Sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je heel even op gaan passen
Geeft niks, ik sla je morgen welquote:
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zienquote:
Op één na laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, misschien morgen laatste vastdag
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zien![]()
MOLENWIJK PIMP SHIT![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom uit 070, je weetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes mee
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deurquote:
Triggershot, ga eens naar Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deur
Hé, ik vond hem een goed begin hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gadverdegadverdegadver
Kluun
Eigenlijk moet ik je meppen
Talpa
Als je hem meeneemt ga ik de hele meet zitten lezen in een hoekjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstapquote:
Zondag....23 oktober jaquote:
Je bent gewoon een spionquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstap.
mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spion.
Een moslima alto dat kan heul niet.
Zeg op, waar werk je voor.
VVD stond bij mij laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
Ik heb de stemwijzer ingevuld...... hehehhe
1: D66
2: EénNL
3: VVD
4: ChristenUnie
Tuulk niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Nee, kom lekker zelf zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Ik ben zo'n rechtse rukkerquote:
trigger en ik zijn 2 handen op één buik..... niet mijn buik, dat spreekt voor zich...quote:
Al lang maar dat is een geheimpjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je al voor mijn manipulatie gevallen?
Communistquote:
Werken dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Al lang maar dat is een geheimpje.
Neh, ik heb er nog nooit iets gekocht, daar niet vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spion.
Een moslima alto dat kan heul niet.
Zeg op, waar werk je voor.
Ik heb hem weggestuurdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triggershot, ga eens naar Schiedam![]()
Vuige nasi!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Communist![]()
Weg met buitenlanders..... grenzen dicht![]()
![]()
![]()
Ja echt ik stelde het voor en nu trek ik het aanbod weer in!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je het boek morgen trouwens meeneemt krijg je hem op de crewmeet terug. Toooooeeeee.
En nu is hij met z'n PDA aan het FOK!ken in de treinquote:
Het is niksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, ik vond hem een goed begin hebben. Ik lees ook nog wel kwaliteit heur, wees gerust
.
[..]
Als je hem meeneemt ga ik de hele meet zitten lezen in een hoekje.
[..]
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstap.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triggershot, ga eens naar Schiedam![]()
Voor mn privé collectie jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja echt ik stelde het voor en nu trek ik het aanbod weer in!
Ik zat dus te lezen in de Donner en wilde bijna een groep jongens die een boek stonden uit te kiezen achter me wegsturen omdat ze zo'n lawaai maakten en me stoorden tijdens het lezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is niks
En heet jij yvonne soms?
Geef me een boek en ik ben weg
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:48 schreef G.Fawkes het volgende:
kom je me nog ophalen trigger?
Het is een kutboekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik heb er nog nooit iets gekocht, daar niet van. Als je het boek morgen trouwens meeneemt krijg je hem op de crewmeet terug. Toooooeeeee
.
Ik kwoot 'm even zodat je er niet onderuit kuntquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boek.
Ik ben wegquote:
Ja en smokingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ben weg![]()
Hoe herken ik jou, aan een rode roos?![]()
Yvonne, ik ben een postpubermeisje en ben énorm vatbaar voor ziegele boeken over stervende kankerpatiënten. IK HEB OOK M'N ZWAKKE KANTEN, HET IS NIET EEN EN AL BITCHNESS JAquote:
proberen?quote:
Och, ik heb wel vuigere dingen geroepen op meetsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kwoot 'm even zodat je er niet onderuit kunt.
Misschien kan Yv dan mee helpen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
proberen?
dalijk sta ik voor niets te wachten![]()
Onderkoffer bitch dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, ik heb wel vuigere dingen geroepen op meets. Het eerste uur van meets denken mensen altijd dat ik schattig en lief en preuts en verlegen ben. Aan het einde van de avond eh, niet meer
.
Wissel even telefoonnummers uit dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kan Yv dan mee helpen?
Vieze meisjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schijn nogal pervers te zijn.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Sting ft. Alanis - King of Pain.
Ik heb d'r live gezienquote:
heb ik alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wissel even telefoonnummers uit dan.
Hoewel het best mogelijk zou zijn dat ze gehoor geven aan die oproep.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boek.
[..]
Ik zat dus te lezen in de Donner en wilde bijna een groep jongens die een boek stonden uit te kiezen achter me wegsturen omdat ze zo'n lawaai maakten en me stoorden tijdens het lezen. Toen bedacht ik me dat ik in een winkel zit
.
Ik heb dr euhz 3 keer live gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb d'r live gezien.
Laatste wat ik heb gehoord was dat het uit was metRyan Reynolds
, dus nu is het wachten op een geweldige liefdesverdriet-cd
.
Was je erbij in Ahoy', met die Diamondtour? Daar was ik iig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dr euhz 3 keer live gezien.
Nieuwe cd wordt excotische muziek ofzo. Wat ik me er bij voor moet stellen zou ik niet weten.
Komt begin volgend jaar ergens uit.
Ja, daar heb ik nu een T shirt van aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was je erbij in Ahoy', met die Diamondtour? Daar was ik iig.
En ohja, dat wist ik ja. Ben benieuwd. Meeschreeuwen met Ironic blijft tof, hoe oud het ook is.
Waarmee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kan Yv dan mee helpen?
Je mot je grote smoel es leren houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben een postpubermeisje en ben énorm vatbaar voor ziegele boeken over stervende kankerpatiënten. IK HEB OOK M'N ZWAKKE KANTEN, HET IS NIET EEN EN AL BITCHNESS JA [afbeelding]
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik niet kan ophalen, Muhammed_ali ophalen
Jaja, maar lees je zin nog eens terugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Muhammed_ali ophalen, als ik dat niet kan of yv het wel kan
Heey, ik heb vrijstellingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jaja, maar lees je zin nog eens terug!
Waar vandaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik niet kan ophalen, Muhammed_ali ophalen
En anders wat he?! Anders pak je m'n kleurtje af?! Hm?! Há, dacht het niet!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mot je grote smoel es leren houden
Welkequote:
Ik heb ze al. Én een Lonsdalehoofddoek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik ga morgen kisten met witte veters kopen denk ik.
* Klik*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En anders wat he?! Anders pak je m'n kleurtje af?! Hm?! Há, dacht het niet!!
Oeh geil zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ze al. Én een Lonsdalehoofddoek.
Jij wilt echt vechten he jij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeveel kost-ie? Ik heb nog een slaafmarokkaan nodig.
Vraag het hem dan?quote:
Jaaa ga ik ook doen! En een mooi teken op mijn kleren ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik ga morgen kisten met witte veters kopen denk ik.
Doe je ooit iets anders dan?quote:
Wat moest dat tuig van je dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdlang trouwens serieus overwogen om een lonsdalehoofddoek te fabriceren. Na aangevallen te zijn door een groep van dat volk heb ik echter maar besloten dat dat misschien niet heel goed zal uitpakken.
En nu?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:23 schreef NanKing het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=CCzwart.JPG&h=xs208&d=06425
231: En verkonding aan diegenen die niet zullen komen dat zij eeuwig spijt zullen hebben.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:24 schreef Alulu het volgende:
Bij deze laat ik ff weten dat ik twijfel of ik morgen kan komen, geen zekerheidje dus, ivm werk en of ik op tijd weg kan om het te halen (of niet).. ik doe me best insha'allah, maar pin me er niet op vast (aan initiatiefnemers)!
Als het niet lukt kom je gewoon wat later.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:24 schreef Alulu het volgende:
Bij deze laat ik ff weten dat ik twijfel of ik morgen kan komen, geen zekerheidje dus, ivm werk en of ik op tijd weg kan om het te halen (of niet).. ik doe me best insha'allah, maar pin me er niet op vast (aan initiatiefnemers)!
Je geeft je zo makkelijk over, waar is je geest voor Jihad?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie hebben je zin, Ik ga op zwart.
De Koran gebruiken om iemand naar een meet te dirigeren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
231: En verkonding aan diegenen die niet zullen komen dat zij eeuwig spijt zullen hebben.
Ik zei nix over de koranquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Koran gebruiken om iemand naar een meet te dirigeren.
Hij is goed, dat geef iktoequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Koran gebruiken om iemand naar een meet te dirigeren.
Even over jouw rug heen genieten, Yvonne mag ik haar plaats in nemen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh eh, dat is m'n ludieke kloon trouwens.
Waarom trappen sómmige mensen er nog in? Seriously, het staat in fucking ONZ.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even over jouw rug heen genieten, Yvonne mag ik haar plaats in nemen?
Fokkers hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom trappen sómmige mensen er nog in? Seriously, het staat in fucking ONZ.
Mensen WILLEN overal intrappen. Zie maar dingen als gebakken lucht, lucht van boven een stadion, legio lease, balkenende etc. etc.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom trappen sómmige mensen er nog in? Seriously, het staat in fucking ONZ.
tis iftarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, 18.30 is trouwens véél te laat.
Jamaar. we moeten nog bestellen enzoquote:
Tussen 18.00 en 18.20 zijn dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. we moeten nog bestellen enzo. En we zijn met een flinke groep, dus ze zullen het ook niet binnen 5 minuten op tafel zetten. Serieus, verzamelen kan beter een stuk vroeger. Doe dan 6 uur.
Braafquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen 18.00 en 18.20 zijn dus![]()
Als je absoluut zeker van je zaak bent, we schriftelijk vastleggen dat ik niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor eventuele (permanente) schade en je vriendin een verklaring van geen bezwaar afgeeft wil ik best een poging wagen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:06 schreef Litso het volgende:
En alle mannen moeten besneden zijn.
Wie wil?
In zo'n authentiek Marokkaans pakje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:55 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie trouwens dat ik nog steeds kom morgen. Mooi.
Wat voor authentiek Marokkaans pakje?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In zo'n authentiek Marokkaans pakje?
Een jellaba heet het geloof ik? Zo'n pyjamajurkding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat voor authentiek Marokkaans pakje?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een jellaba heet het geloof ik? Zo'n pyjamajurkding.
Die eerste moet je me echt even uitleggen. Fietsen ok, maar autorijden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
dat is erg lastig autorijden daar kom ik de bus/tram/trein niet mee in de bus/tram/trein stopt onderweg waarna ik door een speciale eenheid wordt afgevoerd elke Lonsdaler zal proberen mijn jurk uit te trekken
De mijne is nogal lang waardoor het risico bestaat dat hij om mijn voeten dan wel pedalen gewikkeld raakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die eerste moet je me echt even uitleggen. Fietsen ok, maar autorijden?.
Ik ben verdorven. Verdorven zeg ik je. Ik moest echt even een post boven de jouwe kijken om te herinneren dat het over een jellaba ging.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De mijne is nogal lang waardoor het risico bestaat dat hij om mijn voeten dan wel pedalen gewikkeld raakt.
whehehe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verdorven. Verdorven zeg ik je. Ik moest echt even een post boven de jouwe kijken om te herinneren dat het over een jellaba ging.
Er is om 18.30 gereserveerd, op mijn achernaamquote:
Hip, tof, puik. Wij gaan eerst langs een Marokkaanse boekenwinkel, om helemaal in stijl te zijn. Ofzo. Dus we zijn al vrij vroeg in da hood. Ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er is om 18.30 gereserveerd, op mijn achernaam
Die heb ik standaardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:26 schreef yvonne het volgende:
Ga hodfr slapen mensch!
Strakls heb je wallen enzoot
Fijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die heb ik standaard. En ik ben bleek as hell en dik. Dan weet je dat ook meteen
.
Ik ben allochtoon, ik winquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fijnik ben oud en grijs, beat that
In 1884 misschien ja, in 2006 toch echt niet meerquote:
Oy, toen bestond ik nog nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
In 1884 misschien ja, in 2006 toch echt niet meer
En waarom ben jij dan nog wakker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:26 schreef yvonne het volgende:
Ga hodfr slapen mensch!
Strakls heb je wallen enzoot
Ik ben jong en wijsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fijnik ben oud en grijs, beat that
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan nog wakker?
*mep*quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oy, toen bestond ik nog niet.
Maar ok, laten we nu voor eens en voor altijd de jongens verdelen. Eerst maar 's litso, klowjow en benji. Als ik nou benji neem, jij lits, dan delen we klowjow.
Als ik nou gewon van mezelf blijf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:36 schreef yvonne het volgende:no can do, Benji is mine, mine, mine!
Oude wijze vrouwen hebben geen slaap nodigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En waarom ben jij dan nog wakker?
Wat een enorm slecht ideequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Als ik nou gewon van mezelf blijf?
Weet je man hiervan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oude wijze vrouwen hebben geen slaap nodig
Die slaapt, die is niet zo wijs als ikquote:
Zei het meisje met twee heupoperaties achter de rugquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op, jouw botten zijn breekbaarder dan de mijne.
Nog veeeeeeeel slapen dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die slaapt, die is niet zo wijs als ik
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zei het meisje met twee heupoperaties achter de rug.
Benjamin is weg, Benjamin wordt oomquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel muziek waar je bijna van moet huilen niet meehelpt aan de hyperheid.
muziek
.
Ok ok, noem 's wat films die jij goed vind dan. Er zullen vast overeenkomsten zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:03 schreef yvonne het volgende:
Gaat niet best hè?
Eerst Kluun, nu deze film
Ik wíst dat je die eerste ging noemen. Ik wíst het. Ik kan me je recensie van 'm nog herinneren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:09 schreef yvonne het volgende:
Un long dimanche de Fiançailles
Regeneration
Zo. Gelezen. Dat is een erg mooi stuk inderdaad. Maar m'n ogen beginnen nu wel moe te wordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:20 schreef yvonne het volgende:
http://www.forumeerstewer(...).php?p=110173#110173
Nu dit mooie stuk nog even lezen en dan pitten
Vanavond overhoor ik je
Ja, als Nederlandse tussen een stel Turken. Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:47 schreef Brechtje het volgende:
Ohja ik ging vandaag mee.
Volgens mij sta ik daar mooi voor paal straks, helemaal nederlands enzo dat k daar aankom.
Iedereen zal me wel aanstaren
Ach boeit me niet![]()
Ik heb er begin dit jaar in mijn eentje gegeten en heb niet de indruk dat dat vreemd werd bevonden. Hoewel het natuurlijk wel zou kunnen dat ik als Turkse werd geidentificeerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:00 schreef Brechtje het volgende:
Ik bedoel alleen maar..
Het is daar toch een turks café of resutaurant of weet ik veel.. wat eigelijk bedoelt is dus voor turken en kom ik daar als best jong meisje..dat dus. maar ik zal het allemaal wel zien
Achja weet ik veel wat het daar precies is voor resutaurant enzo.. Ik hoorde gewoon opeens JAA brechtje je gaat mee!!!! want er komen allemaal turken voor de ramadan enzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er begin dit jaar in mijn eentje gegeten en heb niet de indruk dat dat vreemd werd bevonden. Hoewel het natuurlijk wel zou kunnen dat ik als Turkse werd geidentificeerd.
Het is een Turks/Arabisch restaurant. Maar dat zegt verder niets over wie er komen. Bij een Chinees restaurant komen ook niet alleen Chinezen en bij een Afrikaans restaurant ook niet alleen negerts.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Achja weet ik veel wat het daar precies is voor resutaurant enzo.. Ik hoorde gewoon opeens JAA brechtje je gaat mee!!!! want er komen allemaal turken voor de ramadan enzo.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is een Turks/Arabisch restaurant. Maar dat zegt verder niets over wie er komen. Bij een Chinees restaurant komen ook niet alleen Chinezen en bij een Afrikaans restaurant ook niet alleen negerts.
Is een leuke tent. Komt helemaal goed, geloof me maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
nee maar oke. ik zie het allemaal wel
Waar in?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik heb er wel zin in!
Dat weet ik ook welquote:
Ze was bang dat ze in een soort Turks theehuis zou komen, met eneke en alleen mannenquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was bang dat ze in een soort Turks theehuis zou komen, met eneke en alleen mannen
Kruisje op je voorhoofd en een lange neus heb je nuquote:
Heul nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kruisje op je voorhoofd en een lange neus heb je nu
Niet zo panieken joh, komt vast helemaal goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Zeggen jullie trigger even dat hij me moet smsen als ie 0nline is?
Anders sta ik dalijk voor nix te wachten..
Stuur mij ff een pm?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Joehoequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
*wijst*quote:
Maar jij ook niet met je wallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
No way dat je Benji nu nog krijgt he.
Hij zou dit voor geen goud missen denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar jij ook niet met je wallen
En ik moet nog zien dat Benji komt
Die werd oom vandaag
Hij moet maar gewoon komen. Wil nu wel eens weten wie er achter de username schuil gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar jij ook niet met je wallen
En ik moet nog zien dat Benji komt
Die werd oom vandaag
Welneequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat Trigger nu ook nog af laten weten ook.![]()
We sleuren hem desnoods gewoon mee. Ik weet de straat waar zijn huis woont. Is een lange straat, maar met zijn allen moet het toch lukken om hem daar te vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat Trigger nu ook nog af laten weten ook.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
We sleuren hem desnoods gewoon mee. Ik weet de straat waar zijn huis woont. Is een lange straat, maar met zijn allen moet het toch lukken om hem daar te vinden.
Ik word toch opgehaaldquote:
Je zorgt maar dat je op de stoep staatquote:
Je zou ook gewoon door Zuid heen kunnen karren en willekeurig wat extra Turken mee je auto insleuren. Altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je op de stoep staat
Strkas sleur ik een verkeerde Turk de auto in
De kennismaking vanavond..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
Vraag ik aan een willekeurige Turk,
heet jij Ali?
Zegt ie ja
Hop, de auto in
Het had me nu juist zo leuk geleken om je puur te ontmoeten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef NanKing het volgende:
Het is een wonder ik ben gedouched en aangekleed.
Oh ik strip wel op verzoek hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het had me nu juist zo leuk geleken om je puur te ontmoeten.
Ik probeer wel ff te bellen ofzo, waar ik sta....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je op de stoep staat
Strkas sleur ik een verkeerde Turk de auto in
Drink je dat spul per liter?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh ik strip wel op verzoek hoor.
het ligt eraan hoeveel liter bier ik op heb
In het restaurant lijkt me praktischer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef NanKing het volgende:
Meeten we trouwens voor 't restaurant of ergens anders ofzo?
Ja ho, ik kom met de auto aan de beurszijde, dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeer wel ff te bellen ofzo, waar ik sta....
Oh dat vind ik eng enzootquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het restaurant lijkt me praktischer?
Restaurant is gereserveerd op mijn achternaam om 18.30quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het restaurant lijkt me praktischer?
Ik sta hier: http://www.rotterdammers.nl/kunst/hogendorp.htmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho, ik kom met de auto aan de beurszijde, dus
Coolsingel, beurs, en dan zoek ik een leuke Turk uit
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eng enzoot.
.
resevering staat op de achternaam van yvonne toch?
Braaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik sta hier: http://www.rotterdammers.nl/kunst/hogendorp.htm
Nou ok ik geef toe, per halve liter danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar om het dan meteen per liter te drinken is ook weer zo.... Tja.
quote:
Oh, danst goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ok ik geef toe, per halve liter dan.
Nou ik kan het dus absoluut nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dansen is leuk.Maar dan moet je het wel doen met iemand die het kan, of aangeschoten zijn.
Join the clubquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik kan het dus absoluut niet.
En ik wil het ook niet kunnen.
Briljant plan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh zullen we dan samen niet dansen.
Dank je!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef Emel het volgende:
veel plezier vanavond!!
nee helaas. Ik vind het ook jammer. Ik kom wel een ander keertjequote:
Kj danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef Emel het volgende:
[..]
nee helaas. Ik vind het ook jammer. Ik kom wel een ander keertje
M.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:43 schreef Zeyster het volgende:
Welke was jij. :$
clumsy clown was die Turkse die haar hoofddoek ook binnen op hield.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef Zeyster het volgende:
Aaah.En clumsy clown? Ik ben echt de eerste persoon ooit die eerst een meeting bijwoont en daarna pas lid wordt van een forum. Ik voel me speciaal.
Je gaat nu ook spontaan Leffe drinken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef Mutant01 het volgende:
Anyway, die 4 zoenen van Yvonne waren voor mij het hoogtepunt![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat nu ook spontaan Leffe drinken?
Zoveel indruk heeft yv dan toch niet gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dat zal wel mee vallen hoor
![]()
Ik vind het op zich wel een puik plan, al vrees ik wat er te vrezen valt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef cikolata het volgende:
Ik ben ook thuis! vond het echt heel gezellig en lekker gegeten. Volgende keer in Istanbul?
hey Zey! ik heb je overgehaald wehehe
zoals?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een puik plan, al vrees ik wat er te vrezen valt.
Is dat teleurstellend?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
clumsy clown was die Turkse die haar hoofddoek ook binnen op hield.
Mjah dies nog even onderweg ja..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond het idd ook heel leuk. Gezellig, niet te grote groep en leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Al ben ik bang dat stefan nog even nodig heeft om thuis te geraken
arme stefanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond het idd ook heel leuk. Gezellig, niet te grote groep en leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Al ben ik bang dat stefan nog even nodig heeft om thuis te geraken
Het ligt misschien vooral aan mijn vorige bezoek aan Istanbul, wat ook min of meer spontaan ging, en waar ik me uiteindelijk tussen een zooitje ongeregeld bevond.quote:
Ja gelukkig wel. Was dat niet het geval geweest, hadden ze bij sultan waarschijnlijk prefentief even de politie gebeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef cikolata het volgende:
[..]
arme stefan![]()
en heb jij je tas nog gevonden?
Ik vind van niet. Maar ik kwam binnen met hoofddoek, maar deed em daarna af. Vandaar dat ik het op die manier neer zet om verwarring te voorkomen.quote:
tja het is niet moeilijk om een zootje ongeregeld te vinden in Istanbulquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt misschien vooral aan mijn vorige bezoek aan Istanbul, wat ook min of meer spontaan ging, en waar ik me uiteindelijk tussen een zooitje ongeregeld bevond.
Of ik had hem meegenomenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Was dat niet het geval geweest, hadden ze bij sultan waarschijnlijk prefentief even de politie gebeld![]()
Maar het waren juist allemaal Nederlanders. Zowel de lichting Nederlanders waar ik mee optrok als een lichting Nederlanders die al eerder gearriveerd was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef cikolata het volgende:
[..]
tja het is niet moeilijk om een zootje ongeregeld te vinden in Istanbul
Had je een oud en stinkend v&d pak gehadquote:
Hmm, das minder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Had je een oud en stinkend v&d pak gehad![]()
Nee man, das helemaal hipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |