Ja op Rikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef funkie-indo het volgende:
E10 kan beter gaan paaldansen.............
Ja, erg boeiende persoonlijkheid heeft Jeroen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dropveter.
Ik vind al een aantal weken dat Jeroen mijn favoriet is, helemaal sinds Hilde eruit is. En dat is dus niet eergister gebeurd.
En wat boeit mij Egbert nou, Egbert was gewoon een klungel eersteklas, dus waarom zou ik meer respect hebben voor hem?
Ik vind Jeroen een sympathieke, eerlijke, nuchtere gozer met droge humor vinden.
En ik denk dat wel meerdere het met mij eens zijn, en ik denk ook dat Jeroen grote kanshebber is, zoniet ik zie in hem de winnaar van BB6.
Vind jij Tijn leuker? Tijn is een beetje een lompe boer, Semih is meer een eigenheimertje, Etienne heeft de herseninhoud van een zonnebloempitje. Om maar niet te spreken over de vrouwen, de 1 nog dommer irritanter dan de rest. Micheline is leuk, zolang ze die kaken maar op elkaar houdt, Sabrina is leuk zolang ze maar neit als een magneet aan Etienne kleeft, Monique idem dito, Marlies lult echt overduidelijk met alle winden mee, zelfs de bewoners irriteerd dat mateloos, Marcia is nog een kleuter met een PAPPAAAAAAA syndroom, tegen iedereen lult ze over haar PAPPAAAAAAA.
Alleen Rik is nog te pruimen als favoriet.
En dan ga jij mij vertellen dat Jeroen (doe normaal, dan doe je al gek genoeg) een nietszeggend persoon is?
Oke jou mening.![]()
De paringsdansquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Straks willen Tijn en E10 natuurlijk nog verder "oefenen"in de prinsessenkamer![]()
Ik heb toch liever dit dan Cluedoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:26 schreef ruby het volgende:
Jeetje, dat oefenen voor dansen is al net zo saai als Clueodo.![]()
ze was net in de kamer, maar net zo snel weer weg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:30 schreef Fruitloops het volgende:
[..]
kan nog niet, tijn loopt in de weg
gefrustreerd mennekequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook net...
"Je kan beter met Tijn gaan dansen, want die kan het beter, sletje..."
aha, dan had ik dat niet opgemerktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:31 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze was net in de kamer, maar net zo snel weer weg.
Monique veranderd daarin om het uur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:32 schreef wolferl het volgende:
Oei, Tijn knuffelt Monique, aan haar kop te zien vond ze dat neit prettig.
Zou Rob überhaubt met andere vrouwen mogen praten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Monique weer jaloers, nu op Marcia. Dit is erg hoor.
probeert ze niet gewoon Tijn af te schudden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Monique weer jaloers, nu op Marcia. Dit is erg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |