scheer je je?quote:
Scheren? Ja... ook daar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
scheer je je?
draag je geile lingerie?
verzorg je je edele delen?
indien nee op alle antwoorden ben je een dipkip en ja een wijf
Dus als ze het wel geproeft hebben dan slik je wel?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Rhanna het volgende:
Weet je wat erg is?
Mannen die eisen dat je slikt, terwijl ze zelf nog nooit hun sperma geproefd hebben
Seks is gewoon soms ranzig ..... lekkerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
Zolang je niet drinkt/rookt en gezond eet valt het wel mee. Dus niet zeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef Rhanna het volgende:
ALs ze het geproeft hebben, weten ze hoe ranzig het is.
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:52 schreef Dipkip het volgende:
omdat ik geen foundation op mn kop smeer en geen inlegkruisjes met ingebouwde geurpatronen draag en me tijdens het driemaal wekelijkse scheren wel eens afvraag waarom ik het eigenlijk doe, ben ik maar meteen een HEMA-onderbroeken dragende lesbochewbaca?
Is goed jongens![]()
Honnepon, schattebout, darling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef TE-61 het volgende:
En dan kom je die ene hunk tegen, en dan kiest hij jou uit, ervan uitgaand dat jou benen lekker glad zijn, je een mooi lingerie-setje aan hebt en een frisse poes hebt. Krijgt hij waarschijnlijk een hartverzakking als je uit de kleren gaat.
Of je bent al gebonden aan iemand? Geeft niet, wij kennen allemaal het "getrouwde vrouwen met kort haar-verschijnsel"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef Mustard_Man het volgende:
frisse kutjes![]()
doe mij maar zo'n plakkerig bloedende stinkgrot![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben het beu dat de vrouw door al die leuke reclame bureaus uitgemaakt wordt voor een onrein wezen. Ze doen GVD net alsof je als vrouw een wandelende smegma stinkput bent als je niet MINSTENS je kut 10 x wast per dag.
Wat ze NU weer hebben bedacht: In leg kruisjes voor ultieme frisheid. Met GEUR.
Lazer toch op. Als je je kut met water wast ruikt het zoals het hoort te ruiken. En al die zeikende mannen zouden eens hun eigen leuter na een dagje werken moeten likken. Kijken of ze dan nog lachen. Hierbij lanceer ik mijn producten tegen riekende stinkzwansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |