JAH!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef valek het volgende:
ken het niet. moet ik me schamen?
ik zou het ook niet doen, je bent voor je leven verslaafd aan die shit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef covie het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad, en ik heb ook niet de behoefte om het te proberen![]()
Het ziet err niet echt lekker uit ofzo![]()
Het kan nooit zo erg worden als mijn nibb-it verslaving!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen, je bent voor je leven verslaafd aan die shit!
En dood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef valek het volgende:
ken het niet. moet ik me schamen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef covie het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg worden als mijn nibb-it verslaving!!![]()
![]()
dat is wel een bakproject.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef Rapaille het volgende:
Link die niet mag ontbrekenhttp://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=85&pageID=2
[afbeelding]
Dat kleine koekje is een normale oreo
Laat je even weten hoe het was?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef 7th_wave het volgende:
moet ik ook maar eens kopen dan. ik ken het niet
Heb ze hier bij de Jumbo nog niet gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef p_iglet het volgende:
jumbo!! normaal melk en wit
wow geweldigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Hier in China hebben ze ook Oreo's.. ze hebben de normale uiteraard en nog de nieuwe die ze ook in Nederland hebben.
Maar wat ik nog nooit eerder had gezien was zo'n traditionele koektrommelToen ik in de supermarkt liep en ik zag hem was ik verkocht! Die moesssssssssssssst mee
Zie foto's hieronder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er komen meer foto's! PIcserver of m'n Internet gaat beetje sloooooooom. Heb ook Oreo's gekocht met half wit/half pindakaas!Nog niet geproeft maar moet lekker zijn!
En er lagen Oreo's met mint.. groen dus ipv traditioneel wit..
Nog niet gekocht en geprobeerd maar komt binnenkort!
Hij deed het later weer
Hahahaha diesssssss gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wow geweldig![]()
![]()
Bij mij is deze vandaag eindelijk met de post gekomen:
[afbeelding]
De prijs is "normaal" van en voor bijde soorten koekjes..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:25 schreef verzameldirk het volgende:
Na veel over deze koekjes gehoort te hebben nu zelf ook een paar pakjes gekocht![]()
De gewone oreo zijn gewoon imitatie prince foureé , dus niets bijzonders![]()
Maar dan de met chocolade overtrokken uitvoering, mensen je vreet je vingers ermee op![]()
zowel de witte als de bruine chocolade, waarbij ik moet zeggen dat de bruine het
lekkerste is![]()
De prijs was 1,19 voor de gewone en 1,79 voor de chocolade
is deze prijs een beetje normaal. ?![]()
gekocht in de Jumbo te Uithuizen![]()
Tja en als zo'n situatie maar lang genoeg duurt dan ga je vanzelf over op drastische maatregelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
De AH hier heeft zijn voorraad oreo's melkchocolade al in geen eeuwen meer aangevuld. Er liggen alleen maar gewone en met witte chocolade en die laatste vind ik uitermate smerig![]()
Ok dan, bij die supermarkt daar???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[afbeelding]
Deze cereals heb ik laatst gekocht op Schiphol![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ok dan, bij die supermarkt daar???
En voor hoe veel euro's?
Lol ligt dat nou aan mij of is dat eenzelfde ketting waar mijn gootsteen stop aan vast zit ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wow geweldig![]()
![]()
Bij mij is deze vandaag eindelijk met de post gekomen:
[afbeelding]
Die witte onlangs meegenomen en na 1 hap al spijtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
De AH hier heeft zijn voorraad oreo's melkchocolade al in geen eeuwen meer aangevuld. Er liggen alleen maar gewone en met witte chocolade en die laatste vind ik uitermate smerig![]()
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:11 schreef jojomen4 het volgende:
Die Oreo's met peanutbutter zijn overigens heeeeeeerlijk. Ik dacht toen ik ze kocht dat ze niet zo lekker zouden zijn maar ze zijn echt verrukkelijk.![]()
Doe moet je gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!!!
Ik haal ze hier bij de Trustmart. Maar das dan wel in China.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!!!
En? Hoe waren ze?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:52 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren heeft mijn vriendin oreo cereal gehaald op schiphol. 2 pakken maar gelijk meegenomen. Wilde ik het vanmorgen voor het eerst gaan eten is de melk op. Moet zo weg dus vanmiddag maar ff melk halen en dan heerlijk genieten.
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 03:44 schreef jojomen4 het volgende:
Als je iets scherper leest zie je dat z'n zus ze heeft gekocht in die supermarkt op Schiphol Plaza.![]()
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.quote:Op zondag 5 november 2006 09:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.![]()
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.
Idd die in A'dam centrum zit aan de leidsestraat vlakbij het leidseplein.quote:Op zondag 5 november 2006 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.
Hmmm..ik koop ze altijd bij de jumbo in Groningen, volgens mij kosten ze daar ook ergens rond die prijs...quote:Op zondag 12 november 2006 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
1.96? Dan ben je behoorlijk opgelicht hoor
Bij.de.jumbo.in.groningen.ook.zoiets...quote:Op zondag 12 november 2006 02:42 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij zijn de 'normale' OREO's hier bij de AH 1.29 en de gechocolateerde versies 1.79...
gewoon erg lekker, maarja...smaken verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Oreaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Goede vraag, ik eet ze altijd gewoon zonder melk. Eens proberen met melk, op de echte oreo manier.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Dippen in de melkquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Zo die zien er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hallo. Stil hier.
[afbeelding]
Oreo Muffins zijn ook goed te doen.![]()
![]()
Wat ben jij mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet dat ik weet.
Was die lekker? En wat voor een smeerkaas gebruik je dan? Philadelfia?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Die Oreocheesecake heb ik al eens gemaakt. Mijn moeder heeft het Oreokookboek.
Jumm!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus! Deze is echt goddelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*nodigd BloodyLotte uit voor een hapje*....
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef single_queen het volgende:
He Jojomen!
VUILE EGOIST! WAAR IS DAT RECEPT? BEN JE TE LUI OM DAT TE POSTEN OFZO!?!?!?
(excuseer, wordt altijd een beetje aggressief als ik Oreo's zie/ruik/hoor en ze niet kan/mag eten)
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!
![]()
Heb ik vorige keer gebruikt (Philadelphia) en dat was prima! Proef je weinig van.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.![]()
Ze wilde nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef jojomen4 het volgende:
Toen heb je der les gegeven in Oreo's?
her lossquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wow, op school te koopIk moet het zelf meenemen
Vraag ik aan een klasgenoot of ze een koekje wilt
'Nee dankje, ik lust geen drop'
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
her lossen wtf hebben oreo's met drop te maken?
![]()
verder wil ik mezelf wel beschikbaar stellen als tester voor alle oreo-creaties
ja maar.. ja maar.. ze vroeg toch of ze een koekje wilde! dropkoekje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef snopprinses het volgende:
bij mij in de stad worden ze gratis uitgedeeld..en ook nog per 6en zijn zijn opgeslagen in te ongeloofelijk vette super schattige oreomini autos
en zijn ook te koop bij elke automaat die je tegenkomt..en dat zijn er best veel
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
OMG! HEBBEN! NU!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
Dat ja!quote:
hoor je dat?quote:
Oh mèhn. Ik wil ook! Nu! Ik hou van Oreo'squote:Op zondag 3 februari 2008 23:09 schreef Shakti het volgende:
Bij de AH liggen ze nu ook met choco vulling ipv de witte vulling. En die zijn me toch verdomd lekker... ik was net een beetje van mn verslaving, hebben ze nu die liggen.![]()
Ik ga die brownies eens proberen te maken denk ik.![]()
Ik las dat iemand ze uit duitsland haalde, bij welke winkel/waar precies?
Ah terug lezen helpt ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het zo vaag om ineens Oreoreclames op tv te zien. Ik bedoel, ik vreet me al minimaal 3 jaar klem aan die dingen, en bijna niemand kende ze in die tijd. Toch apart dat het dan nu eindelijk wel doorbreekt.
Ik iig niet, al moet ik toegeven ik stap 1 soms wel doe om een dubbele Oreo te bouwen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:23 schreef Stansfield het volgende:
Wie (behalve kleine kinderen) eet nou zijn oreo op die manier??
Vind hem juist wel schattigquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
wat een verschrikkelijke reclame zeg!
serieus, mijn haar gaat overeind staan van dat kind
Die kwam ik van de week ook tegen. Erg lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
Die met witte chocoEn ik zag dat ze na de reclame duurder zijn geworden bij de AH...
Dat klinkt ook goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:22 schreef Axia het volgende:
dit weekend er een cheesecake van proberen te maken...
ah ik volgende week ook weerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:22 schreef Axia het volgende:
dit weekend er een cheesecake van proberen te maken...
Dacht me vader ook tijdje geledenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Lief-visje het volgende:
Een collega had vandaag Oreo's meegenomen waarop een andere collega vraagt : Waar smaakt het naar? Drop?
Ik kwam niet meer bij van het lachen.![]()
Die vind ik wel lekker juistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gisterenavond die nieuwe Oreo's op. Met chocoladecrème in het midden. Maar ik vind die niet zo lekker.
Doe mij maar die met chocolade er omheen.
Ik had gisteren een enorme chocokick, en was enorm teleurgesteld toen bij AH de chocolade oreo's opwaren. Dus die nieuwe waren een enorme teleurstellingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:01 schreef Esraa het volgende:
Die vind ik wel lekker juistMaarja, ik ben dan ook nog maar een Oreo beginner
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed.Waar kan ik een stukje komen halen?
Ik heb alleen nog maar die met de chocolate creme geprobeerd, dus ik weet niet wat ik misquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had gisteren een enorme chocokick, en was enorm teleurgesteld toen bij AH de chocolade oreo's opwaren. Dus die nieuwe waren een enorme teleurstelling.
Maar ieder z'n meug. Die met witte chocolade zijn niet zo.
Je komt er vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:46 schreef Esraa het volgende:
Ik heb alleen nog maar die met de chocolate creme geprobeerd, dus ik weet niet wat ik mis
Kraftfoods probeert op deze manier juist door te breken. Kennelijk hadden ze eerder verwacht dat het koekje zichzelf wel zou verkopen door het aantal mensen dat 'verslaafd' was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het zo vaag om ineens Oreoreclames op tv te zien. Ik bedoel, ik vreet me al minimaal 3 jaar klem aan die dingen, en bijna niemand kende ze in die tijd. Toch apart dat het dan nu eindelijk wel doorbreekt.
Ja klopt! Heb ook meteen 2 pakjes ingeslagen. Dus nu maar draaien, likken en dippen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb van de week een paar pakjes Oreo's ingeslagen bij AH.
Daar zijn ze nu maar 0,99.
Nee, helaas niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Bartjebart het volgende:Waren de gewone Oreo's ook in de aanbieding dan?
Hier wel. Ik heb een pakje gewone Oreo's en een pakje met chocoladevulling. Maar op AH online staan de gewone Oreo's niet bij de bonusactie. Nou ja, je kan natuurlijk mocht je geen korting krijgen een hoop stennis schoppen want Oreo is Oreo en op de site staat er niet duidelijk bij vermeld welke het is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Bartjebart het volgende:Waren de gewone Oreo's ook in de aanbieding dan?
Dat waren zwager en schoonma, die een hap namen, elkaar aankeken en tegelijkertijd 1 woord zeiden: Chocoprince.quote:
echt wel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:39 schreef Stansfield het volgende:
Daar willen we dan wel wat foto's en een recept van zien natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Maisnon het volgende:
Lekker inderdaad
Maar sommige mensen hier lijken echt geobsedeerd te zijn
heb jij wel enig idee wat je me hebt aangedaan ha haquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Wel als je 93 bent en niks meer ziet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:31 schreef Sjaaaak het volgende:
Ze zien er niet uit. Die kleur van de koek is veeeel te donker op de een of andere manier, maar ze zijn lekkerrr. Getverderreeee.
Lijkt trouwens totaaaaal niet op Chocoprince?
Ja,daarom moet je echt die met witte choco proeven.. veel lekkerderquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:58 schreef Battlefan het volgende:
Ze zijn wel lekker, maar ik had er toch echt meer van verwacht
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:39 schreef Stansfield het volgende:
Daar willen we dan wel wat foto's en een recept van zien natuurlijk.
Ahwellquote:
oh oh ohquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
Ahwell
Velvet Chocolate Cheesecake
- 38 oreokoekjes, helemaal fijngemaakt
- 5 eetlepels boter, gesmolten
- 140 gram chocolade
- 225 gram roomkaas
- 125 gram en 2 eetlepels suikers
- 125 gram sour cream
- 2 eieren
- 1 theelepel vanille extract
* Verkruimel 24 koekjes, mix de verkruimelde koekjes en de boter samen in een kom.
[ afbeelding ]
* Duw deze hard tegen de bodem van een springvorm. Plaats de overige koekjes rond de rand van de springvorm, door hard in de mix van de boter met verkruimelde koekjes te duwen.
[ afbeelding ]
* Smelt 100 gram chocolade in een klein pannetje op een laag vuur.
[ afbeelding ]
* Mix de roomkaas met 125 gram suiker met een elektrische mixer op de middelste stand tot het zacht en romerig is. Mix hierna 125 gram sour cream, de eieren en de vanille extract erin tot het glad is.
[ afbeelding ]
* Vermeng dit met de gesmolten chocolade en meng het bij de gemaakte korst.
[ afbeelding ]
* Bak 35 tot 40 minuten op 160 graden zodat de cheesecake ligt gebakken is. Vermeng de overige sour cream en de twee eetlepels suiker tot een mengsel en verspreid dit over de cheesecake. Bak dit nog eens 5 minuten. Koel hierna af op kamertemperatuur.
[ afbeelding ]
* Smelt de overgebleven chocolade; besprenkel het over de cheesecake. Koel het 4uur af in de koelkast.
(ik doe zelf geen gesmolten, maar geraspte chocola erover)
Resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yupquote:Op maandag 17 maart 2008 13:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh oh oh
alleen 1 vraag; er staat in het begin; 38 oreo kijkjes, fijngemaakt
even later staat er dat er 24 koekjes fijngemaakt moeten worden.
ik neem aan dat je 38 koekjes nopdig hebt, waarvan 24 fijngemaakt, en de rest voor de rand?
niet stiekum op etenquote:Op maandag 17 maart 2008 13:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yup![]()
Maar het verschilt wel een beetje per springvorm hoeveel je er nodig hebt voor de rand, dus je kunt beter een paar koekjes teveel hebbenDan kun je de koekjes die je over hebt altijd nog gebruiken om de taart bovenop mee te versieren bijvoorbeeld
de mijne heeft een diameter van 24cm, maar ik weet niet hoeveel ik er dit keer gebruikt heb voor de rand omdat ik genoeg koekjes had ingeslagen.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef Axia het volgende:
@ snopprinses: hoe groot is het bakvorm die je hebt gebruikt?
neeneequote:
laat maar weten of die gesmaakt heeftquote:Op maandag 17 maart 2008 13:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga deze 1 van de komende dagen zéker maken
Er staat toch een compleet recept op deze pagina?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:38 schreef draculettetje het volgende:
heb besloten mn zus op een oreo taart te trakteren dus ideen zijn welkom
klopt, maar da's 1 recept en mij lijkt ie geweldig maar ik weet niet od zij van cheese cake dingen houdtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er staat toch een compleet recept op deze pagina?
Poh dat weet ik eigelijk niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:20 schreef Axia het volgende:
@ snopprinses: Nog een vraagje over je cheesecake. Op de laatste foto zag het er nog plat uit. Ik wil zelf een wat hogere cheesecake maken (ik maak dan gebruik van een kleinere bakvorm). Hoe weet je of een cheesecake dan lang genoeg in de oven heeft gezeten? Want als het hoger is, dan lijkt me dan de baktijd wat langer wordt.
serieus een kookboek waar oreo recepten in staan?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef snopprinses het volgende:
nee, komen uit een kookboek.
dank voor de tipquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij komt de mijne van Amazon, moet je daar es kijken ervoor anders
Hé Luun. Jij hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:27 schreef MissLuna het volgende:
Ik had ze tot vorige week nog nooit gegeten.
Fijn, weer een verslaving erbij. En nog met recepten strooien ook.
coolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:48 schreef Axia het volgende:
@snopprinses: heb het gemaakt, zal morgen een foto plaatsen. Is iets anders geworden (groter en dikker) en ik heb de bovenste laag niet gedaan...maar het is heerlijk (al kan je maar een klein stukje tegelijk op)
Onze supermarkt had dat ook. Maar nu liggen ze er weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:31 schreef rena het volgende:
Het scheelt dat ze die met de dikke chocoladelaag ineens niet meer verkopen hier bij de supermarkt. Die zijn ooooh zoooo goddelijk
Je leeft maar één keer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef rena het volgende:
Oh, stiekem hoop ik dat ze hier niet meer terugkomenHet is goddelijk, maar zo slecht. Ik kom al aan als ik er alleen naar kijk
ik wel maar na die 2 heb ik dan wel weer genoegquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer.
Ik vind die Oreo's met witte chocolade eromheen niet zó tof trouwens.
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef marijn.nu het volgende:
Hoe komen mensen hier aan dat oreo-kookboek?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij komt de mijne van Amazon, moet je daar es kijken ervoor anders
amazonquote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef marijn.nu het volgende:
Door te lezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:28 schreef marijn.nu het volgende:
Waar staat die op amazon?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
ben toch aan het twijfelen dat boek te halen
is niet goed voor me hoor maar wel lekker!
Had ik nou maar niet gekeken.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:45 schreef Trusten het volgende:
Op Marktplaats:
This delicious Oreo Cookie is very special :
It is only stamped on one side! (Look at the pictures)
This is a unique piece. Make an offer and it can become yours.
zo, het eerste stuk staat in de oven, alleen staat er een fout in het receptquote:Op zondag 16 maart 2008 17:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
[..]
Ahwell
Velvet Chocolate Cheesecake
- 38 oreokoekjes, helemaal fijngemaakt
- 5 eetlepels boter, gesmolten
- 140 gram chocolade
- 225 gram roomkaas
- 125 gram en 2 eetlepels suikers
- 125 gram sour cream
- 2 eieren
- 1 theelepel vanille extract
* Bak 35 tot 40 minuten op 160 graden zodat de cheesecake ligt gebakken is. Vermeng de overige sour cream en de twee eetlepels suiker tot een mengsel en verspreid dit over de cheesecake. Bak dit nog eens 5 minuten. Koel hierna af op kamertemperatuur.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo, het eerste stuk staat in de oven, alleen staat er een fout in het recept
de 125 gram sour cream dien je allemaal voor het eerste gedeelte al te gebruiken, waar komt de overige sour cream dan vandaan?
kwam ik net pas achter, moest dus, terwijl ik de taart in de oven gesmeten had, als een zot naar de super sjezen, om er daar achter te komen dat de sour cream natuurlijk op is
van elende maar creme fraiche meegenomen, ben benieuwd..
Je kan dat boek ook proberen te bestellen bij American Book Center of Waterstone's in A'dam. Of misschien hebben ze die titel wel op voorraad. Ik geloof dat ze ook verzenden. Of anders Ebay.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:32 schreef Stansfield het volgende:
Tnanks,
Alleen balen dat de verzendkosten bijna 3 zo duur zijn als het boek zelf.
Goed idee. Ik ben alleen niet zo vaak in amsterdam, maar misschen hebben ze dat boekje ook wel bij de selexy in Utrecht. DAar hebbenz e ook nog wel eens buitenlandse kookboeken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kan dat boek ook proberen te bestellen bij American Book Center of Waterstone's in A'dam. Of misschien hebben ze die titel wel op voorraad. Ik geloof dat ze ook verzenden. Of anders Ebay.
Waarom hangt dat koekje nou weer net boven het kuiltje van de borsten op de foto ... ?!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:07 schreef snopprinses het volgende:
iemand misschien hier interesse in een oreoketting?
[ afbeelding ]
Zo ja, pm me maar
Misschien kan ik het voor je proberen ?!quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:54 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk opzoek naar dit boekje. Lukt niet echt op ebay naar nederland te verzenden. Iemand misschien een link die wel naar nederland verstuurd?
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Mylene het volgende:
Bij Trekpleister in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Is volgens mij afhankelijk van de grootte van de winkel. Hier heb ik ze geloof ik ook gezien met witte en melk chocola eroverheenquote:Op zondag 18 januari 2009 10:15 schreef MaartjeT het volgende:
Jaa!! Ik ga ook naar c1000!Maar als ik me het goed herinner hebben ze daar maar 1 variant
Smaakt naar chocoladeijs met stukjes willekeurige koek.quote:
Dus bestel je em zonder chocoladesaus en dan issie heeeeeerlijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Smaakt naar chocoladeijs met stukjes willekeurige koek.
Ik weet ook niet eens precies wat het is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe onwaarschijnlijk het voor sommigen ook mag klinken,ik heb nog nooit een Oreo gehad...
Het is gewoon een chocolade koekje met een crème vulling, lekker, maar niet zo heel bijzonder. Maar goed, het komt uit Amerika(!!!), hè!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet ook niet eens precies wat het is.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus bestel je em zonder chocoladesaus en dan issie heeeeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |