quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
en hoop dat je ooit een keer een héle woeste Marrokaan en/of neger tegenkomt.
Dat zal niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[Hoop geblabla]
... hoop dat je ooit een keer een héle woeste Marrokaan en/of neger tegenkomt.
Verder heb je niet gelezen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je bent turks, daar ging het verhaal al verkeerd![]()
Ik zal maar niet inkoppen wat er bij jou verkeerd is gegaan...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet inkoppen wat er bij jou verkeerd is gegaan...
Typo schat, typoquote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Nosh het volgende:
En met je hoofddoek ben ook pardoes je lezend vermogen kwijt geraakt?
Een Londsdaler is namelijk niks.
Hihi, grappig mênquote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voila, zelfspot is je ook al vreemd.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu?
Toepasselijke naam van TS trouwens![]()
Toevallig besneden![]()
Indeed.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
Waarom heb ik het idee dat je een kloon bent.
Ze heeft gewoon een alternatieve account aangemaakt, het is duidelijk dat dit clumsy_clown is, echt een Turkse dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
ik moest lachen toen ik dat stukje lasquote:Mocht je jezelf betrappen op een glimlach tijdens het lezen van dit scenario, raad ik je aan om je ballen/clit er zo snel mogelijk af te snijden.
Nee toevallig nietquote:
Dat ben ik ook, stuk genie, clumsy_clown is m'n originele nick.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
Als jij nou een toffe muts op hebt. En iemand jat die van je hoofd en zegt dat het een kankerding is, is dat dan normaal?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Niwa het volgende:
Ja maar, voor zover ik weet hoef je helemaal geen hoofddoek te dragen van de koran.
Prima hoor schatquote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee toevallig niet![]()
Want lees jij ergens dat ik het terecht vind? Nee toch?
Enige wat ik zeg is dat het verkeerd is gegaan bij het turks zijn, want dat is al genoeg voor die kaalkopjes, dus hoe lief of schattig je ook bent maakt niet uit, het feit is dat je turks bent dat is al genoeg voor hun.
Dus niet te snel oordelen vrouwelijk geslachtsorgaan![]()
Ik zei niet dat ik het normaal vind.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij nou een toffe muts op hebt. En iemand jat die van je hoofd en zegt dat het een kankerding is, is dat dan normaal?
Nee, zelfs als het om een doodnormale muts gaat, waar geen enkele emotionele of religieuze waarde aan zit, is het al niet normaal
En waarom niet? Ze geeft alleen de aanleiding aan van dit incident. Dat was dat ze Turks is. Kan het nog debieler? Ze zei niks verkeerds, deed niks verkeerds.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het normaal vind.
Alleen hoeft TS niet overduidelijk te maken dat ze Turks is enzo.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen. Dat soort onzinnig tuig loopt hier gewoon los rond in nederland. En alsof het zon shock is dat je doekje even eraf is. Hoe doe je dat trouwens als je gaat zwemmen? Laat je hem dan ook op?. Zoals P-azz al zei, eindelose *** discussies.
Heeft verder niets te maken met dit onderwerp. Wat het ook is, je valt iemand gewoon niet zo aan. Zeker niet als je een beer van een vent bent, tegen een meisje. Dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Niwa het volgende:
Ja maar, voor zover ik weet hoef je helemaal geen hoofddoek te dragen van de koran.
Misschien is het normaal in het Nederland waar jij woont, maar in het Nederland waar ik woon is dit niet normaalquote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen. Dat soort onzinnig tuig loopt hier gewoon los rond in nederland. En alsof het zon shock is dat je doekje even eraf is. Hoe doe je dat trouwens als je gaat zwemmen? Laat je hem dan ook op?. Zoals P-azz al zei, eindelose *** discussies.
Het is absoluut geen shock dat ik daar zonder doekje sta. Dat ik een vuist in m'n nek voel wél.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
alleen als het regent. transparant 0.50 cent bij de zeeman!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Heeft verder niets te maken met dit onderwerp. Wat het ook is, je valt iemand gewoon niet zo aan. Zeker niet als je een beer van een vent bent, tegen een meisje. Dat is gewoon zielig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Zou jij het topic begrijpen als ik er niét bij vermeld dat ik een hoofddoek draag?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het normaal vind.
Alleen hoeft TS niet overduidelijk te maken dat ze Turks is enzo.
Misschien kan je hem de volgende x vast duct-tapen !quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Het is absoluut geen shock dat ik daar zonder doekje sta. Dat ik een vuist in m'n nek voel wél.
2.30 Karwei!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Misschien kan je hem de volgende x vast duct-tapen !![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
Wat het een hip design-hoofddoekje of zo'n jaren zestig theedoek van oma?
In het geval van het eerste: En terecht, die artyfarty emodoekjes kunnen écht niet meer.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
In het geval van het eerste: En terecht, die artyfarty emodoekjes kunnen écht niet meer.
Good point.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Buiten dat snap ik helemaal niet waarom je dat ding op je hoofd het zitten want getuige je username heb je niet echt veel respect voor de reden waarom dat ding op je hoofd zit
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kreeg een glimlach op me gezicht
mrja ik ben niet zo achtelijk als die cultuur waar mensen hun clit eraf snijden dus ik laat me ballen er lekker aanzitten...
Buiten dat snap ik helemaal niet waarom je dat ding op je hoofd het zitten want getuige je username heb je niet echt veel respect voor de reden waarom dat ding op je hoofd zit
zelf·spot (de ~ (m.))quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kreeg een glimlach op me gezicht
mrja ik ben niet zo achtelijk als die cultuur waar mensen hun clit eraf snijden dus ik laat me ballen er lekker aanzitten...
quote:
quote:
quote:
Ok, zelfs jullie twee mannelijke geslachtsorganen kunnen mij niet wijsmaken dat het normaal is om iemand zonder provocatie aan te vallen. Of wel?quote:
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok, zelfs jullie twee mannelijke geslachtsorganen kunnen mij niet wijsmaken dat het normaal is om iemand zonder provocatie aan te vallen. Of wel?
en zoéén was het dus niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
Tis mijn toch zeker mijn geboortelandquote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.
ja tis maar wat je grappig vind he, om het zo als een grapje in je username te verwerken dan.....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Trouwens. Als je denkt dat besnijdenis ook maar iets met de Islam zelf te maken heeft loop je achter qua informatie. Maar daar is dit topic niet bepaald voor bedoeld.
Ik vind dat gewoon leukquote:
Ik probeer al een tijdje aan een Lonsdale-hoofddoek te komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef nietzman het volgende:
Eigenlijk zou je een hoofddoekje met Delfts Blauw moeten dragen, zien of ze dan nog zo baldadig zijn!
Pak een theedoek, en plak er een lonsdale sticker opquote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje aan een Lonsdale-hoofddoek te komen.
Zeeman. 0.50quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Pak een theedoek, en plak er een lonsdale sticker op![]()
Awwwww wat liefquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Ach stfu mafkees alsof het haar wat kan interesseren die ene D. ze gebruikt woorden waarvan de gemiddelde nederlander denkt huh? maarja je hebt altijd van die paupertjes die even moeten zeiken om een klein onbenullig iets.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Nosh het volgende:
En met je hoofddoek ben ook pardoes je lezend vermogen kwijt geraakt?
Een Londsdaler is namelijk niks.
je bent vast niet de enige die het zegtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Ik vindt het ook belachelijk, ze hebben alleen zin om mensen af te zeiken en voelen zich daar beter door. Normaal zou ik zeggen niks van aantrekken maar dit gaat te ver. Ik heb nog nooit in een vergelijkbare situatie gezeten (gelukkig). Ik weet niet wat je het beste kunt doen in dit geval, ik hoop voor je dat het niet vaker voorkomt.quote:[b]Op maandag 26 juni 2006 00:04 knip
Ach, hoe dan ook zou het me meer plezierd hebben dan op een forum stoer beweerd te hebben dat ik er quasi-leuke geenstijlesque oneliners op had kunnen verzinnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent vast niet de enige die het zegt
Jij bent zelf besneden?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Trouwens. Als je denkt dat besnijdenis ook maar iets met de Islam zelf te maken heeft loop je achter qua informatie. Maar daar is dit topic niet bepaald voor bedoeld.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je draagt een hoofddoek en je gaat naar parkpop? Flikker toch op zeikwijf. Je hebt je verdiende loon gekregen.
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
Ik snap alleen nooit waarom dit soort kansloze Londsdalers zich niet met kutmarokkanen kunnen bezighouden, maar weerloze onschuldige allochtonen moeten aanvallen, nogal laf.
Oh, man. De retoriek!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je draagt een hoofddoek en je gaat naar parkpop? Flikker toch op zeikwijf. Je hebt je verdiende loon gekregen.
Dat Marokkanen eerder geneigd zijn om wapens te hanteren, ben ik met je eens, maar een echte racist zou dat toch niet moeten weerhouden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.
Rellen.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
quote:
Die reactie slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Ja man bij ons op school zaten ook Lonsdale boys, Turkse klasgenooit van mijn trekt 1 keer ze mes, nooit meer last van gehad. Ze zijn bang voor mocro's, turken jongeren/mannen/groepjes etc.... daarom pakken ze maar vrouwen enzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat Marokkanen eerder geneigd zijn om wapens te hanteren, ben ik met je eens, maar een echte racist zou dat toch niet moeten weerhouden.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.
Hoe is het nou, om met een IQ van 60 te moeten leven?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Ze zijn idd net zo laf als die mocro's, in grote groepen, vrouwen of enkelingen aanvallen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Ja man bij ons op school zaten ook Lonsdale boys, Turkse klasgenooit van mijn trekt 1 keer ze mes, nooit meer last van gehad. Ze zijn bang voor mocro's, turken jongeren/mannen/groepjes etc.... daarom pakken ze maar vrouwen enzo.
Nee, ik ben niet besneden. Ja, ik walg van vrouwenbesnijdenis. Deze kloon is naar aanleiding van een grove grap aangemaakt, en juist omdát ik moslima ben is hij van mij. Ik zal zo inloggen met m'n gewone account, bedacht me na het maken van het topic pas dat ik nog ingelogd stond onder deze.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent zelf besneden?
Jouw username valt me idd nu pas op, geeft je verhaal toch wel een wrange nasmaak.![]()
Heb ik nog nooit gezien, maar dat is ook dom ja, gewoon vechten in gelijke groep is beter tegen Lonsdale gasten gebeurt vaak en dan mes trekken ofzo is gewoon standaard ja je wilt ze toch zo erg mogenlijk verwonden die kut racisten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ze zijn idd net zo laf als die mocro's, in grote groepen, vrouwen of enkelingen aanvallen.
Ik hoop echt heel erg dat jij je nooit voortplant.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je bedoelt natuurlijk het volgende...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Mijn Nederlands is echter gelijk, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gezien, maar dat is ook dom ja, gewoon vechten in gelijke groep is beter tegen Lonsdale gasten gebeurt vaak en dan mes trekken ofzo is gewoon standaard ja je wilt ze toch zo erg mogenlijk verwonden die kut racisten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Ze had zo iets kunnen verwachten
Dus iedere vrouw die daar loopt is daar om zich flink te laten doorneuken door de dronken mannen die er lopen? Mên. Dat hadden ze wel van tevoren mogen melden denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.
E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kutracisten net zo hard verwonden als kutmarokkanen.
Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat is de functie van een hoofddoek? Jezelf als vrouw minder aantrekkelijk maken voor mannen.
E zijn zoveel moslimmeisjes die hoofddoeken dragen en daarnaast toch de grote slet uithangen. Van boven een hoofddoek, van onder tieten zichtbaar, hele strakke/ verhullende kleding, luidruchtig en schreeuwend over straat, met de kont zwaaien, flirten enz enz dan denk ik van: donder op waarom draag je dan een hoofddoek?Dat is toch tegenstrijdig?(Ervan uitgaande dat je jezelf verplaatst in haar visie en geloof) Erg geloofwaardig komen deze mensen dan ook niet op mij over. TS gaat naar parkpop waar het vol zit met mannen en waar flink gedronken wordt, haar levensmotto is toch: mezelf onaantrekkelijk maken voor mannen? Wat heeft ze daar dan te zoeken? Ze had zo iets kunnen verwachten, conclusie: zeikwijf.
Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk het volgende...
Mijn Nederlands is echter gelijk aan, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
En dat is nou typisch Parkpop publiek.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
Wat dacht je van, luisteren naar muziek?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Wat 'n eikels inderdaad. Ik vind overigens wel dat je je wat minder plat zou kunnen uitdrukken. Maar het zit je erg hoog, begrijp ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Verhaal
Je redeneert als een (door jou gehate kortzichtige) marokkaan, een vrouw moet zich maar aanpassen aan de beperkte beheersing van een man.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik wíst dat iemand op zoek zou gaan naar een fout. Je hebt er één gevonden, goed zo. Lees nu eens een gemiddeld topic door, en haal daar eens de fouten uit.
voor zo'n 80% wel, ja.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:05 schreef Blivox het volgende:
[..]
En dat is nou typisch Parkpop publiek.
Wat een lulverhaal. De combi hoofddoek/hoerenkleding heb ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
Ik stond er dus naast, en ja dat ging ook even door mijn hoofd heen. Ware het niet dat je dan door 15 man het ziekenhuis in wordt geschopt, en hoeveel ik ook voor c_c over heb (quote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Je voelt je wel gangster zeker?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Ja dat wordt altijd gezegt, alleen niemand durft er wat aan te doen. Hihi.![]()
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom valt iedereen de TS aan?
Zijn jullie wel fucking wijs?
Als het al geen leuk kloonverhaal is dan
Oh tuurlijk, het is ook niet arrogant bedoeld, ik ga mezelf alleen niet profileren als een dom allochtoontje zonder taalbesef. Ik weet gewoon hoe het beeld van de gemiddelde meid met hoofddoek eruit ziet, en dat ik daar niet in pas.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:06 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel toegeven dat het een kleeeein beetje voor de hand ligt dat je op zulke grammaticale missers gepakt gaat worden als je pretendeert beter in Nederlands te zijn dan autochtonen.
En ik heb ze daar samen zien lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Blivox het volgende:
[..]
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Naar een festival ga je om van muziek te genieten. Niet om jezelf te provoceren.
En bovendien drinkt TS géén (of zelden?) alcohol, en kleed ze zich totáál niet uitdagend.
Aan je reactie te zien ben jij duidelijk nog nooit op een (rock-)festival geweest!
Ik zal aan je denken als je overreden wordt door een auto!. Je nam immers het risico om naar buiten te gaanquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
Bullshit er is ook geen groepering, die voor jou bepaalt wat je draagtquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
WELK FUCKING RISICO?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Even onder dit account dan. Iedereen die mij wel eens heeft zien posten of gewoon kent weet dat ik zoiets niet zou verzinnen. Ik ben gewoon pissig, omdat ik mezelf (wederom niet arrogant bedoeld) toch echt goed geïntegreerd vind. Fuck, ik word vaak genoeg nepturk genoemd, en heb vaak genoeg mensen die vragen of ik wel écht Turks ben. Dan is dit gewoon even een klap.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef Blivox het volgende:
[..]
Litso Adje Litso zegt dat hij erbij was, het lijkt nog realistisch te zijn ook.
Nee dombo, ik ben juist tegenstander van hoofddoeken. Een vrouw hoeft zich helemaal niet aan te passen aan haar man en zich te bedekken. Ik probeer duidelijk te maken dat haar denkwijze achterhaald is. Aan de ene kant wil ze middeleeuws zijn met haar hoofddoek en aan de andere kant lekker westers en eigentijds. Gaat niet helemaal samen he? Als je iets doet moet je het natuurlijk wel goed doen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je redeneert als een (door jou gehate kortzichtige) marokkaan, een vrouw moet zich maar aanpassen aan de beperkte beheersing van een man.![]()
Persoonlijk heb ik het ook niet zo op met hoofddoeken, maar dat is natuurlijk totaal geen reden om mensen te gaan lastigvallen. Dat er 'hypocrieten' tussen die hoofddoeken dragers zitten, doet er niets aan af dat er genoeg 'oprechte' dragers tussen zitten.
Volgens mij profileer je jezelf zoals de meeste hoofddoekdraagsters die wel Nederlands spreken (minderheid van de hoofddoekdraagsters in NL) als relallochtoon, en doe je het vooral om te provoceren en jezelf tegen de Nederlandse maatschappij af te zetten.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, het is ook niet arrogant bedoeld, ik ga mezelf alleen niet profileren als een dom allochtoontje zonder taalbesef. Ik weet gewoon hoe het beeld van de gemiddelde meid met hoofddoek eruit ziet, en dat ik daar niet in pas.
Alles wat je hier op mijn beeldscherm kotst is nog steeds geen verantwoording voor iemand en public te vernederen en fysiek toe te takelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:02 schreef MYND het volgende:
blablablablaablablablalbablblablalaaa
Omdat je een vrouw bent.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef Neenetje het volgende:
Herinnert me eraan.
Ik denk dat ik maar niet meer in het donker naar buiten ga..
Straks word ik verkracht en zegt de politie dat het m'n eigen schuld is omdat ik naar buiten ging..
Gast, kom op, dit kan je niet menen. Je doet alsof Parkpop een enorme orgie is en ik boos ben omdat er een lul in m'n reet is beland terwijl knielend vroeg of iemand me wilde nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
En een vrouw hoeft zich al helemaal niet aan te passen aan een man die het niet eens is met haar moraal en/of religie.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef MYND het volgende:
[..]
Nee dombo, ik ben juist tegenstander van hoofddoeken. Een vrouw hoeft zich helemaal niet aan te passen aan haar man en zich te bedekken. Ik probeer duidelijk te maken dat haar denkwijze achterhaald is. Aan de ene kant wil ze middeleeuws zijn met haar hoofddoek en aan de andere kant lekker westers en eigentijds. Gaat niet helemaal samen he? Als je iets doet moet je het natuurlijk wel goed doen.
Je neemt geen risico als je naar parkpop gaat met mannen en drankquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Jawel, ik moet me wel aanpassen, want ik mag niet op Parkpop komen als ik niet wil dat ik betast word door dronken mannen. Dat zeg je net.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:16 schreef MYND het volgende:
[..]
Nee dombo, ik ben juist tegenstander van hoofddoeken. Een vrouw hoeft zich helemaal niet aan te passen aan haar man en zich te bedekken. Ik probeer duidelijk te maken dat haar denkwijze achterhaald is. Aan de ene kant wil ze middeleeuws zijn met haar hoofddoek en aan de andere kant lekker westers en eigentijds. Gaat niet helemaal samen he? Als je iets doet moet je het natuurlijk wel goed doen.
Idee achter het topic is dat ik me aangevallen voel. Letterlijk. Ik schrok, ik ben een 18-jarig meisje, als er dan een beer van een vent in je nek zit schrik je. Als er vervolgens een groep achterstaat die je ieder moment aan kunnen vallen is het nog enger. Dat dit gaat om iets absoluut idioots (het feit dat m'n hoofddoek ze niet aanstaat) maakt het gewoon allemaal een tikje erger.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat terzijde snap ik alsnog niet heel erg het probleem, althans, er wordt hier gedaan alsof die jongens iemand in elkaar hebben gemept, maar dat leek me wel mee vallen toch?Of is dit 'n misdaad omdat 't 'n hoofddoek betreft? Ik bedoel tis wel respectloos, maar ik zou 't ook respectloos vinden als iemand mijn petje o.i.d. van m'n hoofd af mept op zo'n feest, maar ja, shit happens daar. Sta er boven ipv allemaal leuzen hier te roepen als 'ik had die gasten meteen 'n mep op hun smoel gegeven' en dat soort straattaal. Met zulke ideeen doe je meteen je poging over te komen als hoger niveau teniet.
Volgens mij was de basis van dit topic niet direct geloof, maar om mensen niet in hun waarde laten en niet respecteren om welke reden dan ook, in dit geval dan toevallig wel geloof.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:20 schreef Blivox het volgende:
Ach ja, het is het ook niet waard om er een drama over te schoppen. Lonsdalers zijn zielig, iemand niet zijn eigen leventje laten leiden is zielig, en je geloof misbruiken om extra zielig te lijken is zielig. Want wat hierboven staat over dat petje zit ook wel een kern van waarheid in.
Alhoewel het om een racistisch getint voorval ging.... Hmmm... Laat maar zitten, op dit moment doet het er inderdaad wel toe dat je moslims bent.
Wat dacht je van je haar los hebben als meisje?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef Blivox het volgende:
Ik neem ook maar nooit meer mijn pinpas mee, dan vraaaaaaaag je erom om beroofd te worden natuurlijk. Eigen schuld, dikke bult.
Nogmaals, want? Ze doet niks, wordt aangevallen en ronduit vernederd, en beklaagt zich daarover. Waar is de hypocrisie?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef MYND het volgende:
TS is zelf ook hypocriet, dat is mijn punt.
Ik snap zijn punt..quote:Op maandag 26 juni 2006 01:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Nogmaals, want? Ze doet niks, wordt aangevallen en ronduit vernederd, en beklaagt zich daarover. Waar is de hypocrisie?
Zo-zo, je had zeker wel een kwartier nodig voor die grap?quote:
Haar in een staart naar achteren trekken en die lul zo deepthroaten bij die hoer, dat verdient ze. Hoe waagt ze het om er zo bij te lopenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van je haar los hebben als meisje?
Dan vraag je om een gangrape uiteraard..
Aha.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Idee achter het topic is dat ik me aangevallen voel. Letterlijk. Ik schrok, ik ben een 18-jarig meisje, als er dan een beer van een vent in je nek zit schrik je. Als er vervolgens een groep achterstaat die je ieder moment aan kunnen vallen is het nog enger. Dat dit gaat om iets absoluut idioots (het feit dat m'n hoofddoek ze niet aanstaat) maakt het gewoon allemaal een tikje erger.
stomme kloon van jequote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je er dan buiten, dit is een reactie van niks.
Al goed, ga nou maar weer fotoboeken afstruinen.quote:
Dit is het origineel hoor.quote:
Je bent inderdaad dúídelijk nog nooit op een festival geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude'squote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Al goed, ga nou maar weer fotoboeken afstruinen.
JDude is heul geen homo!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude's
Oh jeetje toch, een gayjoke. Scherp! Gepeperd!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude's
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Blivox het volgende:
[..]
Haar in een staart naar achteren trekken en die lul zo deepthroaten bij die hoer, dat verdient ze. Hoe waagt ze het om er zo bij te lopen! Net zo lang doorneuken in die keel tot ze kotst over je lul.
I thought so!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Blivox het volgende:
[..]
Oh jeetje toch, een gayjoke. Scherp! Gepeperd!
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]En ik ga op een festival werken..
Slapen in een tent..Wat zegt dat wel niet over mij?
Ik ben een slechte vrouw...
quote:
Een hond heeft nog meer status dan jouquote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]En ik ga op een festival werken..
Slapen in een tent..Wat zegt dat wel niet over mij?
Ik ben een slechte vrouw...
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:33 schreef Blivox het volgende:
[..]
Een hond heeft nog meer status dan jou jij.
Kortzichtige randdebiel, doe iets aan dat extra chromosoom van je.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Achterlijke mongool, sterf. Zo dat lucht op.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Ik moest even doorgeven dat je moeder trots op je is.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Wat heb jij voor idee van moslims? En hoe kom je aan dat idee?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef MYND het volgende:
He TS, je bent toch moslim. Post je bericht dan eens op een ''moslimforum'' waar veel ''vrome'' mensen net als jij zitten en niet op Fok. Ben benieuwd naar de reacties, je zal vast niet veel sympathie krijgen van je mede-hoofddoekdragers.
Want? Omdat ze naar Parkpop ging?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef MYND het volgende:
He TS, je bent toch moslim. Post je bericht dan eens op een ''moslimforum'' waar veel ''vrome'' mensen net als jij zitten en niet op Fok. Ben benieuwd naar de reacties, je zal vast niet veel sympathie krijgen van je mede-hoofddoekdragers.
Als jij je dan ook terugtrekt naar een kortzichtige-randdebielen-die-nooit-buiten-komen-en-geen-eigen-mening-hebben forumquote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef MYND het volgende:
Misschien moet je c_c eerst eens leren kennen, en dan terugkomen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef MYND het volgende:
Het idee wat ik heb van woestijnratten die willen leven zoals in de middeleeuwen? Vast niet veel goeds.
Wat had je gewild, dat die andere gozer en ik met zijn tweeën 15 man in elkaar slaan?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef cultheld het volgende:
TS, je vrienden deden dus niks?
LOLquote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Nooit gehoord van meisjes plagen kusjes vragen?
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef cultheld het volgende:
quote:Ik stond er dus naast, en ja dat ging ook even door mijn hoofd heen. Ware het niet dat je dan door 15 man het ziekenhuis in wordt geschopt, en hoeveel ik ook voor c_c over heb ( ), het is toch al gebeurd en om je dan nog eens de tyfus te laten schoppen bedankt ik toch maar voor.
Ik vind het echt een lage streek, ik heb er verder weinig woorden voor.
Ik heb niks tegen TS, het zal vast een hele aardige meid zijn. Ik wil haar neus alleen even tegen de feiten aandrukken, sommige dingen gaan gewoon niet samen oke?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien moet je c_c eerst eens leren kennen, en dan terugkomen.
Laat maar, dat wil ik 'r niet aandoen.
Wow, ik heb echt een beetje medelijden met je. Laat ook maar, veel succes met je bekrompen leventjequote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef MYND het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen TS, het zal vast een hele aardige meid zijn. Ik wil haar neus alleen even tegen de feiten aandrukken, sommige dingen gaan gewoon niet samen oke?Veel succes met je hoofddoek carriere, ow ja in Turkije heb je ook geen poot om op te staan dus blijf maar in Nederland als je nog een universitaire studie wil afronden of bij de overheid wil werken.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef MYND het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen TS, het zal vast een hele aardige meid zijn. Ik wil haar neus alleen even tegen de feiten aandrukken, sommige dingen gaan gewoon niet samen oke?Veel succes met je hoofddoek carriere, ow ja in Turkije heb je ook geen poot om op te staan dus blijf maar in Nederland als je nog een universitaire studie wil afronden of bij de overheid wil werken.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hoe is het nou, om met een IQ van 60 te moeten leven?
Nee, maar als ik met een maat van me ben. En die wordt aangeraakt, weet ik toch wel zeker dat ik erop ga.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij had vast in je eentje 15 lonsdalers om de beurt over de knie gelegd!
Geef mij één voorbeeld van een situatie waarin een hoofddoek praktisch belemmerend zou werken in ons land?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef MYND het volgende:
[..]
Alleen de OP gelezen.quote:
Sorry, ik heb veel voor anderen over maar mezelf het ziekenhuis in laten trappen om iets dat toch al niet meer terug te draaien is vind ik gewoon wat teveel van het goede.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, maar als ik met een maat van me ben. En die wordt aangeraakt, weet ik toch wel zeker dat ik erop ga.
En natuurlijk krijg ik dan klappen. Maar je komt gewoon op voor je maten.![]()
Ik ben blij toe. Het was línk volk, en ze waren met tig keer meer. Hoe nobel het ook zou zijn, daarop ingaan en jezelf kapot laten rammen heeft geen nut.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef cultheld het volgende:
Het is anders als een hoofddoek eventjes wordt afgepakt dan dat die gasten c_c zouden rammen. Ik weet zeker dat Lits dan wel had ingegrepen. Maar het is het gewoon niet waard om daarop in te gaan voor zoiets. Juist een verstandige keuze.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, maar als ik met een maat van me ben. En die wordt aangeraakt, weet ik toch wel zeker dat ik erop ga.
Volgens mij leef jij nog in de Middeleeuwen, met het idee dat vrouwen geen mening mogen hebben en nergens naartoe mogen omdat ze hiermee dingen zouden uitlokken.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:44 schreef MYND het volgende:
Het idee wat ik heb van woestijnratten die willen leven zoals in de middeleeuwen? Vast niet veel goeds.
Niet iedereen is agressief aangelegd. Ik denk dat ik in een dergelijk geval het slachtoffer weg zou sleuren om te voorkómen dat er klappen vallen! En uiteraard een woedende blik werpen op de daders.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wij hebben een keer met 3 tegen vijf gevochten tot de wouten er tussen kwamen. Dan heb je wat pijn na afloop, maar je bent tenminste wel loyaal geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, met permissie, ík had er wel een een matige duw gegeven en wat vuils geschreeuwd, ook al is het maar om aandacht te trekken. Helemáál niets doen is ook bestwel gay.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij had vast in je eentje 15 lonsdalers om de beurt over de knie gelegd!
Nee daar zat TS nou nét op te wachten, in die situatiequote:Op maandag 26 juni 2006 01:54 schreef BelleDeJour het volgende:
[..]
, ook al is het maar om aandacht te trekken.
Dat petjesvolk ook niet, daar ging het me om. En daarbij is het natuurlijk grootspraak, ik weet niet wat ik dan echt gedaan zou hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee daar zat TS nou nét op te wachten, in die situatie
In dit geval zou het 2 tegen 15 zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wij hebben een keer met 3 tegen vijf gevochten tot de wouten er tussen kwamen. Dan heb je wat pijn na afloop, maar je bent tenminste wel loyaal geweest.
Net zo eerlijk toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dit geval zou het 2 tegen 15 zijn.
In het geval van Lonsdalers?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dit geval zou het 2 tegen 15 zijn.
Mwoah, dat trekgeintje gebeurde met 3 van ze, en daarna kwam de rest van de groep akelig dichtbij staan. Ik zag ze er serieus voor aan. Het waren dan ook geen pubers meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het geval van Lonsdalers?Dat zijn geen vrienden, maar lotgenoten van elkaar. Wedden dat bijna niemand van dat groepje iets zou doen als 1 van je vrienden er 1 vol op de kin zou raken?
Die vechten alleen met een paar pillen op.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het geval van Lonsdalers?Dat zijn geen vrienden, maar lotgenoten van elkaar. Wedden dat bijna niemand van dat groepje iets zou doen als 1 van je vrienden er 1 vol op de kin zou raken?
Shitload is geen Nederlandsquote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[knip]
Ja. Ik ben Turks. Sterker nog, ik draag een hoofddoek. Mijn Nederlands is echter gelijk, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden [knip]
Je mag best engelse termen in je Nederlands gooien als je het goed beheerst. Zolang het maar niet van die smerige marketing-termen zijn.quote:
Beter had je ff wat Turken gebeld danquote:Op maandag 26 juni 2006 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, dat trekgeintje gebeurde met 3 van ze, en daarna kwam de rest van de groep akelig dichtbij staan. Ik zag ze er serieus voor aan. Het waren dan ook geen pubers meer.
Van pillen wordt je niet agressief hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die vechten alleen met een paar pillen op.
Lonsdalers![]()
En dan ook nog zo laf zijn om een meisje lastig te vallen.
Ik hoop dat ze dat eens een keer bij de verkeerde doen.
Set and setting, hè? Van de lovedrug kan je behoorlijk opgefokt raken als je in een verkeerde sfeer rond blijft hangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Van pillen wordt je niet agressief hoor.![]()
Speed dan, of wat die gasten ook gebruiken om zo raar uit hun ogen te kijken en dan voluit White Power schreeuwen.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Van pillen wordt je niet agressief hoor.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
doe volgende keer dan een lonsdale hoofddoek kopen
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje aan een Lonsdale-hoofddoek te komen.
Serieus, kan er me eigenlijk niks bij voorstellen om agressief te gaan op pillen.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Set and setting, hè? Van de lovedrug kan je behoorlijk opgefokt raken als je in een verkeerde sfeer rond blijft hangen.
Wheheh,quote:Op maandag 26 juni 2006 02:17 schreef hardstylesage het volgende:
What goes arround comes arround.
Ga niet hier lopen zeiken maar zeik tegen je eigen gemeenschap dat dit de reacties zijn op gedrag van allochtonen die een iets lager opleidingsniveau hebben afgerond dan jijzelf.
Tuurlijk is de actie triest maar pak het probleem eens bij de bron aan in plaats van te lopen zeiken op de sympthonen. Lonsdalers zijn er niet zo maar gekomen en hun gedrag en afkeer tegen allochtonen komt ook ergens vandaan.
"Oh het is lekker weer! vandaag worden we lonsdaler!!!"
Wat een bullshit argument.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:17 schreef hardstylesage het volgende:
Ga niet hier lopen zeiken maar zeik tegen je eigen gemeenschap dat dit de reacties zijn op gedrag van allochtonen die een iets lager opleidingsniveau hebben afgerond dan jijzelf.
Tuurlijk is de actie triest maar pak het probleem eens bij de bron aan in plaats van te lopen zeiken op de sympthonen. Lonsdalers zijn er niet zo maar gekomen en hun gedrag en afkeer tegen allochtonen komt ook ergens vandaan.
En daar kan zij persoonlijk iets aandoen omdat....?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:17 schreef hardstylesage het volgende:
In 1940 had je ook nazi's.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:17 schreef hardstylesage het volgende:
quote:Overigens wilde ik gewoon even m'n voorspelling dat er véél mensen op Fok zitten die het hiermee eens zouden zijn toetsen.
Is dat reden om mij persoonlijk aan te vallen?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:17 schreef hardstylesage het volgende:
Staat dat er?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat reden om mij persoonlijk aan te vallen?
Je impliceert en insinueert het heel sterk.quote:
Oh nee hoor, er waren 2 mensen na die het na kunnen vertellen. Ik open niet snel topics, en zou al helemaal niet de moeite steken in liegenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:24 schreef Neuralnet het volgende:
Iets zegt mij dat het verhaal erg eenzijdig is verteld...
[..]
No way dat ik mijn vriendin alleen laat als ik merk dat er een groepje lonsdalers óf mocro's aankomt lopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
lonsdalers zijn altijd lief tegen mij
mocrojeugd niet
ik ondervind dus geen last van lonsdalers integendeel.
maar ok mensen moeten met hun klauwkes van onschuldige mensjes afblijven
vanaf hier naam ik het topic niet meer serieus, goeie grapquote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ja. Ik ben Turks. Sterker nog, ik draag een hoofddoek. Mijn Nederlands is echter gelijk, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
Vreemd, bij mij is het precies andersom.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:28 schreef BaajGuardian het volgende:
lonsdalers zijn altijd lief tegen mij
mocrojeugd niet
ik ondervind dus geen last van lonsdalers integendeel.
maar ok mensen moeten met hun klauwkes van onschuldige mensjes afblijven
Bij mij ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij is het precies andersom.
Ervaring?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ja. Ik ben Turks.
..
raad ik je aan om je ballen/clit er zo snel mogelijk af te snijden.
Niet de bedoeling. Keur de actie ook af zoals ik vermelde.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:26 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je impliceert en insinueert het heel sterk.
Het valt mij juist op dat het meestal in kleine dorpen gebeurd waar bijna geen allochtonen wonen.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:32 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Niet de bedoeling. Keur de actie ook af zoals ik vermelde.
Punt is dat dit niet een incident is maar een reactionair gevolg is van een maatschappelijke ontwikkeling
Valt niet te ontkennen dat dit op grote schaal gebeurt, maar als ik dit incident als losstaand feit bekijk slaat het nergens op dat ze een meisje/vrouw zo behandelen. Wees dan een vent en ga tegen 15 volwassen marokkanen of turken vechten.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:32 schreef hardstylesage het volgende:
Punt is dat dit niet een incident is maar een reactionair gevolg is van een maatschappelijke ontwikkeling
Uiteraard is deze dame daar zelf verantwoordelijk voor en mag ze niet zeiken dat er zoiets gebeurt in dit land, ik bedoel kom op...quote:Op maandag 26 juni 2006 02:31 schreef Neuralnet het volgende:
Ja ach, als je regelmatig in de krant leest over wat Turken allemaal in ons land voor misdadigs uithalen, dan is het moeilijk om een glimlach te onderdrukken als blijkt dat het enige waar Turken eventueel zelf kritiek op kunnen hebben het aftrekken van een hoofddoek is.
Als een Turk iets onbehoorlijks doet, dan wordt het ook als incident afgedaan en het verder genegeerd. Of de persoon in kwestie er zelf verantwoordelijk voor is doet daar ook niet ter zake. Waarom is dit dan niet "gewoon een incident" waar we verder ons mond over houden? Het van de daken schreeuwen, een topic openen en hopen een negatief imago voor Lonsdalers te creëren is wel erg meten met 2 maten.quote:Uiteraard is deze dame daar zelf verantwoordelijk voor en mag ze niet zeiken dat er zoiets gebeurt in dit land, ik bedoel kom op...
Maar die discussie hadden we al gehad..
Angst,quote:Op maandag 26 juni 2006 02:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het valt mij juist op dat het meestal in kleine dorpen gebeurd waar bijna geen allochtonen wonen.
Hoe verklaar je dat??
Ik zei geloof ik al dat ik het afkeurde (dit is nummertje 3)quote:Op maandag 26 juni 2006 02:34 schreef Blivox het volgende:
[..]
Valt niet te ontkennen dat dit op grote schaal gebeurt, maar als ik dit incident als losstaand feit bekijk slaat het nergens op dat ze een meisje/vrouw zo behandelen. Wees dan een vent en ga tegen 15 volwassen marokkanen of turken vechten.
Het heeft er alles mee te maken, het is pure angst voor het onbekende.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:40 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Angst,
Simpelweg doordat ze minder vaak in aanraking komen met allochtonen.
Maar wat heeft het er mee te maken? Het maakt niet uit of het ergens vaker of minder vaker gebeurd het gebeurt gewoon, punt.
Je hebt gelijk, ik ken wel een aantal zeer gelovige types met klederdracht die gepest worden. Maar dat vinden mensen dan vaak wel weer lachen. Dus vandaar vind ik vooral de slachtofferrol een probleem.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken, het is pure angst voor het onbekende.
Niet omdat allochtonen zo slecht zijn of omdat ze slecht in het nieuws komen.
De eerste immigranten hadden het hier ook niet makkelijk en werden flink gediscrimineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |