Ja vies.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
zit je net Rob de Geus en zijn smaakpolitie te kijken onder het genot van een lekker broodje Hamburger; Begint de reclame. De eerste reclame die voorbijkomt is van het merk Lactacyd.
Je ziet een vrouwelijke schim zich douchen en bij elk soort shampoo dat ze gebruikt gaan de procenten in frisheid omhoog. Totdat het blijft steken en je een silhouhet met een vraagteken bij haar kutje ziet staan.
Ze moet Lactacyd gebruiken om het daar schoon te houden.
Ik ben verdomme aan het eten. Kunnen die reclames niet na 23:00 uitgezonden worden, tijdens Sluytingstijd ofzo.
![]()
![]()
![]()
en daar wordt zelfs rob geus niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef rockstah het volgende:
Word idd altijd een beetje misselijk van die reclame. Krijg meteen weer beelden van vieze ongewassen lappen rosbeef daar beneden.
maar.. maar.. ik heb helemaal geen pinkquote:
Zaad?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat het er is, je wilt niet weten wat er allemaal achterblijft in zo'n kutje![]()
25 jaar geleden, en zelfs toen kon je er vraagtekens bij zetten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Ja vies.
Monique Sluyter is wel een geil mokkel![]()
Salamiworstenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wees blij dat het er is, je wilt niet weten wat er allemaal achterblijft in zo'n kutje![]()
er gaat niks boven frisse groningse kutjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:35 schreef rollator_GSI het volgende:
er gaat niets boven groni..........een lekker fris kutje
Hoezo vaak last van een stinkend kutje ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Christine het volgende:
Ja maar het is wel fijn dat het er is.
Ja, įls ik er dan eens een keer aan denk om te douchen (ongeveer eens per week) wil je niet weten wat voor rottevislucht eraf komt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoezo vaak last van een stinkend kutje ?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, įls ik er dan eens een keer aan denk om te douchen (ongeveer eens per week) wil je niet weten wat voor rottevislucht eraf komt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoezo vaak last van een stinkend kutje ?
Dat is het ook niet, dat spul tast je natuurlijke zuurgraad etc. aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef teh_m0nkey het volgende:
Alsof het goed is om je geslachtsdelen telkens weer te bombarderen met wasmiddelen..
Dude.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, dat spul tast je natuurlijke zuurgraad etc. aan.
Maar het is wel fijn als je bijvoorbeeld ongesteld bent en je voelt je enorm vies, om dan lekker even te kunnen "soppen" down there..
Je hebt zelf het topic geopend hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude.....
Bespaar me de fucking details.
Hij maakt wel eens van die sexueel getinte grapjes als de rubbertjes van de koelkast weer eens gescheurt zijn. Zovan: "Een gescheurd rubbertje is natuurlijk nooit goed" (dom lachje).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en daar wordt zelfs rob geus niet vrolijk van
Stiekem kick je er op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude.....
Bespaar me de fucking details.
Wat op rode ongesteldheidsslierten langs de musquote:
Een mus bestaat niet, het is muts. Het heeft geen veren of vleugels.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat op rode ongesteldheidsslierten langs de mus![]()
![]()
![]()
Herinnering van je geboorte zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
doe mij maar zo'n plakkerig bloedende stinkgrot![]()
ik kom van de ooievaar, viespeuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Herinnering van je geboorte zeker![]()
hoe krijg je het uit je vingers getyptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
Héél nasty als je die herinneringen nog hebt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef longinus het volgende:
[..]
Herinnering van je geboorte zeker![]()
jup, dan zijn ze bang om nooit gebeft te worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik irriteer me aan die reclame omdat ze zeggen dat je voor je dagelijke verzorging kutzeep moet gebruiken wil je helemaal hygienisch schoon zijn. Het is onzin, en onzeke pubermeisjes schrobben zich een schimmelinfectie met die lactatroep omdat die reclames je het idee geven dat je vies bent als je het niet koopt.
Vrouwen met kleine tieten?quote:
Ik krijg het gevoel dat er melk in de kut wordt gedaan ofzo.. Vanwege Lactaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:09 schreef TAmaru het volgende:
beetje hypocriet toch he
dan heb ik liever dat ze gewoon keihard zeggen:
Lactacyd, voor een schone en frisse kut.
Wie noemt dat nou ook Lactacyd, dat klinkt als een anti-bioticum
LOL!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
Te klein is ook weer niet leuk, maar een b cupje is net lekkerquote:
Waarschijnlijk snappen ze het wel, maar lachen ze gewoon niet en kijken ze je raar aan omdat het echt een kutgrapje isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens van die sexueel getinte grapjes als de rubbertjes van de koelkast weer eens gescheurt zijn. Zovan: "Een gescheurd rubbertje is natuurlijk nooit goed" (dom lachje).
En die mensen snappen dat nooit.
Het lijkt ook niet op vis, het ruikt er alleen naar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:01 schreef TAmaru het volgende:
Vroeger was er zo'n tofu product dat op kip leek, dat heette KipNee.
Waarom noemen ze dit niet VisNee?
Dat ook ja, zeg ik ook altijd als ik die reclame weer zie. Wat is er moeilijk aan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja beter dit dan het hebben over Activia en stoelgang terwijl het gewoon 2 vrouwen zijn die verkapt over schijten zitten te pratendat is lekker onder het eten, ook omdat vrouwen helemaal niet poepen eigenlijk.
Dan heb ik liever een reclame over iets wat dan weer schoon word.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja beter dit dan het hebben over Activia en stoelgang terwijl het gewoon 2 vrouwen zijn die verkapt over schijten zitten te pratendat is lekker onder het eten, ook omdat vrouwen helemaal niet poepen eigenlijk.
Precies. Die Activia reclames zijn in hun subtielheid vreselijk smerig. Als ze nou gewoon zeggen "Gebruik Activia en je kan weer machtig lekker schijten." dan was het nog beter geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
Lactacyd is ook een smerige naam..waarom noemen ze het niet gewoon Kuttefris?
Ik start alvast de reclame campagne:
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
GAST!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
Ongeloofelijk.. ik had me voorgenomen om niet te reageren in dit topic wat weer een perfect voorbeeldje Fok kleuter reacties is, maar deze opmerking.. man man...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
wie eet er nu om 21.20? Het gros van de bevolking niet, dus kan die reclame al lang uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
zit je net Rob de Geus en zijn smaakpolitie te kijken onder het genot van een lekker broodje Hamburger; Begint de reclame. De eerste reclame die voorbijkomt is van het merk Lactacyd.
Je ziet een vrouwelijke schim zich douchen en bij elk soort shampoo dat ze gebruikt gaan de procenten in frisheid omhoog. Totdat het blijft steken en je een silhouhet met een vraagteken bij haar kutje ziet staan.
Ik ben verdomme aan het eten. Kunnen die reclames niet na 23:00 uitgezonden worden, tijdens Sluytingstijd ofzo.
![]()
![]()
![]()
Eensch, altijd die verkapte namenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En idd, hoe krijg je het je toetsenbord uit?!![]()
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
Ik slaap vanavond op de bank, schatquote:
lactacyd schijnt schimmelinfecties te veroorzakenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zo janken, beter een frisse punani dan zo'n zweterige kaastosti, niet?
Geen nood, ik heb een fles Lactacyd in de douche staanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik slaap vanavond op de bank, schat
Ik weet dat dat wordt gezegd, ik heb er nooit last van!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
lactacyd schijnt schimmelinfecties te veroorzaken
doe er je voordeel mee.
Sorry, ik wou je qouten maar klikte op het verkeerde knopje, dat kan als je moderator bentquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef Matness het volgende:
wat is er gewijzig aan mijn bericht?
vrouwen hebben inderdaad de neiging daar met z'n allen in te trappen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef BigFire het volgende:
geslachtsdelen moet je gewoon met water wassen, thats it.
wel prima verkoop idee. vrouwen zullen het ongetwijfeld massaal aanschaffen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, įls ik er dan eens een keer aan denk om te douchen (ongeveer eens per week) wil je niet weten wat voor rottevislucht eraf komt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
kut reclame
[..]
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
en ander doen wij mannen wel het een en ander om dat proces te versnellenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Deimos000 het volgende:
ik dacht dat een gleuf zelfreinigend was...
Het dood wel alle bacterien met die temperatuur, maar die rosbief lappen zijn ook meteen gaargestoomdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:48 schreef allsystemshalt het volgende:
"K 7.85", "1.398-601", "Dreckfräser"
puzzi 100 Super ---> Zo heet dat ding echt
[1.100-113]
529.95EUR 481.40EUR
Bei Vorkasse:
471.77EUR
inkl. MwSt.
Vorkasserabatt wird bei der Bestellung
ggf. automatisch abgezogen.
puzzi 100 Super
Bild vergrößern
inkl. MwSt.
Sauber bis auf den Grund
Das Sprühextraktionsgerät für mittlere Flächen im gewerblichen/privaten Einsatz. Leistung ca. 10-15 m2/Std. Der große Tank für die Reinigungsflotte sowie Wassermenge und Druck sind bei diesem Gerät für die Grundreinigung mittelgroßer Flächen ausgelegt.
Technische Daten:
# Flächenleistung (m2/h): 10-15
# Luftmenge (l/s): 54
# Vakuum (mbar/KPa): 220/22
# Sprühmenge (l/min): 1,0
# Sprühdruck/ Staudruck (bar): 1,0/2,5
# Frisch-/ Schmutzwasserbehälter (l): 10/9
# Leistung Turbine (W): 1250
# Leistung Pumpe (W): 40
# Gewicht (kg): 10,3
# Abmessungen (L x B x H) (mm): 665 x 320 x 435
Ausstattung:
flexibler Sprühschlauch (2,5 m) mit integrieter Wasserzuführung, Bodendüse mit Krümmer und Saugrohr, Reinigungsmittel Tabs
Beschreibung:
Der Frischwassertank mit Filtereinsatz ermöglicht große Arbeitsintervalle und schützt die Pumpe vor Verschmutzung. Kompaktes robustes Gehäuse aus Kunstoff, dadurch stoß- und bruchfest und leicht zu tragen. Zwei große Räder für problemlosen Transport auch über Schwellen und zwei kleine Lenkrollen für große Wendigkeit. Die Drucktasten für sprühen und saugen befinden sich oben auf dem Gerät - problemlos zu bedienen. Leicht abnehmbarer, transparenter Saugdom für optische Kontrolle.
Herausnehmbares gummigelagertes Pumpen-/ Turbinenmodul. Schmutzwasserbehälter mit 9 l Inhalt, leicht entnehmbar.
Anwendung:
Für mittlere Flächen im gewerblichen und privaten Einsatz.
[afbeelding]
![]()
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
Eh.. neequote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef sobriquet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
KUTTEFRIS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post van de maand dit![]()
Lactacyd heeft iets weg van acid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben het beu dat de vrouw door al die leuke reclame bureaus uitgemaakt wordt voor een onrein wezen. Ze doen GVD net alsof je als vrouw een wandelende smegma stinkput bent als je niet MINSTENS je kut 10 x wast per dag.
Wat ze NU weer hebben bedacht: In leg kruisjes voor ultieme frisheid. Met GEUR.
Lazer toch op. Als je je kut met water wast ruikt het zoals het hoort te ruiken. En al die zeikende mannen zouden eens hun eigen leuter na een dagje werken moeten likken. Kijken of ze dan nog lachen. Hierbij lanceer ik mijn producten tegen riekende stinkzwansen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm.. nee. Ik snap er de bliksem vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef Goldfishie het volgende:
Wat is een kutje? Nou je bent wel bekend met het cd rom laatje van je pc neem ik aan. Tenminste, de gemiddelde computeraar wel. Vroeger had je ook iets soortgelijks maar das achterhaald en luistert naar de naam floppy drive. Het zal je verbazen maar een vrouw heeft ook zoiets. Zie de mond van de vrouw als de E drive en de vagina als de D drive. Net zoals bij de pc hebben ze zo nu en dan input nodig. Zo duidelijk uitgelegd?
euh... dude, ik geloof echt dat jij genoeg achter je pc gezeten hebt vandaag... kom de kroeg in jij!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef Goldfishie het volgende:
Wat is een kutje? Nou je bent wel bekend met het cd rom laatje van je pc neem ik aan. Tenminste, de gemiddelde computeraar wel. Vroeger had je ook iets soortgelijks maar das achterhaald en luistert naar de naam floppy drive. Het zal je verbazen maar een vrouw heeft ook zoiets. Zie de mond van de vrouw als de E drive en de vagina als de D drive. Net zoals bij de pc hebben ze zo nu en dan input nodig. Zo duidelijk uitgelegd?
Heb je Freek de Jonge gezien die op een 65-plus beurs aan een vrouwke van de 65+ urineverlies-luiersstand vroeg of een vergrote blaas niet kwam door 'jarenlang excessief onaneren'?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. Liever een fris kutje dan een met schimmel besmeurde keuken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef DFDuo het volgende:
Van dat vieze smaakpolitie programma word je niet misselijk als je erbij zit te eten?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en daar wordt zelfs rob geus niet vrolijk van
ik stop liever me neus in een plant dan in een druipsteen grot.. die naar ranzig heid ruikt/eruitziet..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja, ik denk altijd maar weer, mannen stoppen nog altijd liever hun neus in een kut dan in een bloem of een aloe-veraplant. Dus inderdaad, geen intiemdeo's en geparfumeerde inlegkruisjes voor mij.
dus je houdt niet van beffen?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:30 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ik stop liever me neus in een plant dan in een druipsteen grot.. die naar ranzig heid ruikt/eruitziet..
Godsamme jij hebt maar een tragisch kutleven ook hč?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:11 schreef Goldfishie het volgende:
of wat dacht je van die gore gebitten bij extreme make over! Das pas fokking ranzig. Of een tweede kamer debat met al die eeuwen droogstaande mensen in slechte kleding... brrrr
mwoah, hangt er vanaf hoe vaak het onder de douche gaat..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een mus bestaat niet, het is muts. Het heeft geen veren of vleugels.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwoah, hangt er vanaf hoe vaak het onder de douche gaat..
Bij een negerkut zijn de lippen al verwijderd.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef GSi het volgende:
Als er op de verpakking staat : voor gebruik eerst lipje verwijderen.
Dan krijgen ze een hoop klachten medunkt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij een negerkut zijn de lippen al verwijderd.
Bij moslimmeisjes toch? Ga je me vertellen dat ze in suriname en dat soort landen ook schaemlippen eraf snijden?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij een negerkut zijn de lippen al verwijderd.
Waren dat geen schaaplippen?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:42 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Bij moslimmeisjes toch? Ga je me vertellen dat ze in suriname en dat soort landen ook schaemlippen eraf snijden?
Het had iets te maken met een vulkaan :/quote:Op woensdag 1 november 2006 23:43 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Hele nuttige toevoeging![]()
Not...
Weetje wel waar dat ding uberhaupt zit?![]()
Ga d'r ff lekker serieus op inquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:34 schreef covie het volgende:
-blaat-
Je vriend is een latente homo als ie daarmee zijn eikel ging schoonpoetsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:34 schreef covie het volgende:
Het is mild, zeepvrij en bevat lichaamseigen melkzuur. Je lichaam maakt zelf melkzuur aan om de vagina te beschermen. Lactacyd voegt extra melkzuur toe en helpt het natuurlijke evenwicht van je vagina te behouden of te herstellen. Lactacyd ruikt bovendien lekker fris, waardoor je je altijd fris en verzorgd voelt.
Idd stamt de naam dus ook af van lacta acid.
Ik gebruik het zelf ook en ik moet eerlijk zeggen dat het echt heel erg fijn spul is.
Normaal gebruik ik het om de dag en als ik ongesteld ben elke dag, en je voelt je echt frisser.
Overigens is het voor mannen niet echt slim om te gebruiken, mijn vriend dacht een keer, oh maar dat kan ik ook gebruiken, heeft hij zijn eikel er mee schoongemaakt, maar dat ging dus wel kriebelen,het is echt speciaal voor de vrouwelijk geslachtsdelen.
Eenschquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vriend is een latente homo als ie daarmee zijn eikel ging schoonpoetsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef Japiedapie het volgende:
In plaats van "HIER OPENEN" staat er op de verpakking: "THUIS OPENEN"
Hieraan kun je al zien dat het een echt vrouwenproduct is...
Hij is echt geen homoquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vriend is een latente homo als ie daarmee zijn eikel ging schoonpoetsen![]()
![]()
Dat eerste stuk heb ik ook maar van de site gejatquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ga d'r ff lekker serieus op in
Post liever foto's van het resultaat!
Was je vriend zijn eikel 2 dagen niet dan ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:15 schreef covie het volgende:
daarnaast wil ik niet weten hoe jou eikel ruikt als je hem 2 dagen niet hebt gewassen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Was je vriend zijn eikel 2 dagen niet dan ?
Ik doe me toch ook geen BH om als ik vind dat ik een vetrolletje krijg ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef covie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar waarom maakt het hem homo als hij een keer wat uitprobeerd?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik doe me toch ook geen BH om als ik vind dat ik een vetrolletje krijg ?
ach na de wc-eend (voor onder de rand) was ie misschien wel eens toe aan iets andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan je nu wel zo zeggen dat je dat niet doet, maar ik weet het niet, het zou maar zo kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
lul gaat in de kut, lactacyd ook...quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Sandstorm heeft wel gelijk. Lactacyd voor de kut. Dus niet voor de lul.
Punt.
Kerel die een vrouwenproduct gebruikt... IS GAY...
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:47 schreef Japiedapie het volgende:
In plaats van "HIER OPENEN" staat er op de verpakking: "THUIS OPENEN"
Hieraan kun je al zien dat het een echt vrouwenproduct is...
Uitwendig gebruik vriendquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
lul gaat in de kut, lactacyd ook...![]()
dus zo gek vind ik het niet
Scheert je vriend zn pik wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:31 schreef covie het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan je nu wel zo zeggen dat je dat niet doet, maar ik weet het niet, het zou maar zo kunnen natuurlijk.
Groeit er bij jou haar op je eikel dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Scheert je vriend zn pik wel?
Anders kannie wassen wat ie wil is het toch nog goor.
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Groeit er bij jou haar op je eikel dan?![]()
LUL of eikel who cares.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Groeit er bij jou haar op je eikel dan?![]()
Sup dog, zie ik eruit of ik het gebruik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Inwendige douche, oplettende kijker.
Check hemquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Ja.
Zonder bewijs ben je neutraal.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:37 schreef Dipkip het volgende:
Haar, opmerkzame checker.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Zonder bewijs ben jij een gay lactacydsopper.
ja tenzij je de pil sliktquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef thepunisher3 het volgende:
krijg je ook een soa als je verschillende merken gebruikt??
Je kan wel zwanger worden als je het doorslikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef thepunisher3 het volgende:
krijg je ook een soa als je verschillende merken gebruikt??
Schitterend die plaatjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben het beu dat de vrouw door al die leuke reclame bureaus uitgemaakt wordt voor een onrein wezen. Ze doen GVD net alsof je als vrouw een wandelende smegma stinkput bent als je niet MINSTENS je kut 10 x wast per dag.
Lazer toch op. Als je je kut met water wast ruikt het zoals het hoort te ruiken. En al die zeikende mannen zouden eens hun eigen leuter na een dagje werken moeten likken. Kijken of ze dan nog lachen. Hierbij lanceer ik mijn producten tegen riekende stinkzwansen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou het snel patenteren als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
Snap werkelijk niet waarom ze dit spul op de markt hebben gebracht.
Wie weet om de ijdele smetvrezige [en onzekere] vrouw wijs te maken dan haar grot naar vis ruikt als ze er niet heel snel zo'n middeltje in spuit?
Misschien heeft het iets te maken met sneue puberjongetjes die tegen elkaar gaan zitten opbieden met termen als zure sloot?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
Snap werkelijk niet waarom ze dit spul op de markt hebben gebracht. Wie weet om de ijdele smetvrezige vrouw wijs te maken dan haar grot naar vis ruikt als ze er niet heel snel zo'n middeltje in spuit? Een vagina heeft niet van dat sopspul nodig.
OMG! Jij moet columns gaat schrijven. Geweldigquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met sneue puberjongetjes die tegen elkaar gaan zitten opbieden met termen als zure sloot?
Vrouwen schijnen gewoon niet naar vrouw te mogen ruiken en dienen op ieder moment krakend schoon en droog uit hun polyethyleen verpakking te kunnen worden gehaald voor consumptie. Daarbij mogen ze er ook niet uit zien zoals ze gemaakt zijn. We moeten conditionen met een mango luchtje, minstens 3 soorten sopspul voor onder de tweemaaldagelijkse douche, scrubben, ieder haartje dat mogelijkerwijs ongewenst zou kunnen zijn er uit trekken / af scheren, dan een antitranspirant, een deodorant, 3 cremes, een parfum, een inlegkruisje wat naar bloempjes ruikt, bodylotion, overgebleven haar verminken tot het in geen enkel opzicht meer lijkt op hoe het vanzelf uit ons hoofd groeit, laag schmink van heb ik jou daar, nog meer parfum, BH die de boel omhoog drukt, panty die de boel bij elkaar drukt, nog meer schmink, nagels lakken, en vervolgens bij ieder toiletgebruik de hele zooi bijwerken, want anders zien we er 'onverzorgd' uit, alsof je er uit ziet als een schurftige dreadlockzwerver en ook bijpassend ruikt als je niet minstens anderhalf uur per dag besteed aan dat soort onzin.
En dat is dan nog voor tot de 25, daarna worden we bang gemaakt met aftakeling en kun je volgens mij nog minstens een half uur toevoegen om ook nog eens niet te laten merken dat je volwassen bent. Je reinste terrorisme is het.
Dan gaat het nog verder, want dan moet de vrouw antirimpel cremetjes gaan gebruiken, want stel je voor: de vrouw kan ook oud wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Dipkip het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met sneue puberjongetjes die tegen elkaar gaan zitten opbieden met termen als zure sloot?
Vrouwen schijnen gewoon niet naar vrouw te mogen ruiken en dienen op ieder moment krakend schoon en droog uit hun polyethyleen verpakking te kunnen worden gehaald voor consumptie. Daarbij mogen ze er ook niet uit zien zoals ze gemaakt zijn. We moeten conditionen met een mango luchtje, minstens 3 soorten sopspul voor onder de tweemaaldagelijkse douche, scrubben, ieder haartje dat mogelijkerwijs ongewenst zou kunnen zijn er uit trekken / af scheren, dan een antitranspirant, een deodorant, 3 cremes, een parfum, een inlegkruisje wat naar bloempjes ruikt, bodylotion, overgebleven haar verminken tot het in geen enkel opzicht meer lijkt op hoe het vanzelf uit ons hoofd groeit, laag schmink van heb ik jou daar, nog meer parfum, BH die de boel omhoog drukt, panty die de boel bij elkaar drukt, nog meer schmink, nagels lakken, en vervolgens bij ieder toiletgebruik de hele zooi bijwerken, want anders zien we er 'onverzorgd' uit, alsof je er uit ziet als een schurftige dreadlockzwerver en ook bijpassend ruikt als je niet minstens anderhalf uur per dag besteed aan dat soort onzin.
En dat is dan nog voor tot de 25, daarna worden we bang gemaakt met aftakeling en kun je volgens mij nog minstens een half uur toevoegen om ook nog eens niet te laten merken dat je volwassen bent. Je reinste terrorisme is het.
'Een kaal poesje' dat schijnt het helemaal te zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:40 schreef trabant het volgende:
En dan heeft Dipkip die photoshop-designkutjessnijderij nog niet eens genoemd. Er groeit een generatie jongens op die er geen benul van heeft dat een vrouw onder dat broekje van nature behaard is.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Camplo het volgende:
Wat een discussie weer hiero...komop kinders
En dan zit je van top tot teen ondergesopt met scheerschuim met je benen in een stand die zelfs bij de gynaecoloog niet verantwoord wordt geacht te proberen om ook dat ene kleine plekje diep achterin waarvan je niet eens zeker weet OF er wel kleine blonde minihaartjes groeien schraal te scheren voor de 3e keer die week en dan denk je, waarom de fuck doe ik dit? Het is februari en ik heb geeneens een vriendquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:44 schreef Natalie het volgende:
't Is een karwei
Het nut van het scheren van je benen terwijl het buiten amper boven de 5 graden uitkomt is me sowieso een groot raadsel. Hallo, dat haar zit er niet voor niets. En je hoort vrouwen ook niet klagen over die behaarde melkflessen die onder het lichaam van hun vent bungelen. (Normaal gesproken bungelt er meer, maar daar ging het niet over).quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En dan zit je van top tot teen ondergesopt met scheerschuim met je benen in een stand die zelfs bij de gynaecoloog niet verantwoord wordt geacht te proberen om ook dat ene kleine plekje diep achterin waarvan je niet eens zeker weet OF er wel kleine blonde minihaartjes groeien schraal te scheren voor de 3e keer die week en dan denk je, waarom de fuck doe ik dit? Het is februari en ik heb geeneens een vriendwat kan het mij verdomme schelen of er twee blonde priegelhaartjes tussen mn billen groeien!!
Maar ja, toch doen he. Angst, dat is het.
Maar laten we het daar nu eens WEL over hebben. Probeer maar eens voor te stellen: schatje, ik hou de boel kaal van onder, als jij dat kreupelhout wat terugsnoeit, goed? Waarom? Hoezo waarom. Halverwege een pijpbeurt ineens de Heimlich moeten uitvoeren omdat een zakhaar het verkeerde keelgat in schiet is ook niet erg romantisch. Heej, waarom doet ie het nou niet meer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:58 schreef Natalie het volgende:
(Normaal gesproken bungelt er meer, maar daar ging het niet over).
AAAAH GEENSTIJL krijg toch ene lekker flesje laktasiet over je heenquote:
Daar hest em!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef rockstah het volgende:
Word idd altijd een beetje misselijk van die reclame. Krijg meteen weer beelden van vieze ongewassen lappen rosbeef daar beneden.
Nog sjans gehad in de trein?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
hoe krijg je het uit je vingers getypt![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar laten we het daar nu eens WEL over hebben. Probeer maar eens voor te stellen: schatje, ik hou de boel kaal van onder, als jij dat kreupelhout wat terugsnoeit, goed? Waarom? Hoezo waarom. Halverwege een pijpbeurt ineens de Heimlich moeten uitvoeren omdat een zakhaar het verkeerde keelgat in schiet is ook niet erg romantisch. Heej, waarom doet ie het nou niet meer?
Of: lieverd, mag best in mn mond, graag zelfs, maar zo na een hele dag hard werken graag wel eerst heel even afspoelen. Hoezo waarom. Omdat ik dat prettiger vind. Hoezo waarom. Omdat jullie geen wc papier gebruiken. Omdat ik dat ook doe. Nee nou misschien vind jij dat lekker maar ik dus niet. Schatje, waarom gooide je nou met de deur? Ga je weg? Wat? Naar je moeder?
Gezellige gesprekken![]()
Hey was die ene gemixte set van jou?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
![]()
![]()
![]()
Vertel je eisen eens, benieuwd aan hoeveel ik er voldoe.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:49 schreef Rhanna het volgende:
Mannen zijn eng. Wel dingen eisen, maar nooit iets terug doen.
scheer je je?quote:
Scheren? Ja... ook daar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
scheer je je?
draag je geile lingerie?
verzorg je je edele delen?
indien nee op alle antwoorden ben je een dipkip en ja een wijf
Dus als ze het wel geproeft hebben dan slik je wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Rhanna het volgende:
Weet je wat erg is?
Mannen die eisen dat je slikt, terwijl ze zelf nog nooit hun sperma geproefd hebben
Seks is gewoon soms ranzig ..... lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
Zolang je niet drinkt/rookt en gezond eet valt het wel mee. Dus niet zeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef Dipkip het volgende:
omdat ik geen foundation op mn kop smeer en geen inlegkruisjes met ingebouwde geurpatronen draag en me tijdens het driemaal wekelijkse scheren wel eens afvraag waarom ik het eigenlijk doe, ben ik maar meteen een HEMA-onderbroeken dragende lesbochewbaca?
Is goed jongens![]()
Honnepon, schattebout, darling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef TE-61 het volgende:
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.
Of je bent al gebonden aan iemand? Geeft niet, wij kennen allemaal het "getrouwde vrouwen met kort haar-verschijnsel"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut, dat staat er tochquote:
En dan de pubertjes de schuld gevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
whahahahaha, broodje hamburger onder de smaakpolitie hahahaha, die is goed!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
![]()
![]()
![]()
ok,een omhoog geschopt oud topic maar tochquote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef wise het volgende:
Ik gebruik het als mondwater voor mijn pratend kutje.
example: [ afbeelding ]
salsasnack?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
WTF ik zie ook allemaal namen voorbijkomen waarvan ik me afvraag waar ze gebleven zijn.
Vooral Camplo.
De man die erachter kwam dat zijn vriendin een hoer was (of zoiets) via het FOK! forum.
Geniale topicreeks was dat. Als iemand die nog heeft: Graag ! Leuk voor in de AT's
Vriendin van hem was Salsagirl als ik me goed herinner. Iets met Salsa i.i.g.
Dit soort meisjes/vrouwen zullen altijd falen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haar hele familie had met hem gepraat terwijl hij dacht dat zij het steeds was hequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
WTF ik zie ook allemaal namen voorbijkomen waarvan ik me afvraag waar ze gebleven zijn.
Vooral Camplo.
De man die erachter kwam dat zijn vriendin een hoer was (of zoiets) via het FOK! forum.
Geniale topicreeks was dat. Als iemand die nog heeft: Graag ! Leuk voor in de AT's
Vriendin van hem was Salsagirl als ik me goed herinner. Iets met Salsa i.i.g.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GVD zoek dat topic eens slaaf !quote:Op woensdag 11 november 2009 08:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar hele familie had met hem gepraat terwijl hij dacht dat zij het steeds was he![]()
.
[blub, blub, blub]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT KOM JE STOER DOEN.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
GVD zoek dat topic eens slaaf !
Je hebt een jaar gezocht in de AH?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
Waar is dat middeltje uit de OP te koop? Kan ik dat voor een vriendin van mij halen.
Jij wordt graag geconfronteerd met dikke zeugen met een stinkende kut?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ezio het volgende:
Tijdje geleden dat ik dit topic gezien heb
Ik stampte dat spul vroeger als vakkenvuller altijd helemaal achterin de schappen zodat van die dikke zeugen mij met het schaamrood op de kaken moesten komen vragen waar het lag![]()
Lopen er zoveel lekkere meisjes, neukt jouw vader een ooievaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik kom van de ooievaar, viespeuk.![]()
Ben je 12 ofzo ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |