Zo die zien er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hallo. Stil hier.
[afbeelding]
Oreo Muffins zijn ook goed te doen.![]()
![]()
Wat ben jij mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet dat ik weet.
Was die lekker? En wat voor een smeerkaas gebruik je dan? Philadelfia?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Die Oreocheesecake heb ik al eens gemaakt. Mijn moeder heeft het Oreokookboek.
Jumm!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus! Deze is echt goddelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*nodigd BloodyLotte uit voor een hapje*....
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef single_queen het volgende:
He Jojomen!
VUILE EGOIST! WAAR IS DAT RECEPT? BEN JE TE LUI OM DAT TE POSTEN OFZO!?!?!?
(excuseer, wordt altijd een beetje aggressief als ik Oreo's zie/ruik/hoor en ze niet kan/mag eten)
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!
![]()
Heb ik vorige keer gebruikt (Philadelphia) en dat was prima! Proef je weinig van.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.![]()
Ze wilde nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef jojomen4 het volgende:
Toen heb je der les gegeven in Oreo's?
her lossquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wow, op school te koopIk moet het zelf meenemen
Vraag ik aan een klasgenoot of ze een koekje wilt
'Nee dankje, ik lust geen drop'
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
her lossen wtf hebben oreo's met drop te maken?
![]()
verder wil ik mezelf wel beschikbaar stellen als tester voor alle oreo-creaties
ja maar.. ja maar.. ze vroeg toch of ze een koekje wilde! dropkoekje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef snopprinses het volgende:
bij mij in de stad worden ze gratis uitgedeeld..en ook nog per 6en zijn zijn opgeslagen in te ongeloofelijk vette super schattige oreomini autos
en zijn ook te koop bij elke automaat die je tegenkomt..en dat zijn er best veel
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
OMG! HEBBEN! NU!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
Dat ja!quote:
hoor je dat?quote:
Oh mèhn. Ik wil ook! Nu! Ik hou van Oreo'squote:Op zondag 3 februari 2008 23:09 schreef Shakti het volgende:
Bij de AH liggen ze nu ook met choco vulling ipv de witte vulling. En die zijn me toch verdomd lekker... ik was net een beetje van mn verslaving, hebben ze nu die liggen.![]()
Ik ga die brownies eens proberen te maken denk ik.![]()
Ik las dat iemand ze uit duitsland haalde, bij welke winkel/waar precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |