Nou laat je gaan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
Ik wil gelijk even klagen over de modjes die geen nederlands kunnen!
Wouquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
Ik wil gelijk even klagen over de modjes die geen nederlands kunnen!
waar zie jij wou ?quote:
Uuuh hierquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
IK wou Lisanne als mijn vrouw!
Waarom denk je dat ze dat geworden zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
Maar de wouten vonden van niet.
Daarvoor ben je toch aangenomen ?quote:
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarvoor ben je toch aangenomen ?
Sorryquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
WIe gaat er met mijn salaris vandoor dan ?![]()
Wou=foutquote:
Klikquote:Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
Uhhm, hoe de neuk. even serieus. 'Wouen' ziet er echt niet goed uit ofzoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:51 schreef Bravebart het volgende:
Naja gelijk maar ff uit de wereld helpen dan:
[..]
Klik
En nou niet meer zeuren allebei![]()
![]()
da's dialectquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef booo het volgende:
[..]
Uhhm, hoe de neuk. even serieus. 'Wouen' ziet er echt niet goed uit ofzo![]()
Het is een feedback topic en geen SC topic, zeker als ik het al een keer gezegd heb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef HuHu het volgende:
Reacties deleten is stom.
En dat is serieuze feedback.
Zie edit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is een feedback topic en geen SC topic, zeker als ik het al een keer gezegd heb.
Duidelijk?
quote:
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt gelijk, maar goed zoals ik aangaf ik vond het nu wel weer genoeg geweest. We hebben het een aantal pagina's vol gegooid met grammatica. Nu weer feedback
Ohja en je hoeft me niet te vertellen wat ik wel en niet note
Hij bedoelt dus dat je je er niet mee hoeft te benoeien en dat hij heel goed weet hoe het moetquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.
Als je delete onder 'opschoonactie' valt, dan zijn er in dit topic nog wel meer posts te verwijderen.
Hé, houd eens even op enzo allebeiquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat in de Gedragscode Crewleden Opgesteld door Admins & FA's in artikel 4 staat dat verwijderen nooit zomaar mag gebeuren en de inhoud daarvan zo mogelijk in de note te backuppen.
Als je delete onder 'opschoonactie' valt, dan zijn er in dit topic nog wel meer posts te verwijderen.
Nee ik vind het goed als ik daarop gewezen wordt. Ik weet het allemaal wel maar even een verfrissende opmerking is niet ergquote:
Hoi lekkerding!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:06 schreef Boeman het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je m'n topic sluit. Bah, ik baal er zo van, dat slechte moderatiebeleid hier ook altijd. En zeg nou eerlijk: het was een van de beste topics die hier ooit gestaan heeft! Dus, denk er maar eens over na, je hoeft je niet te verontschuldigen ofzo, daar heeft niemand iets aan, maar probeer er van te leren. En oja, vat het niet persoonlijk op.
Hoe inventiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:56 schreef Borkydude het volgende:
Dude, Niek
Omdat een 15-jarige knul grappen loopt te maken kan de rest van PUB niet genieten van een inventief en veelbelovend topic.Slaat nergens op, gooi hem open
En dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe inventief.
Wacht gewoon eens.
Jij bent ook keilief heurquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Merel1808 het volgende:
Nou, ik wil lekker even zeggen dat ik onze modjes lief vind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |