Sorryquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu moet je heel even op gaan passen
Geeft niks, ik sla je morgen welquote:
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zienquote:
Op één na laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, misschien morgen laatste vastdag
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes meequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet weer met een hele click gaan komen, omdat ik mogenlijk een keiharde afstraffing tegemoet kan zien![]()
MOLENWIJK PIMP SHIT![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom uit 070, je weetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pffffft, Brechtje neemt gewoon al d'r vriendjes mee
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deurquote:
Triggershot, ga eens naar Schiedamquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er stond hier net een maroc met petje en oorbel voor de deur
Hé, ik vond hem een goed begin hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gadverdegadverdegadver
Kluun
Eigenlijk moet ik je meppen
Talpa
Als je hem meeneemt ga ik de hele meet zitten lezen in een hoekjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh dus het ligt niet aan mij![]()
!
[..]
Je mag 'm wel van mij lenen, heb 'm hier liggen.
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstapquote:
Zondag....23 oktober jaquote:
Je bent gewoon een spionquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstap.
mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spion.
Een moslima alto dat kan heul niet.
Zeg op, waar werk je voor.
VVD stond bij mij laatstequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef stukovich het volgende:
Ik heb de stemwijzer ingevuld...... hehehhe
1: D66
2: EénNL
3: VVD
4: ChristenUnie
Tuulk niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Nee, kom lekker zelf zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Ik ben zo'n rechtse rukkerquote:
trigger en ik zijn 2 handen op één buik..... niet mijn buik, dat spreekt voor zich...quote:
Al lang maar dat is een geheimpjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je al voor mijn manipulatie gevallen?
Communistquote:
Werken dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Al lang maar dat is een geheimpje.
Neh, ik heb er nog nooit iets gekocht, daar niet vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spion.
Een moslima alto dat kan heul niet.
Zeg op, waar werk je voor.
Ik heb hem weggestuurdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triggershot, ga eens naar Schiedam![]()
Vuige nasi!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
Communist![]()
Weg met buitenlanders..... grenzen dicht![]()
![]()
![]()
Ja echt ik stelde het voor en nu trek ik het aanbod weer in!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je het boek morgen trouwens meeneemt krijg je hem op de crewmeet terug. Toooooeeeee.
En nu is hij met z'n PDA aan het FOK!ken in de treinquote:
Het is niksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, ik vond hem een goed begin hebben. Ik lees ook nog wel kwaliteit heur, wees gerust
.
[..]
Als je hem meeneemt ga ik de hele meet zitten lezen in een hoekje.
[..]
Bij de black widow kijken ze altijd alsof ze water zien branden als ik binnenstap.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:35 schreef stukovich het volgende:
[..]
Triggershot, ga eens naar Schiedam![]()
Voor mn privé collectie jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef saban het volgende:
Wel foto's maken he!
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja echt ik stelde het voor en nu trek ik het aanbod weer in!
Ik zat dus te lezen in de Donner en wilde bijna een groep jongens die een boek stonden uit te kiezen achter me wegsturen omdat ze zo'n lawaai maakten en me stoorden tijdens het lezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is niks
En heet jij yvonne soms?
Geef me een boek en ik ben weg
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:48 schreef G.Fawkes het volgende:
kom je me nog ophalen trigger?
Het is een kutboekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik heb er nog nooit iets gekocht, daar niet van. Als je het boek morgen trouwens meeneemt krijg je hem op de crewmeet terug. Toooooeeeee
.
Ik kwoot 'm even zodat je er niet onderuit kuntquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boek.
Ik ben wegquote:
Ja en smokingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:50 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ben weg![]()
Hoe herken ik jou, aan een rode roos?![]()
Yvonne, ik ben een postpubermeisje en ben énorm vatbaar voor ziegele boeken over stervende kankerpatiënten. IK HEB OOK M'N ZWAKKE KANTEN, HET IS NIET EEN EN AL BITCHNESS JAquote:
proberen?quote:
Och, ik heb wel vuigere dingen geroepen op meetsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kwoot 'm even zodat je er niet onderuit kunt.
Misschien kan Yv dan mee helpen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
proberen?
dalijk sta ik voor niets te wachten![]()
Onderkoffer bitch dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, ik heb wel vuigere dingen geroepen op meets. Het eerste uur van meets denken mensen altijd dat ik schattig en lief en preuts en verlegen ben. Aan het einde van de avond eh, niet meer
.
Wissel even telefoonnummers uit dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kan Yv dan mee helpen?
Vieze meisjesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schijn nogal pervers te zijn.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens. Sting ft. Alanis - King of Pain.
Ik heb d'r live gezienquote:
heb ik alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wissel even telefoonnummers uit dan.
Hoewel het best mogelijk zou zijn dat ze gehoor geven aan die oproep.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed goed, ik stel m'n lichaam wel weer beschikbaar in ruil voor het boek.
[..]
Ik zat dus te lezen in de Donner en wilde bijna een groep jongens die een boek stonden uit te kiezen achter me wegsturen omdat ze zo'n lawaai maakten en me stoorden tijdens het lezen. Toen bedacht ik me dat ik in een winkel zit
.
Ik heb dr euhz 3 keer live gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb d'r live gezien.
Laatste wat ik heb gehoord was dat het uit was metRyan Reynolds
, dus nu is het wachten op een geweldige liefdesverdriet-cd
.
Was je erbij in Ahoy', met die Diamondtour? Daar was ik iig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb dr euhz 3 keer live gezien.
Nieuwe cd wordt excotische muziek ofzo. Wat ik me er bij voor moet stellen zou ik niet weten.
Komt begin volgend jaar ergens uit.
Ja, daar heb ik nu een T shirt van aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was je erbij in Ahoy', met die Diamondtour? Daar was ik iig.
En ohja, dat wist ik ja. Ben benieuwd. Meeschreeuwen met Ironic blijft tof, hoe oud het ook is.
Waarmee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien kan Yv dan mee helpen?
Je mot je grote smoel es leren houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben een postpubermeisje en ben énorm vatbaar voor ziegele boeken over stervende kankerpatiënten. IK HEB OOK M'N ZWAKKE KANTEN, HET IS NIET EEN EN AL BITCHNESS JA [afbeelding]
Wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik niet kan ophalen, Muhammed_ali ophalen
Jaja, maar lees je zin nog eens terugquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Muhammed_ali ophalen, als ik dat niet kan of yv het wel kan
Heey, ik heb vrijstellingquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jaja, maar lees je zin nog eens terug!
Waar vandaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik niet kan ophalen, Muhammed_ali ophalen
En anders wat he?! Anders pak je m'n kleurtje af?! Hm?! Há, dacht het niet!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mot je grote smoel es leren houden
Welkequote:
Ik heb ze al. Én een Lonsdalehoofddoek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik ga morgen kisten met witte veters kopen denk ik.
* Klik*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En anders wat he?! Anders pak je m'n kleurtje af?! Hm?! Há, dacht het niet!!
Oeh geil zegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ze al. Én een Lonsdalehoofddoek.
Jij wilt echt vechten he jij?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeveel kost-ie? Ik heb nog een slaafmarokkaan nodig.
Vraag het hem dan?quote:
Jaaa ga ik ook doen! En een mooi teken op mijn kleren ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, bah.
Ik ga morgen kisten met witte veters kopen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |