Ja. Ik ben Turks. Sterker nog, ik draag een hoofddoek. Mijn Nederlands is echter gelijk, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
Tot zover het deel waarin ik mezelf ophemel, nu de situatieschets van vandaag.
Parkpop. Leuk. Niet een plek waar je veel hoofddoekjes ziet, maar ik vind het leuk dus ik ben er te vinden. Goed, op een gegeven moment krijg je dorst en loopt samen met je twee Nederlandse (!) vrienden naar een drankstand. Onderweg zag ik al een groep van ongeveer 15 Londsdale-paupers staan en de blikken die ze me toewierpen deden me denken dat ik vast een opmerking naar m'n kop gegooid zou krijgen, of iets in die richting.
Wat ik echter niét verwachtte was dat 3 van die hersenloze mongolen achter me zouden komen te staan, om zo hard aan m'n hoofddoek te rukken dat ik daar ineens zónder hoofddoek stond. Na de shock te boven te zijn riep ik dat het zielig was, waarna ik de geweldige comeback 'Nee, het is zielig dat jij een kankerhoofddoek draagt' kreeg. Alleen is dat volk te mongolisch om morele grenzen te hebben en begonnen alweer te dreigen, dus na m'n hoofddoek weer om te doen zijn we maar weggegaan.
Ik ben nog nooit zó vernederd. Ik schrok me kapot en was woést, maar tegen een groep van 15 man kán je gewoon niet ingaan. Hoe háál je het verdomme in je botte harses om zoiets te doen, ik snap het niet. Als ik nou zou provoceren, ok, maar ik stond gewoon te genieten van het fucking festival. Dat je zelf abnormaal lelijk, zo dom als het achterend van een varken en uitgekotst door de maatschappij bent geeft je niét het recht om anderen aan te vallen, omdat een stuk stof je niet aanstaat, of denk ik nou echt de verkeerde kant op?
Goed, er zitten op Fok genoeg mensen die zoiets grappig vinden, vandaar het topic. Mocht je jezelf betrappen op een glimlach tijdens het lezen van dit scenario, raad ik je aan om je ballen/clit er zo snel mogelijk af te snijden. Dit soort mensen verdienen de zuurstof die ze verbruiken niet en mogen van mijn part tegen de muur.
Ik heb nog nooit iemand zomaar iets misdaan en zal het ook nooit doen, maar ben vandaag wel voor het eerst om niets aangevallen. Chapeau Londsdalers, jullie hebben een primeur. Ik hoop dat de herinnering aan het stof van m'n hoofddoek je zal helpen bij je eerstvolgende rukbeurt en hoop dat je ooit een keer een héle woeste Marrokaan en/of neger tegenkomt.
Laat je niet zo opnaaien joh!