http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef single_queen het volgende:
He Jojomen!
VUILE EGOIST! WAAR IS DAT RECEPT? BEN JE TE LUI OM DAT TE POSTEN OFZO!?!?!?
(excuseer, wordt altijd een beetje aggressief als ik Oreo's zie/ruik/hoor en ze niet kan/mag eten)
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
http://www.cooks.com/rec/doc/0,1910,147167-224196,00.html Eet smakelijk aggressieve weirdo!
![]()
Heb ik vorige keer gebruikt (Philadelphia) en dat was prima! Proef je weinig van.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Die cream cheese erbij lijkt me nou niks.![]()
Ze wilde nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef jojomen4 het volgende:
Toen heb je der les gegeven in Oreo's?
her lossquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wow, op school te koopIk moet het zelf meenemen
Vraag ik aan een klasgenoot of ze een koekje wilt
'Nee dankje, ik lust geen drop'
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]
her lossen wtf hebben oreo's met drop te maken?
![]()
verder wil ik mezelf wel beschikbaar stellen als tester voor alle oreo-creaties
ja maar.. ja maar.. ze vroeg toch of ze een koekje wilde! dropkoekje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
omdat ze bijna net zo zwart zijn als drop ofzo?
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef snopprinses het volgende:
bij mij in de stad worden ze gratis uitgedeeld..en ook nog per 6en zijn zijn opgeslagen in te ongeloofelijk vette super schattige oreomini autos
en zijn ook te koop bij elke automaat die je tegenkomt..en dat zijn er best veel
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Oreo-heaven?
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
OMG! HEBBEN! NU!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:55 schreef Marble het volgende:
Maar er gaat niets boven Oreo brownies. Goddelijk.
[ afbeelding ]
Dat ja!quote:
hoor je dat?quote:
Oh mèhn. Ik wil ook! Nu! Ik hou van Oreo'squote:Op zondag 3 februari 2008 23:09 schreef Shakti het volgende:
Bij de AH liggen ze nu ook met choco vulling ipv de witte vulling. En die zijn me toch verdomd lekker... ik was net een beetje van mn verslaving, hebben ze nu die liggen.![]()
Ik ga die brownies eens proberen te maken denk ik.![]()
Ik las dat iemand ze uit duitsland haalde, bij welke winkel/waar precies?
Ah terug lezen helpt ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het zo vaag om ineens Oreoreclames op tv te zien. Ik bedoel, ik vreet me al minimaal 3 jaar klem aan die dingen, en bijna niemand kende ze in die tijd. Toch apart dat het dan nu eindelijk wel doorbreekt.
Ik iig niet, al moet ik toegeven ik stap 1 soms wel doe om een dubbele Oreo te bouwen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:23 schreef Stansfield het volgende:
Wie (behalve kleine kinderen) eet nou zijn oreo op die manier??
Vind hem juist wel schattigquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
wat een verschrikkelijke reclame zeg!
serieus, mijn haar gaat overeind staan van dat kind
Die kwam ik van de week ook tegen. Erg lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:03 schreef Prinsesje4you het volgende:
Die met witte chocoEn ik zag dat ze na de reclame duurder zijn geworden bij de AH...
Dat klinkt ook goed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:22 schreef Axia het volgende:
dit weekend er een cheesecake van proberen te maken...
ah ik volgende week ook weerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:22 schreef Axia het volgende:
dit weekend er een cheesecake van proberen te maken...
Dacht me vader ook tijdje geledenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Lief-visje het volgende:
Een collega had vandaag Oreo's meegenomen waarop een andere collega vraagt : Waar smaakt het naar? Drop?
Ik kwam niet meer bij van het lachen.![]()
Die vind ik wel lekker juistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gisterenavond die nieuwe Oreo's op. Met chocoladecrème in het midden. Maar ik vind die niet zo lekker.
Doe mij maar die met chocolade er omheen.
Ik had gisteren een enorme chocokick, en was enorm teleurgesteld toen bij AH de chocolade oreo's opwaren. Dus die nieuwe waren een enorme teleurstellingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:01 schreef Esraa het volgende:
Die vind ik wel lekker juistMaarja, ik ben dan ook nog maar een Oreo beginner
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed.Waar kan ik een stukje komen halen?
Ik heb alleen nog maar die met de chocolate creme geprobeerd, dus ik weet niet wat ik misquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had gisteren een enorme chocokick, en was enorm teleurgesteld toen bij AH de chocolade oreo's opwaren. Dus die nieuwe waren een enorme teleurstelling.
Maar ieder z'n meug. Die met witte chocolade zijn niet zo.
Je komt er vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:46 schreef Esraa het volgende:
Ik heb alleen nog maar die met de chocolate creme geprobeerd, dus ik weet niet wat ik mis
Kraftfoods probeert op deze manier juist door te breken. Kennelijk hadden ze eerder verwacht dat het koekje zichzelf wel zou verkopen door het aantal mensen dat 'verslaafd' was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het zo vaag om ineens Oreoreclames op tv te zien. Ik bedoel, ik vreet me al minimaal 3 jaar klem aan die dingen, en bijna niemand kende ze in die tijd. Toch apart dat het dan nu eindelijk wel doorbreekt.
Ja klopt! Heb ook meteen 2 pakjes ingeslagen. Dus nu maar draaien, likken en dippen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:43 schreef schatje het volgende:
Ik heb van de week een paar pakjes Oreo's ingeslagen bij AH.
Daar zijn ze nu maar 0,99.
Nee, helaas niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Bartjebart het volgende:Waren de gewone Oreo's ook in de aanbieding dan?
Hier wel. Ik heb een pakje gewone Oreo's en een pakje met chocoladevulling. Maar op AH online staan de gewone Oreo's niet bij de bonusactie. Nou ja, je kan natuurlijk mocht je geen korting krijgen een hoop stennis schoppen want Oreo is Oreo en op de site staat er niet duidelijk bij vermeld welke het is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Bartjebart het volgende:Waren de gewone Oreo's ook in de aanbieding dan?
Dat waren zwager en schoonma, die een hap namen, elkaar aankeken en tegelijkertijd 1 woord zeiden: Chocoprince.quote:
echt wel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:39 schreef Stansfield het volgende:
Daar willen we dan wel wat foto's en een recept van zien natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:48 schreef Maisnon het volgende:
Lekker inderdaad
Maar sommige mensen hier lijken echt geobsedeerd te zijn
heb jij wel enig idee wat je me hebt aangedaan ha haquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |