Hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef JDude het volgende:
Ik las "wormen en maden", aangezien er thans een docu over ranzige lintwormen e.d. op SBS is.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Bizznitch het volgende:
Overigens ik kon het niet laten.
[afbeelding]
Westsiiideee.
Het beeldmateriaal dwingt mij deze uitspraak te herzien.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.
Had ik er een paar dagen geleden in gezet. Vond hem wel in de OP passen, en echte BeF-waardige quote.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef mcDavid het volgende:
Nieuwe quote van litso.
Ik was 14, misschien net 15. Het feit ik me schaam voor deze duistere periode uit mijn leven zegt al genoeg neem ik aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Het beeldmateriaal dwingt mij deze uitspraak te herzien.
Háiquote:
En meteen in duistere periode numero dos gevallenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik was 14, misschien net 15. Het feit ik me schaam voor deze duistere periode uit mijn leven zegt al genoeg neem ik aan..
Schattigquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Oh, een quote van Lits die ik briljant vond:
{i]"Jij wordt nat van mij en ik word warm van jou. Ja, dit is een geslaagde dag."[/i]
Toen ik mijn (nog droge) jas uitleende aan de van de regen verzopen Litso.
Whehehe. Die Litso.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Oh, een quote van Lits die ik briljant vond:
{i]"Jij wordt nat van mij en ik word warm van jou. Ja, dit is een geslaagde dag."[/i]
Toen ik mijn (nog droge) jas uitleende aan de van de regen verzopen Litso.
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En meteen in duistere periode numero dos gevallen.
Ik wil ook iemand die mij een jas uitleent als ik half verzopen ben.quote:
Ik ben te koop.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mij een jas uitleent als ik half verzopen ben.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mij een zak uitleent als ik [s]half[s] [s]verzopen ben.
Je poging tot humor faalt jammerlijk.quote:
Gelukkig, ligt het niet aan mij.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik lees het nu voor de derde keer, en snap em nog niet.. Ben het met je eens dus![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!
quote:
Pas op jij, hč.quote:
Nee, enkelt grapjes tegenover negermuziek en gabbers zijn grappig. Ik had het kunnen weten.quote:
Het had ook wel wat, toen ik uit de trein stapte, omkeek, en schrók van het tuig dat de trein uit kwam!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren tot ik metaltuig ga worden?!
Ja hó eens even!quote:
Awww...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo, ga je me anders over de knie leggen??![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het had ook wel wat, toen ik uit de trein stapte, omkeek, en schrók van het tuig dat de trein uit kwam!
Tot ik tot de conclusie kwam daar zelf ook min of meer bij te horen
Ik heb lang, zwart, haar. En ga de 2e naar metropolis.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef Neenetje het volgende:
Denk ook niet dat het gothic-dom je zal sieren pc.
Nu nog je polsen doorsnijden en je mag je volwaardig gothic noemen!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb lang, zwart, haar. En ga de 2e naar metropolis.
*Kijkt naar polsen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog je polsen doorsnijden en je mag je volwaardig gothic noemen!
he, verdorie!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Kijkt naar polsen.
Shit, nog niet volwaardig dan..
Zwart is ook gewoon okay.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:03 schreef Neenetje het volgende:
Ach, ik draag meer dan genoeg zwart om daarvoor te compenseren.
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?quote:
Gutenacht, fräulein!quote:
zal vanzelf wel verdwijnen, een dezer dagen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?
Een echte fan houdt het tot na het WK.. En is er trots op!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Duidelijk. Waar kan ik trouwens dat kleurtje laten uitschakelen?
"ze verdienen het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een echte fan houdt het tot na het WK.. En is er trots op!
Die voetballers hadden geen tijd om te kijken of FoK wel achter hen stond, dus nu ze naar huis mogen kunnen ze eindelijk kijken hoeveel users oranje zijn... Gun ze dat plezier dan ook!!
Tuurlijk wel! Nu ze verliezen is het ze.. als ze winnen is het plotseling we... Ik blijf dat vaag vinden!quote:
Hoer!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
weltrusten, en 2 kusjes meer dan je van JD krijgt!
Wilkommen zum Fußball...quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk wel! Nu ze verliezen is het ze.. als ze winnen is het plotseling we... Ik blijf dat vaag vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |