Ex- PI-loos typequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alsmede machtsmisbruik, dat vooral.
Wat is dat dan daarboven?quote:
Aanbid mij, nu.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:27 schreef Borkydude het volgende:
1. Ik aanbid geen personen (m.u.v. Bravebart)
2. Ik aanbid niets dat blauw is (m.u.v. blauw bier)
3. Optyfen
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.quote:
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.
Doe eens ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.
Slet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.
O, ik bedenk me opeens, we moeten het op MSN nog ergens over hebben.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
!
Kijk Niek, dit is een vent om te aanbidden
Nog groter, vind ik ook zo lullig voor al die dames..quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]![]()
!
Kijk Niek, dit is een vent om te aanbidden
Je probeert met opschepperij je onzekerheid te verbergenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nog groter, vind ik ook zo lullig voor al die dames..
Verlegen? ik? Gekkie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je probeert met opschepperij je onzekerheid te verbergen
Je praat poepquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onzekerheid lijdt altijd tot verlegenheid.
Ik heb et ook niet over de toekomstquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je bijv. onzeker bent over de toekomst wordt je toch ook niet verlegen
Klopt, maar dan nog klopt je zin nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb et ook niet over de toekomst.
Ja maar die zet Bart altijd, dus ik krijg alleen maar complimentjes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:47 schreef Borkydude het volgende:
Wat is dit voor topic eigenlijk? Toch om mods af te zeiken als ze slotjes gooien?
Aha, wat doe je dan uberhaupt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja maar die zet Bart altijd, dus ik krijg alleen maar complimentjes.
Dan hoef je toch niet blauw te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zorg voor de nieuwe ideeën.
Maar ik ga lekker slapen.
Is dat ook een van je nieuwe ideeënquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zorg voor de nieuwe ideeën.
Maar ik ga lekker slapen.
Iemand moet et doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet blauw te zijn
Maar trusten
als PI in De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
Donequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef Kwarkie het volgende:
Kleine_Jelle mag ook wel een [afbeelding] als PI in De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
(de rest heeft het namelijk ook)
Je hebt naam.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Waarom is deze dicht?Zeg pubertjes, vinden jullie het niet eng dat D_A...
Dit is echt je reinste censuur... Mensen die zeggen waar het op staat wordt de mond gesnoeid. Lekker hoor! Mooie fascist ben je!
Grappig zijn in zulke vorm zien we liever niet op FOK!.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Waarom is deze dicht?Zeg pubertjes, vinden jullie het niet eng dat D_A...
Dit is echt je reinste censuur... Mensen die zeggen waar het op staat wordt de mond gesnoeid. Lekker hoor! Mooie fascist ben je!
En jij verwacht dat we hier nog serieus op antwoorden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
D_A sluit topics zonder tekst en uitleg.
En hij wijzigt mijn berichten zonder tekst en uitleg.
Ontslaan die hap.
En ik heb z'n IP-adres gechecked en dat komt overeen met dat van Steinman.
Ik heb een fanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
D_A sluit topics zonder tekst en uitleg.
En hij wijzigt mijn berichten zonder tekst en uitleg.
Ontslaan die hap.
En ik heb z'n IP-adres gechecked en dat komt overeen met dat van Steinman.
Zekerquote:
ja, wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam ook gewoon ff zeggen dat D_A een kutmod is![]()
Hoi dribbelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar messenga was al kut dus dat telt niet![]()
Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
Wordt dit de dinsdagavondrel?
Een slot op hun FB-topic?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot op![]()
Alles netjes in de EduPquote:
Opbouwende kritiek is ook kritiek is ze onbekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot op![]()
Eerst gaan ze editten en verwijderen, uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach als ze zich er niet meer uit kunnen lullen doen ze dat ja
Tevens je vaderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef MostValuablePrincess het volgende:
______________woesj________________
Straks is het ook strafbaar als we het gaan ontkennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Eerst gaan ze editten en verwijderen, uiteraard.
Deden ze in Duitsland ook.![]()
Kritiek moet bestreden worden met slotjes !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is ook kritiek is ze onbekend?
Het is een manier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kritiek moet bestreden worden met slotjes !
zo denken ze![]()
Pubers he, altijd hun eigen normen nastreven en dwarsliggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een manier.
Een vreemde manier, dat wel, maar het is een manier.
Ik ben vergeten van wie je een kloon bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Slotjesgestapo.
He pik je bent mn vader neit.
toch
Ooit worden ze verstandig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pubers he, altijd hun eigen normen nastreven en dwarsliggen![]()
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben vergeten van wie je een kloon bent![]()
Ik betwijfel het, d_a zou die periode voorbij moeten zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ooit worden ze verstandig.
Hoop ik althans.
Echt waar johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.
Psssst. van Biogarde toch
Opgezwollequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Gekke Gerrit 't is beter als je chillt vandaag.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef BrauN het volgende:
HALLO JONGENS DIT IS NIET ONZ HOOR!!!11!
Ja, ik was me eventjes aan het aftrekken op de macht en status van D_A.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Yes Braun's back.
Hihihquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, ik was me eventjes aan het aftrekken op de macht en status van D_A.![]()
Onder het aftrekkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Hihih
jij ook al.
Ik typ echter gewoon door.![]()
verre oostenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ik kom uit een achterstandswijk gasten slapen overdag zo dat ze 's nachts de man zijn.
Wow, die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Uit hun nieuwste track:
"Yo Rico en Stickz laten zich zuigen door Dark_Angelus"
Que?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.
Psssst. van Biogarde toch
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Aight.
HE WTF AFHAKERS!!!!!!!!!!!!!!1
Alleen BB en ik zijn er nog
!!!!
^^
Onze roffe click bestaat uit spittende lama's, kwam net langs!!!!!!!!!1
/
Ja, precies jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:05 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Duurt altijd lang voor ik als Biogarde kan reageren eh....
Het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo. Ik dacht, ik doe eens gek en breng eens een bezoekje aan PUB-FB.
GVD WAT EEN GEBAGGER HIER!
JA MIJN CAPSLOCK STAAT AAN!
Ja? Niet meer doen.
Ga eens weg hier !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja? Niet meer doen.
quote:
En wie ben jij dan wel>?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja? Niet meer doen.
Ik vind het wel meevallen? de ergste zijn iig weggehaald.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
vind meisje leuk, maar zit in speciale omstandigheden
ik ben geen echte puberposter, maar ik vind dat sommigen in dit topic wel een beetje onaardig doen.
dank. viel ook wel mee, maar was misschien toch niet helemaal normaal voor pub, of elke andere discussie in elk ander subforum.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen? de ergste zijn iig weggehaald.
Geen probleem, bedankt voor het aangeven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dank. viel ook wel mee, maar was misschien toch niet helemaal normaal voor pub, of elke andere discussie in elk ander subforum.
Omdat Mess het zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten?
Hoi Mess, hebbie nou weer gedaan! Zo die user over de zeik!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
Omdat ze ook kan reageren in een gesloten topic, haar reactie kan je dan weliswaar niet zien, maar ze kan wel reageren.
Omdat et een bash topic is.
Ja eigenlijk wel ja! Ik zou er een topic over openen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:28 schreef Messenga het volgende:
Wat een lulletje hé.
Het is helemaal geen bash topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
Omdat ze ook kan reageren in een gesloten topic, haar reactie kan je dan weliswaar niet zien, maar ze kan wel reageren.
Omdat et een bash topic is.
Ze kan normaal meereageren, en anders krijgt ze een ban, net als elke andere user.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het is helemaal geen bash topic.
Ik vond het een mooi topic voor haar. Zij kan daar reageren zoals ze wil. Niet iedereen heeft er dan last van, en ik ken genoeg mensen die er over het hele subforum gezien wel last van hebben.
Opzich snap ik je punt wel. Het is een user die erg aanwezig kan zijn. We kijken even af hoe het in de toekomst gaat maar om nou voor iedere user een eigen topic te hebben lijkt me ook wat teveelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het is helemaal geen bash topic.
Ik vond het een mooi topic voor haar. Zij kan daar reageren zoals ze wil. Niet iedereen heeft er dan last van, en ik ken genoeg mensen die er over het hele subforum gezien wel last van hebben.
Afkoelban.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:35 schreef Ayaxola het volgende:
Nou ik vind niet dat iedereen een eigen topic nodig heeft. Er zijn wel meer mensen die en beetje irriteren, maar bijna niemand die overal in zulke mate aanwezig is. Je ziet daardoor ook het hele 'verkiezing-topic' verbaggeren. Weet dat jullie daar wat van gezegd hebben dus hoop dat dat zo blijft![]()
En waarvoor kan ze ooit een ban krijgen dan?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:42 schreef liiszle het volgende:
en toch vond eigenlijk dat dat topic best mocht openblijven
Lees bovenstaand waarom wij zo hebben gehandeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:42 schreef liiszle het volgende:
en toch vond eigenlijk dat dat topic best mocht openblijven
weet ik. las ik. alleen niet mee eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lees bovenstaand waarom wij zo hebben gehandeld
Dat kanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
weet ik. las ik. alleen niet mee eens
Nee hoor, wij bekijken het vanuit een ander perspectief.quote:
Ik ga een poging wagen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:05 schreef HuHu het volgende:
Miss. Und Mister. PUB 2006 Part V: fvivif heeft gewonnen
Er zijn vragen, kan een modje die beantwoorden?
Het dictator perspectiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, wij bekijken het vanuit een ander perspectief.
Het hou je smoel en doe gewoon zoals je normaal ook doet perspectief.quote:
En als je in het echte leven ook echt zo bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het hou je smoel en doe gewoon zoals je normaal ook doet perspectief.
Hm that's an tricky one.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En als je in het echte leven ook echt zo bent
D_A Face it er zit een dictator in ons allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hm that's an tricky one.
ach boeiend, we zien wel. Meeste laten we wel gaan
True.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:19 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
D_A Face it er zit een dictator in ons allemaal
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik van al jullie modjes hou
WILquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik van al jullie modjes hou
Sttt, hij bedoelt het liefquote:
Jaaa maaaaaaar,,,!!quote:
Jij holbewonerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
IK wou Lisanne als mijn vrouw!
NIEEEEEEEEEKquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
Nou laat je gaan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
Ik wil gelijk even klagen over de modjes die geen nederlands kunnen!
Wouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
Ik wil gelijk even klagen over de modjes die geen nederlands kunnen!
waar zie jij wou ?quote:
Uuuh hierquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
Waarom denk je dat ze dat geworden zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
Maar de wouten vonden van niet.
Daarvoor ben je toch aangenomen ?quote:
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarvoor ben je toch aangenomen ?
Sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?![]()
Wou=foutquote:
Klikquote:Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Uhhm, hoe de neuk. even serieus. 'Wouen' ziet er echt niet goed uit ofzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Naja gelijk maar ff uit de wereld helpen dan:
[..]
Klik
En nou niet meer zeuren allebei![]()
![]()
da's dialectquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef booo het volgende:
[..]
Uhhm, hoe de neuk. even serieus. 'Wouen' ziet er echt niet goed uit ofzo![]()
Het is een feedback topic en geen SC topic, zeker als ik het al een keer gezegd heb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef HuHu het volgende:
Reacties deleten is stom.
En dat is serieuze feedback.
Zie edit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is een feedback topic en geen SC topic, zeker als ik het al een keer gezegd heb.
Duidelijk?
quote:
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt gelijk, maar goed zoals ik aangaf ik vond het nu wel weer genoeg geweest. We hebben het een aantal pagina's vol gegooid met grammatica. Nu weer feedback
Ohja en je hoeft me niet te vertellen wat ik wel en niet note
Hij bedoelt dus dat je je er niet mee hoeft te benoeien en dat hij heel goed weet hoe het moetquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.
Als je delete onder 'opschoonactie' valt, dan zijn er in dit topic nog wel meer posts te verwijderen.
Hé, houd eens even op enzo allebeiquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.
Als je delete onder 'opschoonactie' valt, dan zijn er in dit topic nog wel meer posts te verwijderen.
Nee ik vind het goed als ik daarop gewezen wordt. Ik weet het allemaal wel maar even een verfrissende opmerking is niet ergquote:
Hoi lekkerding!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:06 schreef Boeman het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je m'n topic sluit. Bah, ik baal er zo van, dat slechte moderatiebeleid hier ook altijd. En zeg nou eerlijk: het was een van de beste topics die hier ooit gestaan heeft! Dus, denk er maar eens over na, je hoeft je niet te verontschuldigen ofzo, daar heeft niemand iets aan, maar probeer er van te leren. En oja, vat het niet persoonlijk op.
Hoe inventiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:56 schreef Borkydude het volgende:
Dude, Niek
Omdat een 15-jarige knul grappen loopt te maken kan de rest van PUB niet genieten van een inventief en veelbelovend topic.Slaat nergens op, gooi hem open
En dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe inventief.
Wacht gewoon eens.
Jij bent ook keilief heurquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Merel1808 het volgende:
Nou, ik wil lekker even zeggen dat ik onze modjes lief vind!
Hoi fan!quote:
Dan verplaats ik hem voor je.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:07 schreef ..zapper het volgende:
Hoi,
Ik heb inzake Win een MP3 speler bij Liberty Love! overleg gehad met static, zou het slotje er weer afmogen? Anders svp verplaatsen naar SHO.
Dank.
Nou, als we zover zijn blijf ik welquote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef tonks het volgende:
HEY DA zullen we samen gaan modden
Stuur een mailtjequote:Op maandag 6 november 2006 22:27 schreef tonks het volgende:
HEY DA zullen we samen gaan modden
Weinig te klagenquote:Op maandag 13 november 2006 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Deze FB loopt nou niet bepaald storm
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef tonks het volgende:
Zij word het niet hoor, dit is weer iets grappigs, haha hihih oehoe ende zo.
nog gefeliciteerd met je aanstelling.quote:
Huiliequote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef brainster het volgende:
4 SC topics is te veel van het goede
Bazen Pub [ Deel 1 ]
De Pub [ 1374 ] - De moderator-pet past ons allemaal!
PUB 1374, waar wij sneller waren :D
Chaos is juist essentieel voor het leven op aardequote:
Sterf.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef brainster het volgende:
Bazen Pub [ Deel 1 ]
Die eerste is geen scquote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef brainster het volgende:
Bazen Pub [ Deel 1 ]
Duhquote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef brainster het volgende:
Ik neem het terug... best gezellig zo, al die sc's
Daarom, lang leve de modsquote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef brainster het volgende:
Ik neem het terug... best gezellig zo, al die sc's
Hebben we al gedaan lijkt mequote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef nikky het volgende:
Ik wil ze allemaal wel dichtpleuren. Geen probleem.
Nu een keuze maken welke open moet blijven, of de SC dicht.
Zeggut maar.
Joah ok, gaan we hierop verderquote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef saaw het volgende:
zo lijkt het me prima
Bij Niek moet er nog een t bijquote:Het startbod is voor elk crewlid is 10 euro (...)
Bij Bartquote:Quote: 'Verder ben ik een aardige, spontane jongen die houdt van een biertje, soms wat verlegen is, maar over het algemeen wel raad weet met dates.'
quote:Hij staat altijd open voor nieuwe ideeën, maar heeft vooral voor gezelligheid!
Bij Yvonne mist een vquote:Daarna gezellig uit eten in een leuk retsaurantje
quote:volgens ElisaB heb ik heerlijke heupen
Staat misschien nog wel meer in, maar dit viel me gelijk opquote:
je hebt wel een kutje dat er uitziet als een pubertje, by the way.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:24 schreef Mirage het volgende:
hoi
sorry voor mijn aandeel in de troepjes in dat ene topic.
Wel lastig topiconderwerp om te modden (zeker als het door lulletje rozenwater geopend wordt)
succes
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt wel een kutje dat er uitziet als een pubertje, by the way.
Nu je het zegt, ik heb morgen tijd.quote:Op zondag 26 november 2006 17:52 schreef Bravebart het volgende:
Bart, wordt het nog wat met die spelfouten
Kutmodquote:Op zondag 26 november 2006 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb morgen tijd.
Ja, als het zo door gaat betaal ik geen contributie meer hoorquote:
Hoe kan jij trouwens een post om 22:16 hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, als het zo door gaat betaal ik geen contributie meer hoor![]()
Uuhm huh wtf bedoel jequote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hoe kan jij trouwens een post om 22:16 hebben![]()
Kijk eens naar de datum schatquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Er staat dat je die ene post om 22:16 hebt gepost maar het is nu pas 22:06![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Wezzel het volgende:
Ooh fuck ik zit in de feedback en je post is van gister
Wordt je weer bedreigd ?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Kan iemand de volgende posts verwijderen?
Br33z@4 ToPiC nr. 73! Meer meer meer pics!
Ik dank u.
quote:Op donderdag 30 november 2006 06:03 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wordt je weer bedreigd ?.
Wil je ze even weghalen dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahja!
Ik kijk er even naarquote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wil je ze even weghalen dan?![]()
Er waren zielen die een probleem hadden met de bestandsnamen die bepaalde foto's hadden.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kijk er even naar
Natuurlijk even de vraag, waarom?
Primaquote:Op donderdag 30 november 2006 11:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er waren zielen die een probleem hadden met de bestandsnamen die bepaalde foto's hadden.
Kon ze alleen niet wijsmaken dat ik ze niet heb aangemaakt, maar alleen maar doorgelinkt heb.
Maar dat ging er bij deze simpele zielen niet in. Nou ja haal ze maar weg voordat ik nog meer kampvolk achter me aankrijg.Bij voorbaat dank alvast.
![]()
Ah! Die zag ik even over het hoofdquote:
Hahaa thanks!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah! Die zag ik even over het hoofd
Done
Hoi Tonks, jij bent ook belangrijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:53 schreef tonks het volgende:
D_A denk je dat je zo belangerijk bent dat je in bold mag typen?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi Tonks, jij bent ook belangrijk
Die moeten ze ook maar invoeren op het forum, onleesbare meukquote:
Chris zeik eens niet zoquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
SinterPub [ 1405 ] - Nu weer de goede nummering :)
Flood.
Ik heb 'm meegenomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |