hoiquote:
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoiheb je al je stem uitgebracht?? wel doen eej..
![]()
Pm ijsmeis of zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leestquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:39 schreef Piovan het volgende:
Ik heb al op iemand anders gestemd
Ik hoop dat zij wint!
wat boeit mij da nouquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:40 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leest![]()
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat boeit mij da nouik hoef niet persee te winnen hoor
voor bepaalde mensen schijnt dat zeeeerr belangrijk te zijn
ik ben iig van die 0 af
![]()
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.quote:
van deze verkiezing winnen???? Dan ken je mij niet hoor.. Dat boeit me echt niet, vind het alleen leuk om mee te doen. Voorheen kende vrijwel niemand mij en nu maken ze al topics over mij sommige zieltjes whahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoor![]()
waarom 3 dagen later pas na het beeindigen van de stemmingsronde??? de stemmen zijn toch wel zo geteld zeker?? tis niet zo dat er duizenden mensen hebben gestemtquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.
En je kan stemmen tot: 16 oktober tot 12:00.
wat is een sticky??quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:06 schreef HuHu het volgende:
Heeft men überhaupt het sticky wel gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |