ja ze weten wie genomineerd staan en ook wie op wie gestemd heeft (dat van jeroen is ze niet opgevallen qua extra stem)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Weten ze trouwens al wie er genomineerd staan?
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
(dan kan je zien dat er één extra stem is uitgebracht namelijk)
Ze weten al wie op wie, en Jeroen was toch de enige met een stem op Tijn, merkt niemand wat van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
En krijgen ze dan ook te horen hoeveel stemmen wie heeft gehad? of krijgen ze alleen te horen wie er genomineerd staan?
ze horen toch nooit de " overige" stemmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Hij zal er ook krediet mee winnen bij Saar en Mo. Ik denk dat ze hem niet snel zullen nomineren voorlopig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dan zou hij blijven liggen. Tis Jeroen.
Sla je je been meteen op m'n schouder, of eerst gewoon met je hak op mijn linkerknie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
zo hard is bb vast niet, maar ik ken hem wel
*gaat in positie staan*
de heer begint op de knieen he
Die overleeft t welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
Sabrina het hoogste woord, maar bakt er nog niet veel van.
Wie let er op Jeroen?
ze krijgen te horen wie er genomineerd staan, Etienne en Marlies dus qua stemmen. Iedereen vertelt wel persoonlijk vaak aan elkaar op wie ze gestemd hebben en zo kunnen ze wel een beetje tellen. Pas als Tijn erbij zou staan (op de bank) zouden ze kunnen nagaan dat er ergens nog een stem vandaan moet komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:44 schreef Sonique het volgende:
Wat een rare schijthoudingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen staat op, gaat die nu schijten
weeer slapen dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Sonique het volgende:
OMG!!
Wat gaat jeroen doen?
Gaat hij doen wat ik denk wat hij gaat doen??
ik zag hem met die bak lopen en aan zijn broek zitten. Dus kon of zeiken of schijten zijn. Pissen dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |