ik vindt dat BB hem nog een extra beloning mag geven hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef Lyza het volgende:
Hij kan toch beter een soort tentje maken door dat dekbed helemaal over zich heen te trekken en dan te gaan zitten schijten.
Wel écht genant trouwens voor hem.
Sowieso niet, ze hebben geen last van elkaar en hebben 'm beiden nog niet eerder genomineerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij zal er ook krediet mee winnen bij Saar en Mo. Ik denk dat ze hem niet snel zullen nomineren voorlopig.
Nog niet :pquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef arneaux het volgende:Heeft ie nou in dat bakje zitten scheiten?
.
Volgens mij klapt hij, hij moet gewoon naar de plee gaan, hij heeft niets te verliezenquote:
als hij nu gaat wss niemand die hem ziet. Iedereen is in de zitkamerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Volgens mij klapt hij, hij moet gewoon naar de plee gaan, hij heeft niets te verliezen
Ik zou saar het wel eens willen zien uitleggen als iemand dat ding ontdektquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef T-lex het volgende:
Hij is niet zo slim...volgens mij hoorde hij iemand...kruipt tie weg...maar laat wel die pispot int zicht midden op bed staan! hahaha
Dat is idd wel heel erg Jeroen.quote:
Ik vind dit inderdaad ook wel sneu. BB had wel ff wat mogen verzinnen mbt toiletbezoek in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sowieso niet, ze hebben geen last van elkaar en hebben 'm beiden nog niet eerder genomineerd.
Ik vind het zo zielig zoals 'ie daar moet liggen. Hij zucht 'es diep.![]()
Een luid en duidelijk plasje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft gister toch ook gekakt (met monique in de plee)
Wat ik begreep in de reguliere uitzending...
Zondag mee eten bij het exit-diner of een ander leuk extraatje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik vindt dat BB hem nog een extra beloning mag geven hoor![]()
Incontinentie. Saar: "Ik ben zo lek als een mandjuh".quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou saar het wel eens willen zien uitleggen als iemand dat ding ontdekt
Volgens mij moest 'ie gister alleen plassen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef Sonique het volgende:
Hij heeft gister toch ook gekakt (met monique in de plee)
Wat ik begreep in de reguliere uitzending...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |