mag ik deze dans van u ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1-2 quick quic slow 1-2- quick quick slow quick quick quick quick slow 1-2
En op de quick quick huppelt hij er vrolijkop los
Of een Engelse wals, de 1-2-3![]()
Krijg er kriebels van om weer te dansen als ik dit allemaal zie![]()
vannacht in de prinsessenkamer. Lessen voor jeroen van Mo en Saquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef n1ek het volgende:
ik kom net terug, zie ik Jeroen daar nog steeds liggen. Respect daarvoor! :-)
en dat gedans, moet Jeroen dan meedoen, lijkt me niet toch..of moeten de zusjes hem alles ook bijbrengen, lijkt me vrij onmogelijk.
tot morgenmiddag 1u volgens mij (dat zijn 36uur ofzo)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind het van lieverlee stijlloos dat hij daar moet blijven liggen, ik dacht 24 uur en dat is al voorbij.
En dat allemaal voor de vrijstelling van de zusjes (die zowiezo niet genomineerd gaan worden...)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
Ik vind het van lieverlee stijlloos dat hij daar moet blijven liggen, ik dacht 24 uur en dat is al voorbij.
48 Uur. Das later aangepast.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef schizolientje het volgende:
En dan ook nog in de wetenschap dat de hele verrassing weg is omdat eigenlijk iedereen in het huis er wel van overtuigd is dat hij weer terug komt. Die voelt zich niet jofel nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Timon223 het volgende:
Ik vind het wel knap van Jeroen,
Je zou er toch doorligplekken van krijgen... Ik snap niet waarom ie nu bijvoorbeeld gewoon ffies op bed gaat zitten, ze zijn toch allemaal druk. Komt niemand die kamer binnen lijkt me
Dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:33 schreef T-lex het volgende:
Is Jeroen aant pissen ofzo...??
we moeten gewoon eisen dat jeroen nog een week extra niet genomineerd kan worden. Omdat die al genoeg gestrafd is met die geheime missiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ook nog in de wetenschap dat de hele verrassing weg is omdat eigenlijk iedereen in het huis er wel van overtuigd is dat hij weer terug komt. Die voelt zich niet jofel nu.
Ja, en de meiden verdienen er wat mee, alleen is niet duidelijk of Jeroen dat weet. Als hij het zou weten kan hij nu te voorschijn komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tot morgenmiddag 1u volgens mij (dat zijn 36uur ofzo)
Vergissinkje van Arneaux; de weekopdracht gaat 48 uur duren, Jeroen wordt om 13.00 uur bevrijd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
48? was tot tot morgen 13:00 ofzow? maar als het 48 uur is kan ie nooit meer meedansen![]()
zo hard is bb vast niet, maar ik ken hem welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een pasodoble? Of zat die er niet bij?![]()
jeroen mist best veel nu, van wat er in het huis gebeurd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Timon223 het volgende:
[..]
48? was tot tot morgen 13:00 ofzow? maar als het 48 uur is kan ie nooit meer meedansen![]()
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ja, en de meiden verdienen er wat mee, alleen is niet duidelijk of Jeroen dat weet. Als hij het zou weten kan hij nu te voorschijn komen
ja ze weten wie genomineerd staan en ook wie op wie gestemd heeft (dat van jeroen is ze niet opgevallen qua extra stem)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Weten ze trouwens al wie er genomineerd staan?
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
(dan kan je zien dat er één extra stem is uitgebracht namelijk)
Ze weten al wie op wie, en Jeroen was toch de enige met een stem op Tijn, merkt niemand wat van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
ze horen toch nooit de " overige" stemmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Hij zal er ook krediet mee winnen bij Saar en Mo. Ik denk dat ze hem niet snel zullen nomineren voorlopig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Sla je je been meteen op m'n schouder, of eerst gewoon met je hak op mijn linkerknie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
zo hard is bb vast niet, maar ik ken hem wel
*gaat in positie staan*
de heer begint op de knieen he
Die overleeft t welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina het hoogste woord, maar bakt er nog niet veel van.
Wie let er op Jeroen?
ze krijgen te horen wie er genomineerd staan, Etienne en Marlies dus qua stemmen. Iedereen vertelt wel persoonlijk vaak aan elkaar op wie ze gestemd hebben en zo kunnen ze wel een beetje tellen. Pas als Tijn erbij zou staan (op de bank) zouden ze kunnen nagaan dat er ergens nog een stem vandaan moet komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Wat een rare schijthoudingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen staat op, gaat die nu schijten
weeer slapen dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Sonique het volgende:
OMG!!
Wat gaat jeroen doen?
Gaat hij doen wat ik denk wat hij gaat doen??
ik zag hem met die bak lopen en aan zijn broek zitten. Dus kon of zeiken of schijten zijn. Pissen dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |