Sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je heel even op gaan passen
Geeft niks, ik sla je morgen welquote:
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zienquote:
Op één na laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, misschien morgen laatste vastdag
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zien![]()
MOLENWIJK PIMP SHIT![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom uit 070, je weetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes mee
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deurquote:
Triggershot, ga eens naar Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deur
Hé, ik vond hem een goed begin hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gadverdegadverdegadver
Kluun
Eigenlijk moet ik je meppen
Talpa
Als je hem meeneemt ga ik de hele meet zitten lezen in een hoekjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstapquote:
Zondag....23 oktober jaquote:
Je bent gewoon een spionquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstap.
mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spion.
Een moslima alto dat kan heul niet.
Zeg op, waar werk je voor.
VVD stond bij mij laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
Ik heb de stemwijzer ingevuld...... hehehhe
1: D66
2: EénNL
3: VVD
4: ChristenUnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |