Ik dacht ook: hoor ik dat goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
MIcheline zou keihard gaan lachen als Semih met een jongen zou gaan zoenen?
Tijn lacht.... Lesbriefjes met foto's en alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht ook: hoor ik dat goed?![]()
Maar ze kan het zich ws totaaaaal niet voorstellen.
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzintquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha.. De vriendin van Etiënne is opeens bisexueel.
.
Per setje moeten ze een dans uitvoeren, rumba, tango, jive...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
Kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je hoeft mijn niet te overtuigen.
.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
> FB.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Vanaf morgen 13:00uur waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Oneven aantal wil natuurlijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)
Hoe laat gaat de weekopdracht in?
Als jeroen mee moet doen, moeten ze Joeroen ook laten oefenen.. Wordt niet makkelijk...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Fronsertje het volgende:
word nog knap lastig denk ik de opdracht...oefenen zonder muziek en zonder dat iemand precies weet wat de bedoeling is..
Welk woord kon ze net nou niet uitspreken? Ook zoiets debiels. Maar inderdaad, oefenen zonder muziek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Scanman 48 uur op de bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of vannacht oefenen naast het bed. Ik zou er bijna voor opblijven.
'Nee Jeroen, ándere links.'
is dat óók de verantwoordelijkhied van de zusjes...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Hij wilde nu de volgende gaan oefenen, Ik denk dat ze alle dansen moeten uitvoeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn: "Makkie die van ons..."
Waar stond dan dat ieder z'n eigen dans heeft? Dat heb ik niet meegekregen.
Ik probeer het mijn hondje duidelijk te maken, dus kan je nagaan hoe die me aan zit te kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
lachu dit, ooit in een grijs verleden toen ik nog jong was heb ik ruim 3 1/2 jaar gedanst, ik zit ze van hieruit te vertellen hoe het moet en man lief kijkt me aan of ik gek ben
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
lachu dit, ooit in een grijs verleden toen ik nog jong was heb ik ruim 3 1/2 jaar gedanst, ik zit ze van hieruit te vertellen hoe het moet en man lief kijkt me aan of ik gek ben
Engelse en Weense.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En zat de Engelse wals er wel bij?Want die is moooooiiiiiiiiii.
E10 lijkt me echt iemand die bij een quick-step staat te huppelen, alsof hij op blote voeten op hete kooltjes loopt,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.![]()
Dit is ook echt wat voor Rik.
Sabrina met die hork van een E10 wordt lachen...
Welke, verstoppertje of het dansen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
[..]. Inderdaad, echt geniaal.
Ik vind dit 1 van de leukste opdrachten uit BB 5 én 6.
Te weinig streams... ik wil E10 en Sabrina ook wel 'es zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef T-lex het volgende:
Kom op regie...Mo en Tijn hebben weer een "dansje" te doen.
Verstoppertje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke, verstoppertje of het dansen?
Precies.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
E10 lijkt me echt iemand die bij een quick-step staat te huppelen, alsof hij op blote voeten op hete kooltjes loopt,![]()
Ik vind het ook énig. Vooral om de reactie van de zusjes in de dagboekkamer. En dan zeggen: Oooh, dat lukt welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verstoppertje.
Al vind ik dit oefenen ook wel leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het ook énig. Vooral om de reactie van de zusjes in de dagboekkamer. En dan: Oooh, dat lukt wel. Arme Jeroen. Hij is een held als ze dit redden. En als ze ook nog de weekopdracht halen, kan hij helemaal niet meer stuk. Dat wordt de finale![]()
WHAHAHA, ja dat kan natuurlijk ook. Maar het publiek laat 'm zitten, ze hebben 'm al drie keer laten zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik denk dat als Jeroen weer terug is hij massaal stemmen krijgt omdat ze 'niet verder met hem konden binden'.
Volgens mij niet.quote:
1-2 quick quic slow 1-2- quick quick slow quick quick quick quick slow 1-2quote:
Ik hoop t wel ja. Ik gun 't 'm echt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WHAHAHA, ja dat kan natuurlijk ook. Maar het publiek laat 'm zitten, ze hebben 'm al drie keer laten zitten.
Precies....dus als iemand nog twijfel heeft of het waar is dat E10 zo vaak geneukt heeft...kijk maar is hoe die danst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen.![]()
![]()
Ze hebben t inderdaad wel héél snel door.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef riri het volgende:
ik zie het zo al...Tijn en Monique zijn raspaardjes wat betreft stijldansen
Ziet er echt mooi uit, Tijn heeft het goed in de heupen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef riri het volgende:
ik zie het zo al...Tijn en Monique zijn raspaardjes wat betreft stijldansen
ze hebben er gewoon veel plezier in, daarom gaat het snel bij hun.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben t inderdaad wel héél snel door..
Dat is inderdaad wel vol te houden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef CartWOman het volgende:
Het zijn dus alleen de basispassen, niet moeilijk na even oefenen.
aldoende leert men toch. Ze hebben nog de tijd tot morgen 16.59quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Fronsertje het volgende:
E10 zit er verloren bij nadat tijn ff in 2 tellen met sabrina aan de zwier gaat.....niet echt motiverend voor de rest als 1 stelletje alles vlug doorheeft
Jij ook al?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Tijn is wel heel aantrekkelijk zo
* krijgt het warm
das lekker simpelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik probeer het mijn hondje duidelijk te maken, dus kan je nagaan hoe die me aan zit te kijken.![]()
de basis van de dansen zou ik ze best uit kunnen leggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.![]()
Dit is ook echt wat voor Rik.
Sabrina met die hork van een E10 wordt lachen...
Dat broekje van jou moet echt doorwéékt geweest zijn.quote:
Volgens mij pist ie een fles vol?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Arme Jeroen, die heeft het niet meer daar op de grond.
mag ik deze dans van u ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1-2 quick quic slow 1-2- quick quick slow quick quick quick quick slow 1-2
En op de quick quick huppelt hij er vrolijkop los
Of een Engelse wals, de 1-2-3![]()
Krijg er kriebels van om weer te dansen als ik dit allemaal zie![]()
vannacht in de prinsessenkamer. Lessen voor jeroen van Mo en Saquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
ik kom net terug, zie ik Jeroen daar nog steeds liggen. Respect daarvoor! :-)
en dat gedans, moet Jeroen dan meedoen, lijkt me niet toch..of moeten de zusjes hem alles ook bijbrengen, lijkt me vrij onmogelijk.
tot morgenmiddag 1u volgens mij (dat zijn 36uur ofzo)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind het van lieverlee stijlloos dat hij daar moet blijven liggen, ik dacht 24 uur en dat is al voorbij.
En dat allemaal voor de vrijstelling van de zusjes (die zowiezo niet genomineerd gaan worden...)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind het van lieverlee stijlloos dat hij daar moet blijven liggen, ik dacht 24 uur en dat is al voorbij.
48 Uur. Das later aangepast.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
En dan ook nog in de wetenschap dat de hele verrassing weg is omdat eigenlijk iedereen in het huis er wel van overtuigd is dat hij weer terug komt. Die voelt zich niet jofel nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Timon223 het volgende:
Ik vind het wel knap van Jeroen,
Je zou er toch doorligplekken van krijgen... Ik snap niet waarom ie nu bijvoorbeeld gewoon ffies op bed gaat zitten, ze zijn toch allemaal druk. Komt niemand die kamer binnen lijkt me
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef T-lex het volgende:
Is Jeroen aant pissen ofzo...??
we moeten gewoon eisen dat jeroen nog een week extra niet genomineerd kan worden. Omdat die al genoeg gestrafd is met die geheime missiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ook nog in de wetenschap dat de hele verrassing weg is omdat eigenlijk iedereen in het huis er wel van overtuigd is dat hij weer terug komt. Die voelt zich niet jofel nu.
Ja, en de meiden verdienen er wat mee, alleen is niet duidelijk of Jeroen dat weet. Als hij het zou weten kan hij nu te voorschijn komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tot morgenmiddag 1u volgens mij (dat zijn 36uur ofzo)
Vergissinkje van Arneaux; de weekopdracht gaat 48 uur duren, Jeroen wordt om 13.00 uur bevrijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
48? was tot tot morgen 13:00 ofzow? maar als het 48 uur is kan ie nooit meer meedansen![]()
zo hard is bb vast niet, maar ik ken hem welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een pasodoble? Of zat die er niet bij?![]()
jeroen mist best veel nu, van wat er in het huis gebeurd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
48? was tot tot morgen 13:00 ofzow? maar als het 48 uur is kan ie nooit meer meedansen![]()
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en de meiden verdienen er wat mee, alleen is niet duidelijk of Jeroen dat weet. Als hij het zou weten kan hij nu te voorschijn komen
ja ze weten wie genomineerd staan en ook wie op wie gestemd heeft (dat van jeroen is ze niet opgevallen qua extra stem)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Weten ze trouwens al wie er genomineerd staan?
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
(dan kan je zien dat er één extra stem is uitgebracht namelijk)
Ze weten al wie op wie, en Jeroen was toch de enige met een stem op Tijn, merkt niemand wat van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
ze horen toch nooit de " overige" stemmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Hij zal er ook krediet mee winnen bij Saar en Mo. Ik denk dat ze hem niet snel zullen nomineren voorlopig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Sla je je been meteen op m'n schouder, of eerst gewoon met je hak op mijn linkerknie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
zo hard is bb vast niet, maar ik ken hem wel
*gaat in positie staan*
de heer begint op de knieen he
Die overleeft t welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina het hoogste woord, maar bakt er nog niet veel van.
Wie let er op Jeroen?
ze krijgen te horen wie er genomineerd staan, Etienne en Marlies dus qua stemmen. Iedereen vertelt wel persoonlijk vaak aan elkaar op wie ze gestemd hebben en zo kunnen ze wel een beetje tellen. Pas als Tijn erbij zou staan (op de bank) zouden ze kunnen nagaan dat er ergens nog een stem vandaan moet komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Wat een rare schijthoudingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen staat op, gaat die nu schijten
weeer slapen dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Sonique het volgende:
OMG!!
Wat gaat jeroen doen?
Gaat hij doen wat ik denk wat hij gaat doen??
ik zag hem met die bak lopen en aan zijn broek zitten. Dus kon of zeiken of schijten zijn. Pissen dusquote:
ik vindt dat BB hem nog een extra beloning mag geven hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef Lyza het volgende:
Hij kan toch beter een soort tentje maken door dat dekbed helemaal over zich heen te trekken en dan te gaan zitten schijten.
Wel écht genant trouwens voor hem.
Sowieso niet, ze hebben geen last van elkaar en hebben 'm beiden nog niet eerder genomineerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij zal er ook krediet mee winnen bij Saar en Mo. Ik denk dat ze hem niet snel zullen nomineren voorlopig.
Nog niet :pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:Heeft ie nou in dat bakje zitten scheiten?
.
Volgens mij klapt hij, hij moet gewoon naar de plee gaan, hij heeft niets te verliezenquote:
als hij nu gaat wss niemand die hem ziet. Iedereen is in de zitkamerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Volgens mij klapt hij, hij moet gewoon naar de plee gaan, hij heeft niets te verliezen
Ik zou saar het wel eens willen zien uitleggen als iemand dat ding ontdektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef T-lex het volgende:
Hij is niet zo slim...volgens mij hoorde hij iemand...kruipt tie weg...maar laat wel die pispot int zicht midden op bed staan! hahaha
Dat is idd wel heel erg Jeroen.quote:
Ik vind dit inderdaad ook wel sneu. BB had wel ff wat mogen verzinnen mbt toiletbezoek in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sowieso niet, ze hebben geen last van elkaar en hebben 'm beiden nog niet eerder genomineerd.
Ik vind het zo zielig zoals 'ie daar moet liggen. Hij zucht 'es diep.![]()
Een luid en duidelijk plasje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft gister toch ook gekakt (met monique in de plee)
Wat ik begreep in de reguliere uitzending...
Zondag mee eten bij het exit-diner of een ander leuk extraatje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik vindt dat BB hem nog een extra beloning mag geven hoor![]()
Incontinentie. Saar: "Ik ben zo lek als een mandjuh".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou saar het wel eens willen zien uitleggen als iemand dat ding ontdekt
Volgens mij moest 'ie gister alleen plassen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft gister toch ook gekakt (met monique in de plee)
Wat ik begreep in de reguliere uitzending...
ik zou eerder zeggen de eerst komende 4 weken niet genomineerd ipv wat semih overkwam (4 wk wel genomineerd)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zondag mee eten bij het exit-diner of een ander leuk extraatje inderdaad.![]()
Op de een of andere manier zie ik die reactie van Tijn al:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Inca het volgende:
Ik had die pot lekker vol gescheten meuren met die hap
Dat kunnen wij zien, maar verplaats je eens in Jeroen. Je hebt dan weinig idee van wat er aan de andere kant van de muren afspeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als hij nu gaat wss niemand die hem ziet. Iedereen is in de zitkamer
Dat is inderdaad wel frapant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nog niet dat Egbert al die waarschuwingen kreeg mbt het bewegen. En jeroen ligt daar maar stil. Ok, Eggie is een 50-plusser en Jeroen een jonge vent. Maar dan nog...
hij kan toch rondjes rennen in de kamer? Hij hoeft niet te blijven liggen. De zussen moeten zorgen dat er niemand naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nog niet dat Egbert al die waarschuwingen kreeg mbt het bewegen. En jeroen ligt daar maar stil. Ok, Eggie is een 50-plusser en Jeroen een jonge vent. Maar dan nog...
Jeroen heeft vanmiddag rekoefeningen gedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mja maar denk dat de opdracht een beetje verkeerd begrepen is ofzo door alle 3quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef avonne het volgende:
[..]
hij kan toch rondjes rennen in de kamer? Hij hoeft niet te blijven liggen. De zussen moeten zorgen dat er niemand naar binnen gaat.
Ze zijn hem echt niet vergeten hoor. Ik denk eerder dat ze nu ze zo 2 aan 2 bezig zijn, bang zijn dat de "partner" ze volgt als ze nu naar de slaapkamer gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Jullie maken er van dat hij moet schijten, ik zag enkel zijn lul uit zijn broek hangen. Die jonge moet nodig plassen. En dat Sabrina hem vergeet vind ik niet verwonderlijk, maar dat Monique hem vergeet is opzienbarend.
Sabrina heeft hem een bord eten gebracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Jullie maken er van dat hij moet schijten, ik zag enkel zijn lul uit zijn broek hangen. Die jonge moet nodig plassen. En dat Sabrina hem vergeet vind ik niet verwonderlijk, maar dat Monique hem vergeet is opzienbarend.
Pas op dat je niet gebanned word. Dit is namelijk offtopic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen heeft vanmiddag rekoefeningen gedaan.
jup, je hebt zelfs net het twijfelachtige schijtmoment van Jeroen gemist..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef ruby het volgende:
Godenzijdank, geen cluedo....
Ik kan dus rustig kijken neem ik aan?
Hoeft niet, de verhoudingen liggen nu toch wat anders dan voorheen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef Inca het volgende:
Geen leuke opdracht voor Jeroen volgende week nomineren ze hem allemaal weer![]()
Ja die zijn allebei jaloers!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ochjee, marcia en marlies zitten weer bij mekaar....kzie ze alleen op de achtergrond maar verwacht dat die 2 het wel weer over Tijn en Mo zullen hebben.![]()
Eens. Ik denk ook echt serieus dat hij gewoon weer genomineerd word door iedereen. Heel erg matig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef wolferl het volgende:
Nou van mij mag Jeroen winnen, wat een held. Wedden dat ze hem weer nomineren, stelletje galbakken, Tijn moest maar eens een keer genomineerd staan.
Ze kunnen hem nu moeilijk naar de WC loodsen...hij zal toch echt wat anders moeten verzinnen. Pis gewoon lekker in de pispot zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
beiden zijn gewoon jaloers dat tijn zoveel aandacht geeft aan mo. Als tijn met één van hen spreekt hangen ze allebei aan zijn lip.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ochjee, marcia en marlies zitten weer bij mekaar....kzie ze alleen op de achtergrond maar verwacht dat die 2 het wel weer over Tijn en Mo zullen hebben.![]()
Natuurlijk, dat wordt een uitputtingsslag. Moeten ze allemaal tegelijk of om de beurt? Ik heb daar nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
Ze vinden t nu nog leuk. Drek mogen ze t 48 uur achter elkaar oefenen, ben benieuwd of de lol er dan vanaf gaat.
Zijn we het toch ergens 100% over eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens. Ik denk ook echt serieus dat hij gewoon weer genomineerd word door iedereen. Heel erg matig.
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef wolferl het volgende:
Nou van mij mag Jeroen winnen, wat een held. Wedden dat ze hem weer nomineren, stelletje galbakken, Tijn moest maar eens een keer genomineerd staan.
Eerder een Ralph.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens 100% over eens.
Jeroen is gewoon een held, een soort van joostje, maar dan leuker.
ja en denk dat jeroen ook de favo is van hummerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens 100% over eens.
Jeroen is gewoon een held, een soort van joostje, maar dan leuker.
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'
Ik vind Jeroen nog steeds nietszeggend, ook al ligt hij 48 uur in een slaapkamer...
Egbert lag langer in een bootje volgnes mij...
Ik vind 'm geheel niet negatief. Hij heeft er wel lol in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Lyza het volgende:
Sjonge wat zit Tijn te zeiken zeg. Hij zweet zich dood, wil niet met de rest oefenen, kan niet oefenen zonder muziek, snapt geen hol van die teksten..
Laat Semih ff zeggen dat 'ie z'n bek moet houden met zijn negativiteit![]()
dat mag hij ook, alleen de zusjes moeten dan wel ff op de uitkijk gaan staan en dan doen ze niet al te vaak. Ook wel logisch want anders gaat het opvallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletje
En jeroen niet? Jeroen kan de hele dag rondlopen als hij wil, Eggie maar een minuut of 10.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletje
Verstoppertje aan het spelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
Waar is iedereen??
Oké. Dan had hij net heel even een "inkakker" ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind 'm geheel niet negatief. Hij heeft er wel lol in.
Typisch Tijn, dat wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef Lyza het volgende:
[..]
Oké. Dan had hij net heel even een "inkakker" ofzo.
Niets menselijks is hem vreemd
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef WSA het volgende:
He daar komt Rob met de shovel
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef WSA het volgende:
He daar komt Rob met de shovel
Zo ziet het er wel uit ja. Ook wel vrij logisch, je bent gebroken als je zo lang op de grond moet liggen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen t nu wel zwaar.
Die jongen kan écht helemaal niets.quote:
Daarom is hij extreem-rechtsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die jongen kan écht helemaal niets.
Nee dropveter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'
Ik vind Jeroen nog steeds nietszeggend, ook al ligt hij 48 uur in een slaapkamer...
Egbert lag langer in een bootje volgnes mij...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:19 schreef ruby het volgende:
"Sletje", aldus E10.
Ja op Rikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef funkie-indo het volgende:
E10 kan beter gaan paaldansen.............
Ja, erg boeiende persoonlijkheid heeft Jeroen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dropveter.
Ik vind al een aantal weken dat Jeroen mijn favoriet is, helemaal sinds Hilde eruit is. En dat is dus niet eergister gebeurd.
En wat boeit mij Egbert nou, Egbert was gewoon een klungel eersteklas, dus waarom zou ik meer respect hebben voor hem?
Ik vind Jeroen een sympathieke, eerlijke, nuchtere gozer met droge humor vinden.
En ik denk dat wel meerdere het met mij eens zijn, en ik denk ook dat Jeroen grote kanshebber is, zoniet ik zie in hem de winnaar van BB6.
Vind jij Tijn leuker? Tijn is een beetje een lompe boer, Semih is meer een eigenheimertje, Etienne heeft de herseninhoud van een zonnebloempitje. Om maar niet te spreken over de vrouwen, de 1 nog dommer irritanter dan de rest. Micheline is leuk, zolang ze die kaken maar op elkaar houdt, Sabrina is leuk zolang ze maar neit als een magneet aan Etienne kleeft, Monique idem dito, Marlies lult echt overduidelijk met alle winden mee, zelfs de bewoners irriteerd dat mateloos, Marcia is nog een kleuter met een PAPPAAAAAAA syndroom, tegen iedereen lult ze over haar PAPPAAAAAAA.
Alleen Rik is nog te pruimen als favoriet.
En dan ga jij mij vertellen dat Jeroen (doe normaal, dan doe je al gek genoeg) een nietszeggend persoon is?
Oke jou mening.![]()
De paringsdansquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks willen Tijn en E10 natuurlijk nog verder "oefenen"in de prinsessenkamer![]()
Ik heb toch liever dit dan Cluedoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
Jeetje, dat oefenen voor dansen is al net zo saai als Clueodo.![]()
ze was net in de kamer, maar net zo snel weer weg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:30 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
kan nog niet, tijn loopt in de weg
gefrustreerd mennekequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net...
"Je kan beter met Tijn gaan dansen, want die kan het beter, sletje..."
aha, dan had ik dat niet opgemerktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze was net in de kamer, maar net zo snel weer weg.
Monique veranderd daarin om het uur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:32 schreef wolferl het volgende:
Oei, Tijn knuffelt Monique, aan haar kop te zien vond ze dat neit prettig.
Zou Rob überhaubt met andere vrouwen mogen praten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Monique weer jaloers, nu op Marcia. Dit is erg hoor.
probeert ze niet gewoon Tijn af te schudden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Monique weer jaloers, nu op Marcia. Dit is erg hoor.
volgens mij welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
probeert ze niet gewoon Tijn af te schudden?
(ik heb het begin gemist)
Idd, tactisch spel ivm Jeroenquote:
copy that!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
t Is misschien onsmakelijk, maar wat zal Jeroen heerlijk scheiten alstie eindelijk kan.
Nope, hij danste een tijdje met Marcia. Nu wil zij wel wissel zijn, 'Da's ook ok.'quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
probeert ze niet gewoon Tijn af te schudden?
(ik heb het begin gemist)
verliefd worden heeft volgens mij niet echt met slimheid te maken.. tenminste, bij mij niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Sonique het volgende:
Tijn wil een bevestiging, en monique geeft die niet... positief zowel negatief, ze laat Tijn hangen..
Aan de andere kant, wat denkt Tijn nu echt zelf? kinderen, een man....
Kom op Tijn, ik had je slimmer ingeschat.
Ik weet het...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef Apache4U het volgende:
[..]
verliefd worden heeft volgens mij niet echt met slimheid te maken.. tenminste, bij mij niet.
O nee hoor, hij hoeft niet over zich heen laten lopen en vraagt uitleg. Hij heeft juist veel teveel geduld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
pff tijn opdringerige arrogante lul, snap je de hint van mo niet![]()
Op zijn manier is hij net zo erg als Etiennequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef schatje het volgende:
Tijn moet een keer zijn tengels thuishouden. Echt erg hoor.
Ja vast wel. Daar is ze al 600 jaar mee tenslotte.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zou Rob überhaubt met andere vrouwen mogen praten?
dAt is porecies wat Tijn wil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef wolferl het volgende:
Wil Tijn nu een bevestiging van haar horen dat zij ook op hem verliefd is?
Zoja, watdom van Tijn, gezien wat er gespeeld heeft en de thuis situatie.
Zonee, waar gaat het dan wel over?
mja maar dan nog. Mo heeft dubbel gevoelens enerzijds tijn en anderzijds rob en de kids. Als ik Mo was (dat gaat lastig als man zijnde) zou ik toch voor man en kinderen kiezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
O nee hoor, hij hoeft niet over zich heen laten lopen en vraagt uitleg. Hij heeft juist veel teveel geduld.
Tijn dus ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:42 schreef latevogel het volgende:
ik wordt gek van dat "het komt wel goed"
nog erger. E10 vraagt geen bevestiging aan Sa en andersom ook nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zijn manier is hij net zo erg als Etienne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |