Ik haal ze hier bij de Trustmart. Maar das dan wel in China.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!!!
En? Hoe waren ze?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:52 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren heeft mijn vriendin oreo cereal gehaald op schiphol. 2 pakken maar gelijk meegenomen. Wilde ik het vanmorgen voor het eerst gaan eten is de melk op. Moet zo weg dus vanmiddag maar ff melk halen en dan heerlijk genieten.
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 03:44 schreef jojomen4 het volgende:
Als je iets scherper leest zie je dat z'n zus ze heeft gekocht in die supermarkt op Schiphol Plaza.![]()
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.quote:Op zondag 5 november 2006 09:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.![]()
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.
Idd die in A'dam centrum zit aan de leidsestraat vlakbij het leidseplein.quote:Op zondag 5 november 2006 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.
Hmmm..ik koop ze altijd bij de jumbo in Groningen, volgens mij kosten ze daar ook ergens rond die prijs...quote:Op zondag 12 november 2006 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
1.96? Dan ben je behoorlijk opgelicht hoor
Bij.de.jumbo.in.groningen.ook.zoiets...quote:Op zondag 12 november 2006 02:42 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij zijn de 'normale' OREO's hier bij de AH 1.29 en de gechocolateerde versies 1.79...
gewoon erg lekker, maarja...smaken verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Oreaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Goede vraag, ik eet ze altijd gewoon zonder melk. Eens proberen met melk, op de echte oreo manier.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Dippen in de melkquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Zo die zien er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hallo. Stil hier.
[afbeelding]
Oreo Muffins zijn ook goed te doen.![]()
![]()
Wat ben jij mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet dat ik weet.
Was die lekker? En wat voor een smeerkaas gebruik je dan? Philadelfia?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Die Oreocheesecake heb ik al eens gemaakt. Mijn moeder heeft het Oreokookboek.
Jumm!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus! Deze is echt goddelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*nodigd BloodyLotte uit voor een hapje*....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |