quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
en hoop dat je ooit een keer een héle woeste Marrokaan en/of neger tegenkomt.
Dat zal niet zo moeilijk zijn toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[Hoop geblabla]
... hoop dat je ooit een keer een héle woeste Marrokaan en/of neger tegenkomt.
Verder heb je niet gelezen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je bent turks, daar ging het verhaal al verkeerd![]()
Ik zal maar niet inkoppen wat er bij jou verkeerd is gegaan...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Want?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet inkoppen wat er bij jou verkeerd is gegaan...
Typo schat, typoquote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Nosh het volgende:
En met je hoofddoek ben ook pardoes je lezend vermogen kwijt geraakt?
Een Londsdaler is namelijk niks.
Hihi, grappig mênquote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voila, zelfspot is je ook al vreemd.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja hoor, en nu?
Toepasselijke naam van TS trouwens![]()
Toevallig besneden![]()
Indeed.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
Waarom heb ik het idee dat je een kloon bent.
Ze heeft gewoon een alternatieve account aangemaakt, het is duidelijk dat dit clumsy_clown is, echt een Turkse dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
ik moest lachen toen ik dat stukje lasquote:Mocht je jezelf betrappen op een glimlach tijdens het lezen van dit scenario, raad ik je aan om je ballen/clit er zo snel mogelijk af te snijden.
Nee toevallig nietquote:
Dat ben ik ook, stuk genie, clumsy_clown is m'n originele nick.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Jett het volgende:
Als jij nou een toffe muts op hebt. En iemand jat die van je hoofd en zegt dat het een kankerding is, is dat dan normaal?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Niwa het volgende:
Ja maar, voor zover ik weet hoef je helemaal geen hoofddoek te dragen van de koran.
Prima hoor schatquote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee toevallig niet![]()
Want lees jij ergens dat ik het terecht vind? Nee toch?
Enige wat ik zeg is dat het verkeerd is gegaan bij het turks zijn, want dat is al genoeg voor die kaalkopjes, dus hoe lief of schattig je ook bent maakt niet uit, het feit is dat je turks bent dat is al genoeg voor hun.
Dus niet te snel oordelen vrouwelijk geslachtsorgaan![]()
Ik zei niet dat ik het normaal vind.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij nou een toffe muts op hebt. En iemand jat die van je hoofd en zegt dat het een kankerding is, is dat dan normaal?
Nee, zelfs als het om een doodnormale muts gaat, waar geen enkele emotionele of religieuze waarde aan zit, is het al niet normaal
En waarom niet? Ze geeft alleen de aanleiding aan van dit incident. Dat was dat ze Turks is. Kan het nog debieler? Ze zei niks verkeerds, deed niks verkeerds.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het normaal vind.
Alleen hoeft TS niet overduidelijk te maken dat ze Turks is enzo.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen. Dat soort onzinnig tuig loopt hier gewoon los rond in nederland. En alsof het zon shock is dat je doekje even eraf is. Hoe doe je dat trouwens als je gaat zwemmen? Laat je hem dan ook op?. Zoals P-azz al zei, eindelose *** discussies.
Heeft verder niets te maken met dit onderwerp. Wat het ook is, je valt iemand gewoon niet zo aan. Zeker niet als je een beer van een vent bent, tegen een meisje. Dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:15 schreef Niwa het volgende:
Ja maar, voor zover ik weet hoef je helemaal geen hoofddoek te dragen van de koran.
Misschien is het normaal in het Nederland waar jij woont, maar in het Nederland waar ik woon is dit niet normaalquote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen. Dat soort onzinnig tuig loopt hier gewoon los rond in nederland. En alsof het zon shock is dat je doekje even eraf is. Hoe doe je dat trouwens als je gaat zwemmen? Laat je hem dan ook op?. Zoals P-azz al zei, eindelose *** discussies.
Het is absoluut geen shock dat ik daar zonder doekje sta. Dat ik een vuist in m'n nek voel wél.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
alleen als het regent. transparant 0.50 cent bij de zeeman!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Heeft verder niets te maken met dit onderwerp. Wat het ook is, je valt iemand gewoon niet zo aan. Zeker niet als je een beer van een vent bent, tegen een meisje. Dat is gewoon zielig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:24 schreef DjMoonlight het volgende:
Zou jij het topic begrijpen als ik er niét bij vermeld dat ik een hoofddoek draag?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het normaal vind.
Alleen hoeft TS niet overduidelijk te maken dat ze Turks is enzo.
Misschien kan je hem de volgende x vast duct-tapen !quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Het is absoluut geen shock dat ik daar zonder doekje sta. Dat ik een vuist in m'n nek voel wél.
2.30 Karwei!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Misschien kan je hem de volgende x vast duct-tapen !![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
Wat het een hip design-hoofddoekje of zo'n jaren zestig theedoek van oma?
In het geval van het eerste: En terecht, die artyfarty emodoekjes kunnen écht niet meer.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
In het geval van het eerste: En terecht, die artyfarty emodoekjes kunnen écht niet meer.
Good point.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Buiten dat snap ik helemaal niet waarom je dat ding op je hoofd het zitten want getuige je username heb je niet echt veel respect voor de reden waarom dat ding op je hoofd zit
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kreeg een glimlach op me gezicht
mrja ik ben niet zo achtelijk als die cultuur waar mensen hun clit eraf snijden dus ik laat me ballen er lekker aanzitten...
Buiten dat snap ik helemaal niet waarom je dat ding op je hoofd het zitten want getuige je username heb je niet echt veel respect voor de reden waarom dat ding op je hoofd zit
zelf·spot (de ~ (m.))quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik kreeg een glimlach op me gezicht
mrja ik ben niet zo achtelijk als die cultuur waar mensen hun clit eraf snijden dus ik laat me ballen er lekker aanzitten...
quote:
quote:
quote:
Ok, zelfs jullie twee mannelijke geslachtsorganen kunnen mij niet wijsmaken dat het normaal is om iemand zonder provocatie aan te vallen. Of wel?quote:
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok, zelfs jullie twee mannelijke geslachtsorganen kunnen mij niet wijsmaken dat het normaal is om iemand zonder provocatie aan te vallen. Of wel?
en zoéén was het dus niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef nietzman het volgende:
Tis mijn toch zeker mijn geboortelandquote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Dude, smileyposts mógen niet eens meer. Flikker gewoon een end op als je zelf niets te zeggen hebt.
ja tis maar wat je grappig vind he, om het zo als een grapje in je username te verwerken dan.....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Trouwens. Als je denkt dat besnijdenis ook maar iets met de Islam zelf te maken heeft loop je achter qua informatie. Maar daar is dit topic niet bepaald voor bedoeld.
Ik vind dat gewoon leukquote:
Ik probeer al een tijdje aan een Lonsdale-hoofddoek te komen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef nietzman het volgende:
Eigenlijk zou je een hoofddoekje met Delfts Blauw moeten dragen, zien of ze dan nog zo baldadig zijn!
Pak een theedoek, en plak er een lonsdale sticker opquote:Op maandag 26 juni 2006 00:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik probeer al een tijdje aan een Lonsdale-hoofddoek te komen.
Zeeman. 0.50quote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Pak een theedoek, en plak er een lonsdale sticker op![]()
Awwwww wat liefquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Ach stfu mafkees alsof het haar wat kan interesseren die ene D. ze gebruikt woorden waarvan de gemiddelde nederlander denkt huh? maarja je hebt altijd van die paupertjes die even moeten zeiken om een klein onbenullig iets.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Nosh het volgende:
En met je hoofddoek ben ook pardoes je lezend vermogen kwijt geraakt?
Een Londsdaler is namelijk niks.
je bent vast niet de enige die het zegtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef BelleDeJour het volgende:
Als ik het had zien gebeuren was ik er persoonlijk op af gestapt om een van die mongolen op hun smoel te rammen. Ook al zou ik dan finaal de tering in geramd worden.
Ik vindt het ook belachelijk, ze hebben alleen zin om mensen af te zeiken en voelen zich daar beter door. Normaal zou ik zeggen niks van aantrekken maar dit gaat te ver. Ik heb nog nooit in een vergelijkbare situatie gezeten (gelukkig). Ik weet niet wat je het beste kunt doen in dit geval, ik hoop voor je dat het niet vaker voorkomt.quote:[b]Op maandag 26 juni 2006 00:04 knip
Ach, hoe dan ook zou het me meer plezierd hebben dan op een forum stoer beweerd te hebben dat ik er quasi-leuke geenstijlesque oneliners op had kunnen verzinnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent vast niet de enige die het zegt
Jij bent zelf besneden?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
zelf·spot (de ~ (m.))
1 het met zichzelf spotten
Trouwens. Als je denkt dat besnijdenis ook maar iets met de Islam zelf te maken heeft loop je achter qua informatie. Maar daar is dit topic niet bepaald voor bedoeld.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je draagt een hoofddoek en je gaat naar parkpop? Flikker toch op zeikwijf. Je hebt je verdiende loon gekregen.
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:46 schreef Pracissor het volgende:
Ik snap alleen nooit waarom dit soort kansloze Londsdalers zich niet met kutmarokkanen kunnen bezighouden, maar weerloze onschuldige allochtonen moeten aanvallen, nogal laf.
Oh, man. De retoriek!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je draagt een hoofddoek en je gaat naar parkpop? Flikker toch op zeikwijf. Je hebt je verdiende loon gekregen.
Dat Marokkanen eerder geneigd zijn om wapens te hanteren, ben ik met je eens, maar een echte racist zou dat toch niet moeten weerhouden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.
Rellen.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
quote:
Die reactie slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Ja man bij ons op school zaten ook Lonsdale boys, Turkse klasgenooit van mijn trekt 1 keer ze mes, nooit meer last van gehad. Ze zijn bang voor mocro's, turken jongeren/mannen/groepjes etc.... daarom pakken ze maar vrouwen enzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat Marokkanen eerder geneigd zijn om wapens te hanteren, ben ik met je eens, maar een echte racist zou dat toch niet moeten weerhouden.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Omdat zulk soort gasten lachend de keel van zo'n Lonsdale sjappie door snijden.
Hoe is het nou, om met een IQ van 60 te moeten leven?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Ze zijn idd net zo laf als die mocro's, in grote groepen, vrouwen of enkelingen aanvallen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Ja man bij ons op school zaten ook Lonsdale boys, Turkse klasgenooit van mijn trekt 1 keer ze mes, nooit meer last van gehad. Ze zijn bang voor mocro's, turken jongeren/mannen/groepjes etc.... daarom pakken ze maar vrouwen enzo.
Nee, ik ben niet besneden. Ja, ik walg van vrouwenbesnijdenis. Deze kloon is naar aanleiding van een grove grap aangemaakt, en juist omdát ik moslima ben is hij van mij. Ik zal zo inloggen met m'n gewone account, bedacht me na het maken van het topic pas dat ik nog ingelogd stond onder deze.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent zelf besneden?
Jouw username valt me idd nu pas op, geeft je verhaal toch wel een wrange nasmaak.![]()
Heb ik nog nooit gezien, maar dat is ook dom ja, gewoon vechten in gelijke groep is beter tegen Lonsdale gasten gebeurt vaak en dan mes trekken ofzo is gewoon standaard ja je wilt ze toch zo erg mogenlijk verwonden die kut racisten.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ze zijn idd net zo laf als die mocro's, in grote groepen, vrouwen of enkelingen aanvallen.
Ik hoop echt heel erg dat jij je nooit voortplant.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef MYND het volgende:
Je bedoelt natuurlijk het volgende...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Mijn Nederlands is echter gelijk, zo niet beter dan dat van de gemiddelde Nederlander, ik heb een VWO-diploma op zak, heb een shitload aan Nederlandse vrienden, heb nog nooit de wet overtreden, ben beleefd en zoek geen gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |