Ik dacht ook: hoor ik dat goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
MIcheline zou keihard gaan lachen als Semih met een jongen zou gaan zoenen?
Tijn lacht.... Lesbriefjes met foto's en alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht ook: hoor ik dat goed?![]()
Maar ze kan het zich ws totaaaaal niet voorstellen.
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzintquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha.. De vriendin van Etiënne is opeens bisexueel.
.
Per setje moeten ze een dans uitvoeren, rumba, tango, jive...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
Kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je hoeft mijn niet te overtuigen.
.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
> FB.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Vanaf morgen 13:00uur waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Oneven aantal wil natuurlijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)
Hoe laat gaat de weekopdracht in?
Als jeroen mee moet doen, moeten ze Joeroen ook laten oefenen.. Wordt niet makkelijk...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Fronsertje het volgende:
word nog knap lastig denk ik de opdracht...oefenen zonder muziek en zonder dat iemand precies weet wat de bedoeling is..
Welk woord kon ze net nou niet uitspreken? Ook zoiets debiels. Maar inderdaad, oefenen zonder muziek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Scanman 48 uur op de bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of vannacht oefenen naast het bed. Ik zou er bijna voor opblijven.
'Nee Jeroen, ándere links.'
is dat óók de verantwoordelijkhied van de zusjes...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Hij wilde nu de volgende gaan oefenen, Ik denk dat ze alle dansen moeten uitvoeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn: "Makkie die van ons..."
Waar stond dan dat ieder z'n eigen dans heeft? Dat heb ik niet meegekregen.
Ik probeer het mijn hondje duidelijk te maken, dus kan je nagaan hoe die me aan zit te kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
lachu dit, ooit in een grijs verleden toen ik nog jong was heb ik ruim 3 1/2 jaar gedanst, ik zit ze van hieruit te vertellen hoe het moet en man lief kijkt me aan of ik gek ben
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
lachu dit, ooit in een grijs verleden toen ik nog jong was heb ik ruim 3 1/2 jaar gedanst, ik zit ze van hieruit te vertellen hoe het moet en man lief kijkt me aan of ik gek ben
Engelse en Weense.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En zat de Engelse wals er wel bij?Want die is moooooiiiiiiiiii.
E10 lijkt me echt iemand die bij een quick-step staat te huppelen, alsof hij op blote voeten op hete kooltjes loopt,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.![]()
Dit is ook echt wat voor Rik.
Sabrina met die hork van een E10 wordt lachen...
Welke, verstoppertje of het dansen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef arneaux het volgende:
[..]. Inderdaad, echt geniaal.
Ik vind dit 1 van de leukste opdrachten uit BB 5 én 6.
Te weinig streams... ik wil E10 en Sabrina ook wel 'es zien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef T-lex het volgende:
Kom op regie...Mo en Tijn hebben weer een "dansje" te doen.
Verstoppertje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welke, verstoppertje of het dansen?
Precies.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
E10 lijkt me echt iemand die bij een quick-step staat te huppelen, alsof hij op blote voeten op hete kooltjes loopt,![]()
Ik vind het ook énig. Vooral om de reactie van de zusjes in de dagboekkamer. En dan zeggen: Oooh, dat lukt welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Verstoppertje.
Al vind ik dit oefenen ook wel leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het ook énig. Vooral om de reactie van de zusjes in de dagboekkamer. En dan: Oooh, dat lukt wel. Arme Jeroen. Hij is een held als ze dit redden. En als ze ook nog de weekopdracht halen, kan hij helemaal niet meer stuk. Dat wordt de finale![]()
WHAHAHA, ja dat kan natuurlijk ook. Maar het publiek laat 'm zitten, ze hebben 'm al drie keer laten zitten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik denk dat als Jeroen weer terug is hij massaal stemmen krijgt omdat ze 'niet verder met hem konden binden'.
Volgens mij niet.quote:
1-2 quick quic slow 1-2- quick quick slow quick quick quick quick slow 1-2quote:
Ik hoop t wel ja. Ik gun 't 'm echt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WHAHAHA, ja dat kan natuurlijk ook. Maar het publiek laat 'm zitten, ze hebben 'm al drie keer laten zitten.
Precies....dus als iemand nog twijfel heeft of het waar is dat E10 zo vaak geneukt heeft...kijk maar is hoe die danst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
Dansen is een verticale uiting van een horizontaal verlangen.![]()
![]()
Ze hebben t inderdaad wel héél snel door.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef riri het volgende:
ik zie het zo al...Tijn en Monique zijn raspaardjes wat betreft stijldansen
Ziet er echt mooi uit, Tijn heeft het goed in de heupen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef riri het volgende:
ik zie het zo al...Tijn en Monique zijn raspaardjes wat betreft stijldansen
ze hebben er gewoon veel plezier in, daarom gaat het snel bij hun.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben t inderdaad wel héél snel door..
Dat is inderdaad wel vol te houden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef CartWOman het volgende:
Het zijn dus alleen de basispassen, niet moeilijk na even oefenen.
aldoende leert men toch. Ze hebben nog de tijd tot morgen 16.59quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Fronsertje het volgende:
E10 zit er verloren bij nadat tijn ff in 2 tellen met sabrina aan de zwier gaat.....niet echt motiverend voor de rest als 1 stelletje alles vlug doorheeft
Jij ook al?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:27 schreef avonne het volgende:
Tijn is wel heel aantrekkelijk zo
* krijgt het warm
das lekker simpelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik probeer het mijn hondje duidelijk te maken, dus kan je nagaan hoe die me aan zit te kijken.![]()
de basis van de dansen zou ik ze best uit kunnen leggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb het ook lang gedaan, maar kan het echt niet meer vertellen, moet ik eerst op de vloer staan denk ik.![]()
Dit is ook echt wat voor Rik.
Sabrina met die hork van een E10 wordt lachen...
Dat broekje van jou moet echt doorwéékt geweest zijn.quote:
Volgens mij pist ie een fles vol?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Arme Jeroen, die heeft het niet meer daar op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |