Haar hele familie had met hem gepraat terwijl hij dacht dat zij het steeds was hequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
WTF ik zie ook allemaal namen voorbijkomen waarvan ik me afvraag waar ze gebleven zijn.
Vooral Camplo.
De man die erachter kwam dat zijn vriendin een hoer was (of zoiets) via het FOK! forum.
Geniale topicreeks was dat. Als iemand die nog heeft: Graag ! Leuk voor in de AT's
Vriendin van hem was Salsagirl als ik me goed herinner. Iets met Salsa i.i.g.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben het beu dat de vrouw door al die leuke reclame bureaus uitgemaakt wordt voor een onrein wezen. Ze doen GVD net alsof je als vrouw een wandelende smegma stinkput bent als je niet MINSTENS je kut 10 x wast per dag.
Wat ze NU weer hebben bedacht: In leg kruisjes voor ultieme frisheid. Met GEUR.
Lazer toch op. Als je je kut met water wast ruikt het zoals het hoort te ruiken. En al die zeikende mannen zouden eens hun eigen leuter na een dagje werken moeten likken. Kijken of ze dan nog lachen. Hierbij lanceer ik mijn producten tegen riekende stinkzwansen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GVD zoek dat topic eens slaaf !quote:Op woensdag 11 november 2009 08:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar hele familie had met hem gepraat terwijl hij dacht dat zij het steeds was he![]()
.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Goldfishie het volgende:
[blub, blub, blub]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT KOM JE STOER DOEN.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
GVD zoek dat topic eens slaaf !
Je hebt een jaar gezocht in de AH?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
Waar is dat middeltje uit de OP te koop? Kan ik dat voor een vriendin van mij halen.
Jij wordt graag geconfronteerd met dikke zeugen met een stinkende kut?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ezio het volgende:
Tijdje geleden dat ik dit topic gezien heb
Ik stampte dat spul vroeger als vakkenvuller altijd helemaal achterin de schappen zodat van die dikke zeugen mij met het schaamrood op de kaken moesten komen vragen waar het lag![]()
Lopen er zoveel lekkere meisjes, neukt jouw vader een ooievaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik kom van de ooievaar, viespeuk.![]()
Ben je 12 ofzo ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Fijn hoor,
zit je net Rob de Geus en zijn smaakpolitie te kijken onder het genot van een lekker broodje Hamburger; Begint de reclame. De eerste reclame die voorbijkomt is van het merk Lactacyd.
Je ziet een vrouwelijke schim zich douchen en bij elk soort shampoo dat ze gebruikt gaan de procenten in frisheid omhoog. Totdat het blijft steken en je een silhouhet met een vraagteken bij haar kutje ziet staan.
Ze moet Lactacyd gebruiken om het daar schoon te houden.
Ik ben verdomme aan het eten. Kunnen die reclames niet na 23:00 uitgezonden worden, tijdens Sluytingstijd ofzo.
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |