Ik dacht ook: hoor ik dat goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Gert het volgende:
MIcheline zou keihard gaan lachen als Semih met een jongen zou gaan zoenen?
Tijn lacht.... Lesbriefjes met foto's en alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik dacht ook: hoor ik dat goed?![]()
Maar ze kan het zich ws totaaaaal niet voorstellen.
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzintquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha.. De vriendin van Etiënne is opeens bisexueel.
.
Per setje moeten ze een dans uitvoeren, rumba, tango, jive...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
Envelope.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je dat ie iedere keer iets anders verzint![]()
Kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je hoeft mijn niet te overtuigen.
.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Nou, die zien we niet meer terug hier denk ik.
> FB.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Vanaf morgen 13:00uur waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Oneven aantal wil natuurlijk niets zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef arneaux het volgende:
Dus er is zowieso een oneven aantal.
Ze zullen toch niet álle dansen hoeven oefenen. Ik denk dat ze voor de weekopdracht moeten dansen en dat t een beetje ljkt op hoe t eigenlijk bedoeld is. Lijkt me stug dat ie-de-reen alle dansen gedurende 48 uur moet doen.
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met jeroen is het even, de opdracht van jeroen duurt tot 13:00 (toch)
Hoe laat gaat de weekopdracht in?
Als jeroen mee moet doen, moeten ze Joeroen ook laten oefenen.. Wordt niet makkelijk...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef Fronsertje het volgende:
word nog knap lastig denk ik de opdracht...oefenen zonder muziek en zonder dat iemand precies weet wat de bedoeling is..
Welk woord kon ze net nou niet uitspreken? Ook zoiets debiels. Maar inderdaad, oefenen zonder muziek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik voorspel een mislukte opdracht door Sabrina's slappe lach.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus dan zal 1 van de 2 zusjes 2 dansen uit de hoofd moeten leren.
Scanman 48 uur op de bank!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Of vannacht oefenen naast het bed. Ik zou er bijna voor opblijven.
'Nee Jeroen, ándere links.'
is dat óók de verantwoordelijkhied van de zusjes...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:46 schreef Sonique het volgende:
Dus, moet jeroen ook mee doen met de opdracht?
Moet jeroen ook oefenen?
Hij wilde nu de volgende gaan oefenen, Ik denk dat ze alle dansen moeten uitvoeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn: "Makkie die van ons..."
Waar stond dan dat ieder z'n eigen dans heeft? Dat heb ik niet meegekregen.
Ik probeer het mijn hondje duidelijk te maken, dus kan je nagaan hoe die me aan zit te kijken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef Capaja het volgende:
lachu dit, ooit in een grijs verleden toen ik nog jong was heb ik ruim 3 1/2 jaar gedanst, ik zit ze van hieruit te vertellen hoe het moet en man lief kijkt me aan of ik gek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |