Ehm.. nee. Ik snap er de bliksem vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef Goldfishie het volgende:
Wat is een kutje? Nou je bent wel bekend met het cd rom laatje van je pc neem ik aan. Tenminste, de gemiddelde computeraar wel. Vroeger had je ook iets soortgelijks maar das achterhaald en luistert naar de naam floppy drive. Het zal je verbazen maar een vrouw heeft ook zoiets. Zie de mond van de vrouw als de E drive en de vagina als de D drive. Net zoals bij de pc hebben ze zo nu en dan input nodig. Zo duidelijk uitgelegd?
euh... dude, ik geloof echt dat jij genoeg achter je pc gezeten hebt vandaag... kom de kroeg in jij!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:19 schreef Goldfishie het volgende:
Wat is een kutje? Nou je bent wel bekend met het cd rom laatje van je pc neem ik aan. Tenminste, de gemiddelde computeraar wel. Vroeger had je ook iets soortgelijks maar das achterhaald en luistert naar de naam floppy drive. Het zal je verbazen maar een vrouw heeft ook zoiets. Zie de mond van de vrouw als de E drive en de vagina als de D drive. Net zoals bij de pc hebben ze zo nu en dan input nodig. Zo duidelijk uitgelegd?
Heb je Freek de Jonge gezien die op een 65-plus beurs aan een vrouwke van de 65+ urineverlies-luiersstand vroeg of een vergrote blaas niet kwam door 'jarenlang excessief onaneren'?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Nou ja beter dit dan het hebben over Activia en stoelgang terwijl het gewoon 2 vrouwen zijn die verkapt over schijten zitten te pratendat is lekker onder het eten, ook omdat vrouwen helemaal niet poepen eigenlijk.
Dan heb ik liever een reclame over iets wat dan weer schoon word.
Inderdaad. Liever een fris kutje dan een met schimmel besmeurde keuken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef DFDuo het volgende:
Van dat vieze smaakpolitie programma word je niet misselijk als je erbij zit te eten?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en daar wordt zelfs rob geus niet vrolijk van
ik stop liever me neus in een plant dan in een druipsteen grot.. die naar ranzig heid ruikt/eruitziet..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja, ik denk altijd maar weer, mannen stoppen nog altijd liever hun neus in een kut dan in een bloem of een aloe-veraplant. Dus inderdaad, geen intiemdeo's en geparfumeerde inlegkruisjes voor mij.
dus je houdt niet van beffen?quote:Op woensdag 1 november 2006 08:30 schreef PPAUL het volgende:
[..]
ik stop liever me neus in een plant dan in een druipsteen grot.. die naar ranzig heid ruikt/eruitziet..
Godsamme jij hebt maar een tragisch kutleven ook hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:11 schreef Goldfishie het volgende:
of wat dacht je van die gore gebitten bij extreme make over! Das pas fokking ranzig. Of een tweede kamer debat met al die eeuwen droogstaande mensen in slechte kleding... brrrr
mwoah, hangt er vanaf hoe vaak het onder de douche gaat..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:15 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een mus bestaat niet, het is muts. Het heeft geen veren of vleugels.
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
mwoah, hangt er vanaf hoe vaak het onder de douche gaat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |