Ex- PI-loos typequote:Op zondag 8 oktober 2006 22:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alsmede machtsmisbruik, dat vooral.
Wat is dat dan daarboven?quote:
Aanbid mij, nu.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:27 schreef Borkydude het volgende:
1. Ik aanbid geen personen (m.u.v. Bravebart)
2. Ik aanbid niets dat blauw is (m.u.v. blauw bier)
3. Optyfen
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.quote:
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.
Doe eens ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb nog een mailtje voor je, even forwarden.
Slet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.
O, ik bedenk me opeens, we moeten het op MSN nog ergens over hebben.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, ik kan "g3t a bigg3r P-nis now" niet vinden, helaas.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
![]()
!
Kijk Niek, dit is een vent om te aanbidden
Nog groter, vind ik ook zo lullig voor al die dames..quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]![]()
!
Kijk Niek, dit is een vent om te aanbidden
Je probeert met opschepperij je onzekerheid te verbergenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nog groter, vind ik ook zo lullig voor al die dames..
Verlegen? ik? Gekkie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je probeert met opschepperij je onzekerheid te verbergen
Je praat poepquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onzekerheid lijdt altijd tot verlegenheid.
Ik heb et ook niet over de toekomstquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je praat poep
Als je bijv. onzeker bent over de toekomst wordt je toch ook niet verlegen
Klopt, maar dan nog klopt je zin nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb et ook niet over de toekomst.
Ja maar die zet Bart altijd, dus ik krijg alleen maar complimentjes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:47 schreef Borkydude het volgende:
Wat is dit voor topic eigenlijk? Toch om mods af te zeiken als ze slotjes gooien?
Aha, wat doe je dan uberhaupt?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja maar die zet Bart altijd, dus ik krijg alleen maar complimentjes.
Dan hoef je toch niet blauw te zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zorg voor de nieuwe ideeën.
Maar ik ga lekker slapen.
Is dat ook een van je nieuwe ideeënquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zorg voor de nieuwe ideeën.
Maar ik ga lekker slapen.
Iemand moet et doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet blauw te zijn
Maar trusten
als PI in De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
Donequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef Kwarkie het volgende:
Kleine_Jelle mag ook wel een [afbeelding] als PI in De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
(de rest heeft het namelijk ook)
Je hebt naam.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Waarom is deze dicht?Zeg pubertjes, vinden jullie het niet eng dat D_A...
Dit is echt je reinste censuur... Mensen die zeggen waar het op staat wordt de mond gesnoeid. Lekker hoor! Mooie fascist ben je!
Grappig zijn in zulke vorm zien we liever niet op FOK!.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:02 schreef BrauN het volgende:
Waarom is deze dicht?Zeg pubertjes, vinden jullie het niet eng dat D_A...
Dit is echt je reinste censuur... Mensen die zeggen waar het op staat wordt de mond gesnoeid. Lekker hoor! Mooie fascist ben je!
En jij verwacht dat we hier nog serieus op antwoorden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
D_A sluit topics zonder tekst en uitleg.
En hij wijzigt mijn berichten zonder tekst en uitleg.
Ontslaan die hap.
En ik heb z'n IP-adres gechecked en dat komt overeen met dat van Steinman.
Ik heb een fanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:04 schreef MostValuablePrincess het volgende:
D_A sluit topics zonder tekst en uitleg.
En hij wijzigt mijn berichten zonder tekst en uitleg.
Ontslaan die hap.
En ik heb z'n IP-adres gechecked en dat komt overeen met dat van Steinman.
Zekerquote:
ja, wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam ook gewoon ff zeggen dat D_A een kutmod is![]()
Hoi dribbelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar messenga was al kut dus dat telt niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |