Seks is gewoon soms ranzig ..... lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
Zolang je niet drinkt/rookt en gezond eet valt het wel mee. Dus niet zeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef Dipkip het volgende:
omdat ik geen foundation op mn kop smeer en geen inlegkruisjes met ingebouwde geurpatronen draag en me tijdens het driemaal wekelijkse scheren wel eens afvraag waarom ik het eigenlijk doe, ben ik maar meteen een HEMA-onderbroeken dragende lesbochewbaca?
Is goed jongens![]()
Honnepon, schattebout, darling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef TE-61 het volgende:
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.
Of je bent al gebonden aan iemand? Geeft niet, wij kennen allemaal het "getrouwde vrouwen met kort haar-verschijnsel"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
doe mij maar zo'n plakkerig bloedende stinkgrot![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben het beu dat de vrouw door al die leuke reclame bureaus uitgemaakt wordt voor een onrein wezen. Ze doen GVD net alsof je als vrouw een wandelende smegma stinkput bent als je niet MINSTENS je kut 10 x wast per dag.
Wat ze NU weer hebben bedacht: In leg kruisjes voor ultieme frisheid. Met GEUR.
Lazer toch op. Als je je kut met water wast ruikt het zoals het hoort te ruiken. En al die zeikende mannen zouden eens hun eigen leuter na een dagje werken moeten likken. Kijken of ze dan nog lachen. Hierbij lanceer ik mijn producten tegen riekende stinkzwansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut, dat staat er tochquote:
En dan de pubertjes de schuld gevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met sneue puberjongetjes die tegen elkaar gaan zitten opbieden met termen als zure sloot?
Vrouwen schijnen gewoon niet naar vrouw te mogen ruiken en dienen op ieder moment krakend schoon en droog uit hun polyethyleen verpakking te kunnen worden gehaald voor consumptie. Daarbij mogen ze er ook niet uit zien zoals ze gemaakt zijn. We moeten conditionen met een mango luchtje, minstens 3 soorten sopspul voor onder de tweemaaldagelijkse douche, scrubben, ieder haartje dat mogelijkerwijs ongewenst zou kunnen zijn er uit trekken / af scheren, dan een antitranspirant, een deodorant, 3 cremes, een parfum, een inlegkruisje wat naar bloempjes ruikt, bodylotion, overgebleven haar verminken tot het in geen enkel opzicht meer lijkt op hoe het vanzelf uit ons hoofd groeit, laag schmink van heb ik jou daar, nog meer parfum, BH die de boel omhoog drukt, panty die de boel bij elkaar drukt, nog meer schmink, nagels lakken, en vervolgens bij ieder toiletgebruik de hele zooi bijwerken, want anders zien we er 'onverzorgd' uit, alsof je er uit ziet als een schurftige dreadlockzwerver en ook bijpassend ruikt als je niet minstens anderhalf uur per dag besteed aan dat soort onzin.
En dat is dan nog voor tot de 25, daarna worden we bang gemaakt met aftakeling en kun je volgens mij nog minstens een half uur toevoegen om ook nog eens niet te laten merken dat je volwassen bent. Je reinste terrorisme is het.
whahahahaha, broodje hamburger onder de smaakpolitie hahahaha, die is goed!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
zit je net Rob de Geus en zijn smaakpolitie te kijken onder het genot van een lekker broodje Hamburger; Begint de reclame. De eerste reclame die voorbijkomt is van het merk Lactacyd.
Je ziet een vrouwelijke schim zich douchen en bij elk soort shampoo dat ze gebruikt gaan de procenten in frisheid omhoog. Totdat het blijft steken en je een silhouhet met een vraagteken bij haar kutje ziet staan.
Ze moet Lactacyd gebruiken om het daar schoon te houden.
Ik ben verdomme aan het eten. Kunnen die reclames niet na 23:00 uitgezonden worden, tijdens Sluytingstijd ofzo.
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |