooooooooser. Niet eens uit een echte stad komen. Swa. Jeweet.
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.![]()
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?![]()
Je raakt me gewoon diep, weetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wel flamen maar niet de consequenties kunnen ondervinden.. n00b.
Dus wat aanpassingen gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
Bedoeling was dat locatie onder ons bleef enzo
Ome Willemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens naar Ome Willem gekeken..
Oh, jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus wat aanpassingen gemaaktYv, niet slaan
.
Allang. Van mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waren we er al uit van wie Benji is?
Ja, daar waren we al uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waarom vecht er niemand om mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Wat niet is kan nog komenquote:
Ik kan op het moment niet op hotmail, maar zal vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Trigger, kijk je mail!
hey, die zin gebruik ik ook altijdquote:
Uit WO1, de trenches, loopgravenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
nee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
Indiase toestand, Britten in India die tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
en kaki?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Indiase toestand, Britten in India die tijd.
Neeeeeeeeeeeee, we moeten de tijd zien te doden tot morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Verwijder het offtopic geblaad eens Nan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Jij hebt genoeg videomateriaal om tijd mee te doden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, we moeten de tijd zien te doden tot morgen
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg videomateriaal om tijd mee te doden.![]()
Gadverdegadverdegadverquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!
Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Oh dus het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom je nog met een meettijd, of moet ik er maar vanaf 's ochtends vroeg gaan zitten? Hm? HM?!
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.quote:Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Godskolere NKquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Verdomme CCquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, als jullie vinden dat jullie me cadeautjes willen geven, mogen jullie het boek 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun meenemen. Ik moest net wat tijd doden en heb er 40 minuten in zitten lezen in de Donner.
Baggeruserquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Doe eens lief?quote:
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat nou hihi, maak eten voor me, of laat me gewoon eten![]()
![]()
Says who?quote:
Dan ga ik nu maar etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten, dus je kans is verkeken.
Hohohohoh, je bent te vroegquote:
De zon scheen nog hierquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, elke dag 3 min vroeger weetje nog
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoetquote:
Ja bedankt dat je mij er nog even aan helpt denken!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga jij nou maar bedenken wat je morgen aandoet
M'n handen wel iigquote:
Bij Black Widow?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef NanKing het volgende:
Ik had wel een hele mooie hippe broek gezien bij black widow, zal ik die dan maar gewoon kopen.
Als het goed is heeft ze een PM ontvangen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n handen wel iig
Heeft iemand alicey al uit het Turken topic gehaald?
Die vraagt daar of de meet nog doorgaat
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop tochquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
I'll be there, Leger des Heils 5 euro shop toch![]()
Zo zoetsappig....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
quote:Triggershot from City Square is Gay! Astonishment; when Mr. Triggershot came out infront of the whole city by accident!
Updated: 12:39 p.m. ET October 10th, 2006
"This is bigger than a presidents assasination!" says George W. Bush - President of the United States of America .
City Square - Triggershot has come out as a homosexual in the public eye, at a town meeting in City Square for the whole world to take notice; and it was all done by accident!.
Earlier yesterday during a ceremony in City Square, for the World Childrens Education Association, Mr. Triggershot was giving a speech about how important it is to maintain positive family values while attending school. It slipped. "Children need to understand that adults are rolemodels. That means that adults should be setting positive values and examples for the children of this fine Country." Mr. Triggershot then continued... "Not all adults in City Square are good examples tho. As an example, I would not expect my kids to have sex with the same gender like I do. I do it because I am Gay!"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef Triggershot het volgende:
http://nanking.youaremyfriend.com/
Die ken ik!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, ze kon eerder je zus zijn lijkt me
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
J-lo had ook je moeder kunnen zijn
Nu moet je heel even op gaan passenquote:
Forum Opties | |