ik zou eerder zeggen de eerst komende 4 weken niet genomineerd ipv wat semih overkwam (4 wk wel genomineerd)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zondag mee eten bij het exit-diner of een ander leuk extraatje inderdaad.![]()
Op de een of andere manier zie ik die reactie van Tijn al:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Inca het volgende:
Ik had die pot lekker vol gescheten meuren met die hap
Dat kunnen wij zien, maar verplaats je eens in Jeroen. Je hebt dan weinig idee van wat er aan de andere kant van de muren afspeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als hij nu gaat wss niemand die hem ziet. Iedereen is in de zitkamer
Dat is inderdaad wel frapant.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nog niet dat Egbert al die waarschuwingen kreeg mbt het bewegen. En jeroen ligt daar maar stil. Ok, Eggie is een 50-plusser en Jeroen een jonge vent. Maar dan nog...
hij kan toch rondjes rennen in de kamer? Hij hoeft niet te blijven liggen. De zussen moeten zorgen dat er niemand naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nog niet dat Egbert al die waarschuwingen kreeg mbt het bewegen. En jeroen ligt daar maar stil. Ok, Eggie is een 50-plusser en Jeroen een jonge vent. Maar dan nog...
Jeroen heeft vanmiddag rekoefeningen gedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mja maar denk dat de opdracht een beetje verkeerd begrepen is ofzo door alle 3quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef avonne het volgende:
[..]
hij kan toch rondjes rennen in de kamer? Hij hoeft niet te blijven liggen. De zussen moeten zorgen dat er niemand naar binnen gaat.
Ze zijn hem echt niet vergeten hoor. Ik denk eerder dat ze nu ze zo 2 aan 2 bezig zijn, bang zijn dat de "partner" ze volgt als ze nu naar de slaapkamer gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Jullie maken er van dat hij moet schijten, ik zag enkel zijn lul uit zijn broek hangen. Die jonge moet nodig plassen. En dat Sabrina hem vergeet vind ik niet verwonderlijk, maar dat Monique hem vergeet is opzienbarend.
Sabrina heeft hem een bord eten gebracht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
Jullie maken er van dat hij moet schijten, ik zag enkel zijn lul uit zijn broek hangen. Die jonge moet nodig plassen. En dat Sabrina hem vergeet vind ik niet verwonderlijk, maar dat Monique hem vergeet is opzienbarend.
Pas op dat je niet gebanned word. Dit is namelijk offtopic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen heeft vanmiddag rekoefeningen gedaan.
jup, je hebt zelfs net het twijfelachtige schijtmoment van Jeroen gemist..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef ruby het volgende:
Godenzijdank, geen cluedo....
Ik kan dus rustig kijken neem ik aan?
Hoeft niet, de verhoudingen liggen nu toch wat anders dan voorheen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:57 schreef Inca het volgende:
Geen leuke opdracht voor Jeroen volgende week nomineren ze hem allemaal weer![]()
Ja die zijn allebei jaloers!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ochjee, marcia en marlies zitten weer bij mekaar....kzie ze alleen op de achtergrond maar verwacht dat die 2 het wel weer over Tijn en Mo zullen hebben.![]()
Eens. Ik denk ook echt serieus dat hij gewoon weer genomineerd word door iedereen. Heel erg matig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef wolferl het volgende:
Nou van mij mag Jeroen winnen, wat een held. Wedden dat ze hem weer nomineren, stelletje galbakken, Tijn moest maar eens een keer genomineerd staan.
Ze kunnen hem nu moeilijk naar de WC loodsen...hij zal toch echt wat anders moeten verzinnen. Pis gewoon lekker in de pispot zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
beiden zijn gewoon jaloers dat tijn zoveel aandacht geeft aan mo. Als tijn met één van hen spreekt hangen ze allebei aan zijn lip.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef T-lex het volgende:
Ochjee, marcia en marlies zitten weer bij mekaar....kzie ze alleen op de achtergrond maar verwacht dat die 2 het wel weer over Tijn en Mo zullen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |