liefquote:
mijn Kadir wat doe jequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Emel het volgende:
morgen Kadir gecesi!
waarom niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
IS niet waar, niemand weet wanneer het Qadr nacht is
kan je ff online komen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:37 schreef yvonne het volgende:
Yvonne p0wnt Sjors Fröhlich luistern jullie morgen
Ik ga maar vroeg naar bed
Nog niemand heeft het gehad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen. En Roermond? Dat ga ik iig niet halen.... Wie stuurt me de pm ff door...
Joh, zondequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat ik niet op de fiets kan gaan hoor.
Liftje?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat is keizielig voor mij ja![]()
Ik blijf sociaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh ja die had ik afgeslagen.
Ik stop met zeuren.
Ik ook van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom houd ik toch zoveel van je.
Hoezoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Yvonne wil me inruilen voor kamelen
ze heeft blijkbaar liever kamelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
A) is het MIJN Benjiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
jij was toch weg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Eeeeey, sma'tjes. Jeweettooog.
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Gaan we nog picknicken met worstjes en bier?..
Nah, ik ben niet gay zoals jij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet gay zoals jij.
Hij raakte een gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.
OH GOD, IK BEN GAY GENOEMD!!1!!1
Ga weg.
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef Pracissor het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, in het vervolg een datum plannen waarop ik niet werkzaam ben als betaster.
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.![]()
wat dacht je van 30 februari?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.![]()
Schikt maandag?![]()
Oy, niks mis met hanenkammenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Triggershot het volgende:
Laat het joh, reageer niet op bezems.
quote:
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |