Braaf!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik sta hier: http://www.rotterdammers.nl/kunst/hogendorp.htm
Nou ok ik geef toe, per halve liter danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar om het dan meteen per liter te drinken is ook weer zo.... Tja.
quote:
Oh, danst goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ok ik geef toe, per halve liter dan.
Nou ik kan het dus absoluut nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dansen is leuk.Maar dan moet je het wel doen met iemand die het kan, of aangeschoten zijn.
Join the clubquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik kan het dus absoluut niet.
En ik wil het ook niet kunnen.
Briljant plan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh zullen we dan samen niet dansen.
Dank je!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef Emel het volgende:
veel plezier vanavond!!
nee helaas. Ik vind het ook jammer. Ik kom wel een ander keertjequote:
Kj danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef Emel het volgende:
[..]
nee helaas. Ik vind het ook jammer. Ik kom wel een ander keertje
M.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:43 schreef Zeyster het volgende:
Welke was jij. :$
clumsy clown was die Turkse die haar hoofddoek ook binnen op hield.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef Zeyster het volgende:
Aaah.En clumsy clown? Ik ben echt de eerste persoon ooit die eerst een meeting bijwoont en daarna pas lid wordt van een forum. Ik voel me speciaal.
Je gaat nu ook spontaan Leffe drinken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:51 schreef Mutant01 het volgende:
Anyway, die 4 zoenen van Yvonne waren voor mij het hoogtepunt![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat nu ook spontaan Leffe drinken?
Zoveel indruk heeft yv dan toch niet gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou dat zal wel mee vallen hoor
![]()
Ik vind het op zich wel een puik plan, al vrees ik wat er te vrezen valt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef cikolata het volgende:
Ik ben ook thuis! vond het echt heel gezellig en lekker gegeten. Volgende keer in Istanbul?
hey Zey! ik heb je overgehaald wehehe
zoals?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een puik plan, al vrees ik wat er te vrezen valt.
Is dat teleurstellend?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
clumsy clown was die Turkse die haar hoofddoek ook binnen op hield.
Mjah dies nog even onderweg ja..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond het idd ook heel leuk. Gezellig, niet te grote groep en leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Al ben ik bang dat stefan nog even nodig heeft om thuis te geraken
arme stefanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vond het idd ook heel leuk. Gezellig, niet te grote groep en leuke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Al ben ik bang dat stefan nog even nodig heeft om thuis te geraken
Het ligt misschien vooral aan mijn vorige bezoek aan Istanbul, wat ook min of meer spontaan ging, en waar ik me uiteindelijk tussen een zooitje ongeregeld bevond.quote:
Ja gelukkig wel. Was dat niet het geval geweest, hadden ze bij sultan waarschijnlijk prefentief even de politie gebeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef cikolata het volgende:
[..]
arme stefan![]()
en heb jij je tas nog gevonden?
Ik vind van niet. Maar ik kwam binnen met hoofddoek, maar deed em daarna af. Vandaar dat ik het op die manier neer zet om verwarring te voorkomen.quote:
tja het is niet moeilijk om een zootje ongeregeld te vinden in Istanbulquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt misschien vooral aan mijn vorige bezoek aan Istanbul, wat ook min of meer spontaan ging, en waar ik me uiteindelijk tussen een zooitje ongeregeld bevond.
Of ik had hem meegenomenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Was dat niet het geval geweest, hadden ze bij sultan waarschijnlijk prefentief even de politie gebeld![]()
Maar het waren juist allemaal Nederlanders. Zowel de lichting Nederlanders waar ik mee optrok als een lichting Nederlanders die al eerder gearriveerd was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:02 schreef cikolata het volgende:
[..]
tja het is niet moeilijk om een zootje ongeregeld te vinden in Istanbul
Had je een oud en stinkend v&d pak gehadquote:
Hmm, das minder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Had je een oud en stinkend v&d pak gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |