mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn postgeschiedenis telt 90 bladzijden zie ik nu, dus bijna aan een derde rij toe http://forum.fok.nl/user/active/50691.
Je weet waar, hè.quote:
NERD NERD AFGEKEURD, KISS MY ASS i"M THE BESTquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben een op een lanparty, DreamHack, sinds gister wereld record houder grootste LAN ooit. Vooral aant chatten, filmen en foto's maken, tis echt vet hier in zweden :p
Hoe rijk ben je?! Voor een LAN naar Zwedenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben een op een lanparty, DreamHack, sinds gister wereld record houder grootste LAN ooit. Vooral aant chatten, filmen en foto's maken, tis echt vet hier in zweden :p
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
NERD NERD AFGEKEURD, KISS MY ASS i"M THE BEST
Ja, die deernen daarquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:50 schreef Soepkip-je het volgende:
Agorias, ja ik vind computers leuk ja, en waar zit jij achter nu?
Ik ben niet rijk, tis meer een impulsief dingetje dat ik het gewoon eens mee wil maken en eigenlijk al een hele tijd wat vrienden uit zweden wou ontmoeten. Mooi land, mooie chicks
ACHJTER EEN KOMPJOETERquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:50 schreef Soepkip-je het volgende:
Agorias, ja ik vind computers leuk ja, en waar zit jij achter nu?
Ik ben niet rijk, tis meer een impulsief dingetje dat ik het gewoon eens mee wil maken en eigenlijk al een hele tijd wat vrienden uit zweden wou ontmoeten. Mooi land, mooie chicks
Vertel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:51 schreef Soepkip-je het volgende:
Snopprinseske is het allemaal schuld![]()
Valt wel mee, hier word ook veel World of Warcraft gespeeld. Die vrienden ken ik vooral via torrentsites etc. Btw, www.clanlimburg.nl/soepbloggallery/ voor een uitgebreidde selectie van chickies op dit evenement *schat dat er zo'n 1000 tot 1500 hier rondlopen*quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, die deernen daar. En die vrienden zijn zeker CS'ers? Ik bedoel, heel Zweden speelt dat spel
.
Zat op dezelfde stage als snop, en als het saai werd ging ze fokken, ik ook daarna :pquote:
*checkt album/ Poeh hee wat een chicksquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef Soepkip-je het volgende:
[..]
Valt wel mee, hier word ook veel World of Warcraft gespeeld. Die vrienden ken ik vooral via torrentsites etc. Btw, www.clanlimburg.nl/soepbloggallery/ voor een uitgebreidde selectie van chickies op dit evenement *schat dat er zo'n 1000 tot 1500 hier rondlopen*
Wow, cool filmpje. Mooie muziek ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:58 schreef Soepkip-je het volgende:
Tsjah agorias, kan het ook niet helpen dat je hersentjes helemaal door elkaar zijn met al die fake modellen out there.
Ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA
Tegen wie moet je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:01 schreef K-mail het volgende:
Ik ben hyper, lekker opgefokt.. Waarom moet ik pas over een paar uur hockeyen
Zijn die tjiks uit de clip van Dota-Basshunter er ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Haha, zitten wel chicks tussen die makkelijk als model doorkunnen hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
Zijn die tjiks uit de clip van Dota-Basshunter er ook?
![]()
stoerquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:58 schreef Soepkip-je het volgende:
Tsjah agorias, kan het ook niet helpen dat je hersentjes helemaal door elkaar zijn met al die fake modellen out there.
Ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=fz5IRdFIpvA
hooi en wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Soepkip-je het volgende:
Thnx lucina, vond dat dove filmpje ook kicken.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef lucina het volgende:
KAN IEMAND MIJ HIER KOMEN REDDDEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:45 schreef lucina het volgende:
KAN IEMAND MIJ HIER KOMEN REDDDEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whaha, hoe grappigquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef Soepkip-je het volgende:
Hmm.. grappig.. ik heb nu 20 zweden acheter elkaar gevraagd wat ze van Basshunter vinden.. gemiddelde reply is sucks/gay/noob
quote:
quote:
Zoiets jaquote:
ohja dat plaatjequote:Op zaterdag 2 december 2006 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoiets ja
Op mn rode driewieler
Uhuhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |