Natuurlijk, dat wordt een uitputtingsslag. Moeten ze allemaal tegelijk of om de beurt? Ik heb daar nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef arneaux het volgende:
Ze vinden t nu nog leuk. Drek mogen ze t 48 uur achter elkaar oefenen, ben benieuwd of de lol er dan vanaf gaat.
Zijn we het toch ergens 100% over eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eens. Ik denk ook echt serieus dat hij gewoon weer genomineerd word door iedereen. Heel erg matig.
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef wolferl het volgende:
Nou van mij mag Jeroen winnen, wat een held. Wedden dat ze hem weer nomineren, stelletje galbakken, Tijn moest maar eens een keer genomineerd staan.
Eerder een Ralph.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens 100% over eens.
Jeroen is gewoon een held, een soort van joostje, maar dan leuker.
ja en denk dat jeroen ook de favo is van hummerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zijn we het toch ergens 100% over eens.
Jeroen is gewoon een held, een soort van joostje, maar dan leuker.
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'
Ik vind Jeroen nog steeds nietszeggend, ook al ligt hij 48 uur in een slaapkamer...
Egbert lag langer in een bootje volgnes mij...
Ik vind 'm geheel niet negatief. Hij heeft er wel lol in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef Lyza het volgende:
Sjonge wat zit Tijn te zeiken zeg. Hij zweet zich dood, wil niet met de rest oefenen, kan niet oefenen zonder muziek, snapt geen hol van die teksten..
Laat Semih ff zeggen dat 'ie z'n bek moet houden met zijn negativiteit![]()
dat mag hij ook, alleen de zusjes moeten dan wel ff op de uitkijk gaan staan en dan doen ze niet al te vaak. Ook wel logisch want anders gaat het opvallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletje
En jeroen niet? Jeroen kan de hele dag rondlopen als hij wil, Eggie maar een minuut of 10.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar Egbert mocht af en toe pauzeren/bewegen en op een toiletje
Verstoppertje aan het spelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef ruby het volgende:
Waar is iedereen??
Oké. Dan had hij net heel even een "inkakker" ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind 'm geheel niet negatief. Hij heeft er wel lol in.
Typisch Tijn, dat wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef Lyza het volgende:
[..]
Oké. Dan had hij net heel even een "inkakker" ofzo.
Niets menselijks is hem vreemd
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef WSA het volgende:
He daar komt Rob met de shovel
lolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef WSA het volgende:
He daar komt Rob met de shovel
Zo ziet het er wel uit ja. Ook wel vrij logisch, je bent gebroken als je zo lang op de grond moet liggen lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen t nu wel zwaar.
Die jongen kan écht helemaal niets.quote:
Daarom is hij extreem-rechtsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die jongen kan écht helemaal niets.
Nee dropveter.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Omdat hij nu twee dagen niet uit die kamer mag is het 'Jeroen for president?'
Ik vind Jeroen nog steeds nietszeggend, ook al ligt hij 48 uur in een slaapkamer...
Egbert lag langer in een bootje volgnes mij...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:19 schreef ruby het volgende:
"Sletje", aldus E10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |