Er staat toch een compleet recept op deze pagina?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:38 schreef draculettetje het volgende:
heb besloten mn zus op een oreo taart te trakteren dus ideen zijn welkom
klopt, maar da's 1 recept en mij lijkt ie geweldig maar ik weet niet od zij van cheese cake dingen houdtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er staat toch een compleet recept op deze pagina?
Poh dat weet ik eigelijk niet hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:20 schreef Axia het volgende:
@ snopprinses: Nog een vraagje over je cheesecake. Op de laatste foto zag het er nog plat uit. Ik wil zelf een wat hogere cheesecake maken (ik maak dan gebruik van een kleinere bakvorm). Hoe weet je of een cheesecake dan lang genoeg in de oven heeft gezeten? Want als het hoger is, dan lijkt me dan de baktijd wat langer wordt.
serieus een kookboek waar oreo recepten in staan?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef snopprinses het volgende:
nee, komen uit een kookboek.
dank voor de tipquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef snopprinses het volgende:
volgens mij komt de mijne van Amazon, moet je daar es kijken ervoor anders
Hé Luun. Jij hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:27 schreef MissLuna het volgende:
Ik had ze tot vorige week nog nooit gegeten.
Fijn, weer een verslaving erbij. En nog met recepten strooien ook.
coolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:48 schreef Axia het volgende:
@snopprinses: heb het gemaakt, zal morgen een foto plaatsen. Is iets anders geworden (groter en dikker) en ik heb de bovenste laag niet gedaan...maar het is heerlijk (al kan je maar een klein stukje tegelijk op)
Onze supermarkt had dat ook. Maar nu liggen ze er weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:31 schreef rena het volgende:
Het scheelt dat ze die met de dikke chocoladelaag ineens niet meer verkopen hier bij de supermarkt. Die zijn ooooh zoooo goddelijk
Je leeft maar één keer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef rena het volgende:
Oh, stiekem hoop ik dat ze hier niet meer terugkomenHet is goddelijk, maar zo slecht. Ik kom al aan als ik er alleen naar kijk
ik wel maar na die 2 heb ik dan wel weer genoegquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer.
Ik vind die Oreo's met witte chocolade eromheen niet zó tof trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |