Waar in?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:14 schreef Brechtje het volgende:
Ja ik heb er wel zin in!
Dat weet ik ook welquote:
Ze was bang dat ze in een soort Turks theehuis zou komen, met eneke en alleen mannenquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze was bang dat ze in een soort Turks theehuis zou komen, met eneke en alleen mannen
Kruisje op je voorhoofd en een lange neus heb je nuquote:
Heul nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kruisje op je voorhoofd en een lange neus heb je nu
Niet zo panieken joh, komt vast helemaal goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Zeggen jullie trigger even dat hij me moet smsen als ie 0nline is?
Anders sta ik dalijk voor nix te wachten..
Stuur mij ff een pm?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Joehoequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
*wijst*quote:
Maar jij ook niet met je wallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
No way dat je Benji nu nog krijgt he.
Hij zou dit voor geen goud missen denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar jij ook niet met je wallen
En ik moet nog zien dat Benji komt
Die werd oom vandaag
Hij moet maar gewoon komen. Wil nu wel eens weten wie er achter de username schuil gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar jij ook niet met je wallen
En ik moet nog zien dat Benji komt
Die werd oom vandaag
Welneequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat Trigger nu ook nog af laten weten ook.![]()
We sleuren hem desnoods gewoon mee. Ik weet de straat waar zijn huis woont. Is een lange straat, maar met zijn allen moet het toch lukken om hem daar te vinden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Gaat Trigger nu ook nog af laten weten ook.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
We sleuren hem desnoods gewoon mee. Ik weet de straat waar zijn huis woont. Is een lange straat, maar met zijn allen moet het toch lukken om hem daar te vinden.
Ik word toch opgehaaldquote:
Je zorgt maar dat je op de stoep staatquote:
Je zou ook gewoon door Zuid heen kunnen karren en willekeurig wat extra Turken mee je auto insleuren. Altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je op de stoep staat
Strkas sleur ik een verkeerde Turk de auto in
De kennismaking vanavond..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
Vraag ik aan een willekeurige Turk,
heet jij Ali?
Zegt ie ja
Hop, de auto in
Het had me nu juist zo leuk geleken om je puur te ontmoeten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef NanKing het volgende:
Het is een wonder ik ben gedouched en aangekleed.
Oh ik strip wel op verzoek hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het had me nu juist zo leuk geleken om je puur te ontmoeten.
Ik probeer wel ff te bellen ofzo, waar ik sta....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zorgt maar dat je op de stoep staat
Strkas sleur ik een verkeerde Turk de auto in
Drink je dat spul per liter?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh ik strip wel op verzoek hoor.
het ligt eraan hoeveel liter bier ik op heb
In het restaurant lijkt me praktischer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef NanKing het volgende:
Meeten we trouwens voor 't restaurant of ergens anders ofzo?
Ja ho, ik kom met de auto aan de beurszijde, dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik probeer wel ff te bellen ofzo, waar ik sta....
Oh dat vind ik eng enzootquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het restaurant lijkt me praktischer?
Restaurant is gereserveerd op mijn achternaam om 18.30quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het restaurant lijkt me praktischer?
Ik sta hier: http://www.rotterdammers.nl/kunst/hogendorp.htmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ho, ik kom met de auto aan de beurszijde, dus
Coolsingel, beurs, en dan zoek ik een leuke Turk uit
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eng enzoot.
.
resevering staat op de achternaam van yvonne toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |