Ik ook van jouquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daarom houd ik toch zoveel van je.
Hoezoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Yvonne wil me inruilen voor kamelen
ze heeft blijkbaar liever kamelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
A) is het MIJN Benjiquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoezo.
Yvon, geef eens een verklaring hodfr.
Mijn benjaminnetje verruilen![]()
jij was toch weg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Eeeeey, sma'tjes. Jeweettooog.
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Gaan we nog picknicken met worstjes en bier?..
Nah, ik ben niet gay zoals jij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga emolyrics in je armen krassen ofzo.
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet gay zoals jij.
Hij raakte een gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Au. Dat deed pijn. Écht. Je noemde me gay. Van alle scheldwoorden, kies jij de pijnlijkste. Gay zegtie.
OH GOD, IK BEN GAY GENOEMD!!1!!1
Ga weg.
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:19 schreef Pracissor het volgende:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, in het vervolg een datum plannen waarop ik niet werkzaam ben als betaster.
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dont worry, we cancellen de meet wel en verschuiven het naar een datum wanneer jij wel kunt.![]()
wat dacht je van 30 februari?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar zat ik al een beetje op te wachten, ik vroeg me al af, wanneer zeg je dat nou.![]()
Schikt maandag?![]()
Oy, niks mis met hanenkammenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:16 schreef Triggershot het volgende:
Laat het joh, reageer niet op bezems.
quote:
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.quote:
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen wel meer mooiboys omdat ze geen eigen stijl hebben of kunnen houden.
wtf is een mooiboy?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel door wat een bezem is?
Ik kom uit Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het is een badass diss straight from da streets of R'damn. Jeweet.![]()
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.quote:
Ach ik ben In Mekka geweest, wat had je nog meer?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Loooooooooser. Niet eens uit een echte stad komen. Swa. Jeweet.
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeg je nu in andere woorden dat je Trigger mooi vindt en jezelf lelijk?![]()
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neppert, dalijk ga je me ook nog vertellen dat je niet helemaal Turks noch Arabisch noch Nederlands bent.![]()
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, een mooiboy is zo'n breezer die een superdudes account heeft en bijna zn hele salaris uitgeeft aan schoonheidsmiddelen en modekleding.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Verander het onderwerp nou niet naar mij, wil je?![]()
Je raakt me gewoon diep, weetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wel flamen maar niet de consequenties kunnen ondervinden.. n00b.
Dus wat aanpassingen gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:57 schreef Triggershot het volgende:
Bedoeling was dat locatie onder ons bleef enzo
Ome Willemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens naar Ome Willem gekeken..
Oh, jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus wat aanpassingen gemaaktYv, niet slaan
.
Allang. Van mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waren we er al uit van wie Benji is?
Ja, daar waren we al uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Waarom vecht er niemand om mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ja
Wat niet is kan nog komenquote:
Ik kan op het moment niet op hotmail, maar zal vanavond ff checkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Trigger, kijk je mail!
hey, die zin gebruik ik ook altijdquote:
Uit WO1, de trenches, loopgravenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
nee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
hallo leute.
hey yvonne wist je trouwens waar het woord trenchcoat vandaan komt?
Indiase toestand, Britten in India die tijd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef zoalshetis het volgende:
en kaki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |