Goed plan, half naakt daar staan is ook niksquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef Borkydude het volgende:
Hooooi
Ik ga maar meteen ff aankleden voor voetbal enzo
Ik dacht dat jij weg moest?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed plan, half naakt daar staan is ook niks
Mjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Goed plan, half naakt daar staan is ook niks
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja want er kleeft een herrinnering aan dit lied
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
PUB Slowchat #35. Wat wordt het dit weekend?
Those were the times.
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud isquote:
Ik ben er al 11 maandenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud is.
Ik drie-en-een-half jaar.quote:
nee inderdaad ik was er al vanaf het begin van de SCquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat PUB pas een jaar oud is.
Ik ook zoiets, de eerste paar SC's was ik alleen op vakantie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef spenky het volgende:
[..]
nee inderdaad ik was er al vanaf het begin van de SC
jaa ik was er bij 10 ofzoquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, de eerste paar SC's was ik alleen op vakantie.
Wie ben je en waar zit je?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:39 schreef Soepkip-je het volgende:
Hoe is het weer in Nederlandius?
Mijn ouders hebben me toch een iets tactischere naam gegeven bij mijn geboorte.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef Soepkip-je het volgende:
Ik ben Soepkip en ik zit ATM in Zweden
Hoi in ieder gevalquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:45 schreef Soepkip-je het volgende:
Hehehe, real name is Rob, maar goed, je kent me niet omdat ik hier maar soms post, D_A etc kennen me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |