Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
Wordt dit de dinsdagavondrel?
Een slot op hun FB-topic?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot op![]()
Alles netjes in de EduPquote:
Opbouwende kritiek is ook kritiek is ze onbekend?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neu, want voor dat dat gebeurt gooit 1 van die 2 kutmods er wel een slot op![]()
Eerst gaan ze editten en verwijderen, uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach als ze zich er niet meer uit kunnen lullen doen ze dat ja
Tevens je vaderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef MostValuablePrincess het volgende:
______________woesj________________
Straks is het ook strafbaar als we het gaan ontkennenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef Elmo. het volgende:
[..]
Eerst gaan ze editten en verwijderen, uiteraard.
Deden ze in Duitsland ook.![]()
Kritiek moet bestreden worden met slotjes !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is ook kritiek is ze onbekend?
Het is een manier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kritiek moet bestreden worden met slotjes !
zo denken ze![]()
Pubers he, altijd hun eigen normen nastreven en dwarsliggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een manier.
Een vreemde manier, dat wel, maar het is een manier.
Ik ben vergeten van wie je een kloon bentquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Slotjesgestapo.
He pik je bent mn vader neit.
toch
Ooit worden ze verstandig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pubers he, altijd hun eigen normen nastreven en dwarsliggen![]()
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben vergeten van wie je een kloon bent![]()
Ik betwijfel het, d_a zou die periode voorbij moeten zijn eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ooit worden ze verstandig.
Hoop ik althans.
Echt waar johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.
Psssst. van Biogarde toch
Opgezwollequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Gekke Gerrit 't is beter als je chillt vandaag.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef BrauN het volgende:
HALLO JONGENS DIT IS NIET ONZ HOOR!!!11!
Ja, ik was me eventjes aan het aftrekken op de macht en status van D_A.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Yes Braun's back.
Hihihquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, ik was me eventjes aan het aftrekken op de macht en status van D_A.![]()
Onder het aftrekkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Hihih
jij ook al.
Ik typ echter gewoon door.![]()
verre oostenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ik kom uit een achterstandswijk gasten slapen overdag zo dat ze 's nachts de man zijn.
Wow, die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Uit hun nieuwste track:
"Yo Rico en Stickz laten zich zuigen door Dark_Angelus"
Que?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef MostValuablePrincess het volgende:
[..]
Moehahahahahahahahhahahahhahaha.
Psssst. van Biogarde toch
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Aight.
HE WTF AFHAKERS!!!!!!!!!!!!!!1
Alleen BB en ik zijn er nog
!!!!
^^
Onze roffe click bestaat uit spittende lama's, kwam net langs!!!!!!!!!1
/
Ja, precies jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:05 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Duurt altijd lang voor ik als Biogarde kan reageren eh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |