Haar in een staart naar achteren trekken en die lul zo deepthroaten bij die hoer, dat verdient ze. Hoe waagt ze het om er zo bij te lopenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van je haar los hebben als meisje?
Dan vraag je om een gangrape uiteraard..
Aha.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Idee achter het topic is dat ik me aangevallen voel. Letterlijk. Ik schrok, ik ben een 18-jarig meisje, als er dan een beer van een vent in je nek zit schrik je. Als er vervolgens een groep achterstaat die je ieder moment aan kunnen vallen is het nog enger. Dat dit gaat om iets absoluut idioots (het feit dat m'n hoofddoek ze niet aanstaat) maakt het gewoon allemaal een tikje erger.
stomme kloon van jequote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hou je er dan buiten, dit is een reactie van niks.
Dit is het origineel hoor.quote:
Je bent inderdaad dúídelijk nog nooit op een festival geweest.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef MYND het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat TS er bewust voor kiest om een risico te nemen. Aan de ene kant wil ze zich onaantrekkelijk maken voor mannen door een hoofddoek om te doen(risico beperken), maar aan de andere kant gaat ze wel naar parkpop waar het krioelt van mannen en waar drank wordt gedronken(risico nemen). Dan brandt er bij mij een lichtje van: je meet met twee staven,oftewel jij weet ook niet wat je wilt. Natuurlijk is het verkeerd wat die gasten deden, en ze mag natuurlijk genieten van muziek, maar dan moet ze achteraf niet zeiken als er wat gebeurt.
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude'squote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Al goed, ga nou maar weer fotoboeken afstruinen.
JDude is heul geen homo!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude's
Oh jeetje toch, een gayjoke. Scherp! Gepeperd!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef MoChe het volgende:
[..]
Is goed... ga jij maar je aftrekken op foto's van SuperDude's
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Blivox het volgende:
[..]
Haar in een staart naar achteren trekken en die lul zo deepthroaten bij die hoer, dat verdient ze. Hoe waagt ze het om er zo bij te lopen! Net zo lang doorneuken in die keel tot ze kotst over je lul.
I thought so!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Blivox het volgende:
[..]
Oh jeetje toch, een gayjoke. Scherp! Gepeperd!
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]En ik ga op een festival werken..
Slapen in een tent..Wat zegt dat wel niet over mij?
Ik ben een slechte vrouw...
quote:
Een hond heeft nog meer status dan jouquote:Op maandag 26 juni 2006 01:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]En ik ga op een festival werken..
Slapen in een tent..Wat zegt dat wel niet over mij?
Ik ben een slechte vrouw...
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:33 schreef Blivox het volgende:
[..]
Een hond heeft nog meer status dan jou jij.
Kortzichtige randdebiel, doe iets aan dat extra chromosoom van je.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Achterlijke mongool, sterf. Zo dat lucht op.
quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Ik moest even doorgeven dat je moeder trots op je is.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:38 schreef MYND het volgende:
Wat heb jij voor idee van moslims? En hoe kom je aan dat idee?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef MYND het volgende:
He TS, je bent toch moslim. Post je bericht dan eens op een ''moslimforum'' waar veel ''vrome'' mensen net als jij zitten en niet op Fok. Ben benieuwd naar de reacties, je zal vast niet veel sympathie krijgen van je mede-hoofddoekdragers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |