hoiquote:
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoiheb je al je stem uitgebracht?? wel doen eej..
![]()
Pm ijsmeis of zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:30 schreef Piovan het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen schat? Dan stem ik op je.
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leestquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:39 schreef Piovan het volgende:
Ik heb al op iemand anders gestemd
Ik hoop dat zij wint!
wat boeit mij da nouquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:40 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben weg voordat frederiekskefhd dit leest![]()
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat boeit mij da nouik hoef niet persee te winnen hoor
voor bepaalde mensen schijnt dat zeeeerr belangrijk te zijn
ik ben iig van die 0 af
![]()
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.quote:
van deze verkiezing winnen???? Dan ken je mij niet hoor.. Dat boeit me echt niet, vind het alleen leuk om mee te doen. Voorheen kende vrijwel niemand mij en nu maken ze al topics over mij sommige zieltjes whahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die dat het meest belangrijk vind van allemaal hoor![]()
waarom 3 dagen later pas na het beeindigen van de stemmingsronde??? de stemmen zijn toch wel zo geteld zeker?? tis niet zo dat er duizenden mensen hebben gestemtquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
19 oktober. Staat met grote letters in het sticky.
En je kan stemmen tot: 16 oktober tot 12:00.
wat is een sticky??quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:06 schreef HuHu het volgende:
Heeft men überhaupt het sticky wel gelezen?
Dat staat bovenaan in het subforum, dat topic kan niet naar beneden zakken omdat ie 'vast' staatquote:
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weerquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat staat bovenaan in het subforum, dat topic kan niet naar beneden zakken omdat ie 'vast' staat![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weer![]()
Ja, goedzo, goh wat aardig van mequote:Op zondag 15 oktober 2006 11:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ooh dat bericht waar de foto's van de deelnemers staan, oh ok weet ik dat ook weer![]()
Een sticky is een topic dat door een moderator 'sticky' is gemaakt. Stickies staan altijd bovenaan de topiclijst van een forum.quote:
Neequote:Op zondag 15 oktober 2006 11:12 schreef HuHu het volgende:
Maargoed, nog steeds de vraag: mogen klonen ook stemmen?
ieder lid van fok mag maar 1 keer stemmen geloof ik, zou anders ook niet eerlijk zijn, dan ga je ff 100 nieuwe accounts maken en aanmelden bij fok en dan op 1 persoon stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:12 schreef HuHu het volgende:
Maargoed, nog steeds de vraag: mogen klonen ook stemmen?
quote:
En hoe gaat dat dan gecontroleerd worden?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:15 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ieder lid van fok mag maar 1 keer stemmen geloof ik, zou anders ook niet eerlijk zijn, dan ga je ff 100 nieuwe accounts maken en aanmelden bij fok en dan op 1 persoon stemmen.da mag nie he
![]()
![]()
weet ik dat?, misschien controleren ze dan op ip nummer ofzo? of ze gaan er gewoon vanuit dat mensen eerlijk zijn?? kweet ook nie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
En hoe gaat dat dan gecontroleerd worden?
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
weet ik dat?, misschien controleren ze dan op ip nummer ofzo? of ze gaan er gewoon vanuit dat mensen eerlijk zijn?? kweet ook nie.
en voor die vraag gaan we naar de moderators van deze topicquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?
Of gaan ze dreigen met een kloonscan en daardoor maar vertrouwen dat het goed gaat?
Want ik heb genoeg klonen achter de hand om te kiezen wie er door gaan. En daarin ben ik ook niet de enige.
na,quote:
whehe nice try, maar kweet al wat het isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jointje... maar ben jij nog een beetje jong voor
bummerquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
whehe nice try, maar kweet al wat het is
Het 2e.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Juist... en daar ben ik benieuwd naar. Laten ze de Admins een kloonscan uitvoeren op iedereen die stemt? Of vertrouwen ze er op dat het wel goed gaat?
Of gaan ze dreigen met een kloonscan en daardoor maar vertrouwen dat het goed gaat?
Want ik heb genoeg klonen achter de hand om te kiezen wie er door gaan. En daarin ben ik ook niet de enige.
Dus als ik mijn onherkenbare klonen (dus niet PuPu, RuRu, enz...) uit de kast trek, dan kan ik daar vrijelijk mee aan de gang?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het 2e.
Over het algemeen zijn klonen vrij snel te herkennen, dus tellen die stemmen niet mee. Klonen heeft dus geen zin.
Nee, die zijn ook zo herkent.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dus als ik mijn onherkenbare klonen (dus niet PuPu, RuRu, enz...) uit de kast trek, dan kan ik daar vrijelijk mee aan de gang?
Wie bied er geld voor een finale-plaats?
Alleen de verdachten, normaliter gebeurd het ook niet dat klonen stemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Er wordt dus een scan gedaan? Of iedereen die 'verdacht' is wordt gescanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |