JAH!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef valek het volgende:
ken het niet. moet ik me schamen?
ik zou het ook niet doen, je bent voor je leven verslaafd aan die shit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef covie het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad, en ik heb ook niet de behoefte om het te proberen![]()
Het ziet err niet echt lekker uit ofzo![]()
Het kan nooit zo erg worden als mijn nibb-it verslaving!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik zou het ook niet doen, je bent voor je leven verslaafd aan die shit!
En dood.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef valek het volgende:
ken het niet. moet ik me schamen?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef covie het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg worden als mijn nibb-it verslaving!!![]()
![]()
dat is wel een bakproject.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef Rapaille het volgende:
Link die niet mag ontbrekenhttp://www.pimpthatsnack.com/project.php?projectID=85&pageID=2
[afbeelding]
Dat kleine koekje is een normale oreo
Laat je even weten hoe het was?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:11 schreef 7th_wave het volgende:
moet ik ook maar eens kopen dan. ik ken het niet
Heb ze hier bij de Jumbo nog niet gezienquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef p_iglet het volgende:
jumbo!! normaal melk en wit
wow geweldigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:03 schreef jojomen4 het volgende:
Hier in China hebben ze ook Oreo's.. ze hebben de normale uiteraard en nog de nieuwe die ze ook in Nederland hebben.
Maar wat ik nog nooit eerder had gezien was zo'n traditionele koektrommelToen ik in de supermarkt liep en ik zag hem was ik verkocht! Die moesssssssssssssst mee
Zie foto's hieronder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er komen meer foto's! PIcserver of m'n Internet gaat beetje sloooooooom. Heb ook Oreo's gekocht met half wit/half pindakaas!Nog niet geproeft maar moet lekker zijn!
En er lagen Oreo's met mint.. groen dus ipv traditioneel wit..
Nog niet gekocht en geprobeerd maar komt binnenkort!
Hij deed het later weer
Hahahaha diesssssss gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wow geweldig![]()
![]()
Bij mij is deze vandaag eindelijk met de post gekomen:
[afbeelding]
De prijs is "normaal" van en voor bijde soorten koekjes..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:25 schreef verzameldirk het volgende:
Na veel over deze koekjes gehoort te hebben nu zelf ook een paar pakjes gekocht![]()
De gewone oreo zijn gewoon imitatie prince foureé , dus niets bijzonders![]()
Maar dan de met chocolade overtrokken uitvoering, mensen je vreet je vingers ermee op![]()
zowel de witte als de bruine chocolade, waarbij ik moet zeggen dat de bruine het
lekkerste is![]()
De prijs was 1,19 voor de gewone en 1,79 voor de chocolade
is deze prijs een beetje normaal. ?![]()
gekocht in de Jumbo te Uithuizen![]()
Tja en als zo'n situatie maar lang genoeg duurt dan ga je vanzelf over op drastische maatregelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
De AH hier heeft zijn voorraad oreo's melkchocolade al in geen eeuwen meer aangevuld. Er liggen alleen maar gewone en met witte chocolade en die laatste vind ik uitermate smerig![]()
Ok dan, bij die supermarkt daar???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[afbeelding]
Deze cereals heb ik laatst gekocht op Schiphol![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ok dan, bij die supermarkt daar???
En voor hoe veel euro's?
Lol ligt dat nou aan mij of is dat eenzelfde ketting waar mijn gootsteen stop aan vast zit ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wow geweldig![]()
![]()
Bij mij is deze vandaag eindelijk met de post gekomen:
[afbeelding]
Die witte onlangs meegenomen en na 1 hap al spijtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
De AH hier heeft zijn voorraad oreo's melkchocolade al in geen eeuwen meer aangevuld. Er liggen alleen maar gewone en met witte chocolade en die laatste vind ik uitermate smerig![]()
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:11 schreef jojomen4 het volgende:
Die Oreo's met peanutbutter zijn overigens heeeeeeerlijk. Ik dacht toen ik ze kocht dat ze niet zo lekker zouden zijn maar ze zijn echt verrukkelijk.![]()
Doe moet je gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!!!
Ik haal ze hier bij de Trustmart. Maar das dan wel in China.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik ben gek op oreo's, maar ook op alles met pindakaas. Die combinatie moet hemels zijn!!!
En? Hoe waren ze?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:52 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren heeft mijn vriendin oreo cereal gehaald op schiphol. 2 pakken maar gelijk meegenomen. Wilde ik het vanmorgen voor het eerst gaan eten is de melk op. Moet zo weg dus vanmiddag maar ff melk halen en dan heerlijk genieten.
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 03:44 schreef jojomen4 het volgende:
Als je iets scherper leest zie je dat z'n zus ze heeft gekocht in die supermarkt op Schiphol Plaza.![]()
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.quote:Op zondag 5 november 2006 09:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als je nog iets scherper leest zie je dat mijn vriendin ze gekocht heeft.![]()
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus: waar kun je ze krijgen behalve op Schiphol? Daar kom ik namelijk niet echt dagelijks.
Idd die in A'dam centrum zit aan de leidsestraat vlakbij het leidseplein.quote:Op zondag 5 november 2006 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is al enkele keren in deel 1 besproken. Het enige adres/winkeltje dat ik nog weet is een Chinees tegenover de Macro in A'dam. Ik ben daar een keer wezen kijken en exact die dag waren ze uitverkocht. Het naamplaatje hing er wel dus normaal gesproken hebben ze hem. En volgens mij in 1 klein winkeltje in A'dam centrum, alleen daar was die 10 euro ofzo.
Hmmm..ik koop ze altijd bij de jumbo in Groningen, volgens mij kosten ze daar ook ergens rond die prijs...quote:Op zondag 12 november 2006 01:40 schreef Bartjebart het volgende:
1.96? Dan ben je behoorlijk opgelicht hoor
Bij.de.jumbo.in.groningen.ook.zoiets...quote:Op zondag 12 november 2006 02:42 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij zijn de 'normale' OREO's hier bij de AH 1.29 en de gechocolateerde versies 1.79...
gewoon erg lekker, maarja...smaken verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Oreaquote:Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef valek het volgende:
Ik heb bij de Jumbo een pak Orea koeken gekocht. Vind er niet veel aan. Wat is er zo speciaal aan?
Goede vraag, ik eet ze altijd gewoon zonder melk. Eens proberen met melk, op de echte oreo manier.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Dippen in de melkquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef valek het volgende:
Ik heb ze wel zonder melk gegeten. Is het lekkerder als je er melk bij drinkt dan?
Zo die zien er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hallo. Stil hier.
[afbeelding]
Oreo Muffins zijn ook goed te doen.![]()
![]()
Wat ben jij mooi!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet dat ik weet.
Was die lekker? En wat voor een smeerkaas gebruik je dan? Philadelfia?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Die Oreocheesecake heb ik al eens gemaakt. Mijn moeder heeft het Oreokookboek.
Jumm!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus! Deze is echt goddelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*nodigd BloodyLotte uit voor een hapje*....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |