Het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo. Ik dacht, ik doe eens gek en breng eens een bezoekje aan PUB-FB.
GVD WAT EEN GEBAGGER HIER!
JA MIJN CAPSLOCK STAAT AAN!
Ja? Niet meer doen.
Ga eens weg hier !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja? Niet meer doen.
quote:
En wie ben jij dan wel>?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja? Niet meer doen.
Ik vind het wel meevallen? de ergste zijn iig weggehaald.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
vind meisje leuk, maar zit in speciale omstandigheden
ik ben geen echte puberposter, maar ik vind dat sommigen in dit topic wel een beetje onaardig doen.
dank. viel ook wel mee, maar was misschien toch niet helemaal normaal voor pub, of elke andere discussie in elk ander subforum.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen? de ergste zijn iig weggehaald.
Geen probleem, bedankt voor het aangeven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dank. viel ook wel mee, maar was misschien toch niet helemaal normaal voor pub, of elke andere discussie in elk ander subforum.
Omdat Mess het zegt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:26 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten?
Hoi Mess, hebbie nou weer gedaan! Zo die user over de zeik!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
Omdat ze ook kan reageren in een gesloten topic, haar reactie kan je dan weliswaar niet zien, maar ze kan wel reageren.
Omdat et een bash topic is.
Ja eigenlijk wel ja! Ik zou er een topic over openen!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:28 schreef Messenga het volgende:
Wat een lulletje hé.
Het is helemaal geen bash topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
Omdat ze ook kan reageren in een gesloten topic, haar reactie kan je dan weliswaar niet zien, maar ze kan wel reageren.
Omdat et een bash topic is.
Ze kan normaal meereageren, en anders krijgt ze een ban, net als elke andere user.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het is helemaal geen bash topic.
Ik vond het een mooi topic voor haar. Zij kan daar reageren zoals ze wil. Niet iedereen heeft er dan last van, en ik ken genoeg mensen die er over het hele subforum gezien wel last van hebben.
Opzich snap ik je punt wel. Het is een user die erg aanwezig kan zijn. We kijken even af hoe het in de toekomst gaat maar om nou voor iedere user een eigen topic te hebben lijkt me ook wat teveelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het is helemaal geen bash topic.
Ik vond het een mooi topic voor haar. Zij kan daar reageren zoals ze wil. Niet iedereen heeft er dan last van, en ik ken genoeg mensen die er over het hele subforum gezien wel last van hebben.
Afkoelban.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:35 schreef Ayaxola het volgende:
Nou ik vind niet dat iedereen een eigen topic nodig heeft. Er zijn wel meer mensen die en beetje irriteren, maar bijna niemand die overal in zulke mate aanwezig is. Je ziet daardoor ook het hele 'verkiezing-topic' verbaggeren. Weet dat jullie daar wat van gezegd hebben dus hoop dat dat zo blijft![]()
En waarvoor kan ze ooit een ban krijgen dan?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:42 schreef liiszle het volgende:
en toch vond eigenlijk dat dat topic best mocht openblijven
Lees bovenstaand waarom wij zo hebben gehandeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:42 schreef liiszle het volgende:
en toch vond eigenlijk dat dat topic best mocht openblijven
weet ik. las ik. alleen niet mee eensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lees bovenstaand waarom wij zo hebben gehandeld
Dat kanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
weet ik. las ik. alleen niet mee eens
Nee hoor, wij bekijken het vanuit een ander perspectief.quote:
Ik ga een poging wagen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:05 schreef HuHu het volgende:
Miss. Und Mister. PUB 2006 Part V: fvivif heeft gewonnen
Er zijn vragen, kan een modje die beantwoorden?
Het dictator perspectiefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, wij bekijken het vanuit een ander perspectief.
Het hou je smoel en doe gewoon zoals je normaal ook doet perspectief.quote:
En als je in het echte leven ook echt zo bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het hou je smoel en doe gewoon zoals je normaal ook doet perspectief.
Hm that's an tricky one.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En als je in het echte leven ook echt zo bent
D_A Face it er zit een dictator in ons allemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hm that's an tricky one.
ach boeiend, we zien wel. Meeste laten we wel gaan
True.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:19 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
D_A Face it er zit een dictator in ons allemaal
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik van al jullie modjes hou
WILquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:34 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik van al jullie modjes hou
Sttt, hij bedoelt het liefquote:
Jaaa maaaaaaar,,,!!quote:
Jij holbewonerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
IK wou Lisanne als mijn vrouw!
NIEEEEEEEEEKquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
IK wou Lisanne als mijn vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |