Ben je er morgenavondquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Zwaai hier versabommie uit!!! moest op slot, dan hier maar verder![]()
Vaker inloggen misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hier.........
Dit is dan de tweede keer dat ik te laat op FOK inlog.
Iedereen maakt altijd lol zonder mij! :-(
Australie. Dit is echt niet hun beste werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?
Thats mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehehehe!
Jij bent je broeders hoeder?
Om um UIT TE ZWAAIEN?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er morgenavond![]()
KRIBBET zet vast 3 toastjes klaar (ben nog aan het Sonja Bakkeren) en ga genieten
![]()
hihihihi.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Australie. Dit is echt niet hun beste werkmaar er is weinig van ze te vinden
![]()
De eerste weken na het kennismaken met mijn nu vrouw draaide we dat 's avonds in de slaapkamer![]()
Gaat je niet lukkenquote:
Gaat inderdaad nooit lukken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Heeft vast een beschermengeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihi.......
Dat IS het wel een beetje. Slaapkamermuziek.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te gelikt......
quote:
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M9Wrksipi_Q
Dit is 1 van mijn favo. nummers![]()
![]()
Maar ook Black Betty kan ik elke dag horen![]()
Zo new ben je dus nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nooit lukken.
Hij lult zich echt wel overal net weer uit!
![]()
Nieuw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo new ben je dus nietHet is mijn missie om hem dit jaar nog een rustpauze van 48 uur aan te smeren (wil zijn vrouw graag
)
![]()
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!
geinig........![]()
Die zijn er allangquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nieuw?
Als ik nieuw ben zijn appels vierkant!
Dat heb ik ook nooit beweerd btw![]()
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden is![]()
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die zijn er allang![]()
Heb even terug gelezen en er begint iets te dagenJe wilde zo halverwege het spel van vorig jaar nog even meedoen
![]()
Gaan we weer een beetje geilpijpenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......
Dolly Parton?
Dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb totaal geen geestelijke bagage en al helemaal ben ik niet integer maar was wel op tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Juist.
Ik dacht ook dat dat kon met mijn geestelijke bagage en mijn integriteit maar daar werd toen absoluut niet op ingegaan. Regels zijn regels blablabla![]()
Ik pijp niks geil lijkt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb zonne allergiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik pijp niks geil lijkt me![]()
, maar ik wilde je wel een kusje geven. En de zonnengroet met je doen.
Ben ik net te laatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:37 schreef Prospera het volgende:
Ik lig dus echt op het randje zegt Sa, denk ik.
Ik kom zo snel mogelijk, met een sms'je.
beetje geëdit
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..![]()
Kan jij mij even wat feedback geven?quote:
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij mij even wat feedback geven?
Doe voor de zekerheid maar hier![]()
Is het complete onzin wat ik in FB zeg?
even lekker je rug ontspannen,quote:
Wie wil er nou wel een HBBquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.
U is niet gek![]()
Snel editten voordat Bommert het zietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Begin je steeds meer te mogenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:34 schreef Prospera het volgende:
Je was heel duidelijk en helder in de FB.
Kijk, daar is ze alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.quote:
Ik zal van je dromenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.
![]()
Wat is dat toch met dat zonnegroetjequote:
No Probs, ik snap jouw verhaal prima, maar de mods ook. Het is nu een beetje een aftasten wat wel en niet kan in COS. Ik ga gewoon naar SC, maar een beetje sjoemelen in Cos kan nog steeds hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wil er nou wel een HBB![]()
Alhoewel, wel gezelli met tann
Bedankt voor de feedback iig![]()
Ik had een beetje gesjoemeld en had een banquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
No Probs, ik snap jouw verhaal prima, maar de mods ook. Het is nu een beetje een aftasten wat wel en niet kan in COS. Ik ga gewoon naar SC, maar een beetje sjoemelen in Cos kan nog steeds hoorEllenlange oftopic gesprekken en gezwaai is niet gewenst en dat kan ik prima snappen. Wat jij zegt dat bijlezen in de SV kan is helemaal waar ook, alleen durven een hoop mensen die niet bij te houden door het commentaar van sommigen. Ik kan me even de naam niet voor me halen, maar er was een hele goeie streamer die afhaakte omdat men zat te zeiken over spelfouten. Muggezifterij wat de sfeer verziekt dus.
En Jezus wat zit ik een verhaal te typen in SC. Bedankt heh, eend![]()
quote:
aaiii was een foutje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaaaaa, snel ben ik heh![]()
terug prospera
![]()
...goeiemorgen...ik kom d'r ook maar weer is bijzitten met me bakkie koffie!quote:
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...goeiemorgen...ik kom d'r ook maar weer is bijzitten met me bakkie koffie!
demins ook goeiemorgen
Het is gewoon nog te vroeg om off-off-topic te doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...
Wil ik dan maar even een interessant krantenartikel neertypen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg om off-off-topic te doen!![]()
Joohanna!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wil ik dan maar even een interessant krantenartikel neertypen?
belande ik even in het ninties tijdelijke forum....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef demins het volgende:
[..]
Joohanna!Ook weer eens boven komen drijven? Type maar lekker neer met je aanbiddelijk slanke vingertjes.
![]()
HA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef demins het volgende:
[..]
Joohanna!Ook weer eens boven komen drijven? Type maar lekker neer met je aanbiddelijk slanke vingertjes.
![]()
zeg dat wel ja...ik ben nu steeds lekker aan het hoppen van topic naar topic...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HA!
Je bent de eerste die toegeeft me te kennen! Ik ga meteen even op zoek naar iets smeuiigs!
Het gaat mij net zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zeg dat wel ja...ik ben nu steeds lekker aan het hoppen van topic naar topic...
(zolang me was nog niet klaar is )
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.
De man had naar eigen zeggen geen keus, omdat zijn versnellingsbak het had begeven. Desondanks wilde hij van de goudmijn in Kalgoorie naar Perth rijden. Daarbij bereikte hij snelheden tot 80 kilometer per uur, meldde de Australische zender ABC.
De man houdt aan zijn tripje een verwijzing naar de rechtbank over.![]()
![]()
Een verwijzing naar de psychiater was misschien meer op zijn plaats geweest!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.
De man had naar eigen zeggen geen keus, omdat zijn versnellingsbak het had begeven. Desondanks wilde hij van de goudmijn in Kalgoorie naar Perth rijden. Daarbij bereikte hij snelheden tot 80 kilometer per uur, meldde de Australische zender ABC.
![]()
zolang wij maar weten dat het gewoon multitasking isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het gaat mij net zo![]()
voor je het weet word je weer voor hersenloze huisvrouw uitgemaakt..![]()
Ben je ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef demins het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de psychiater was misschien meer op zijn plaats geweest!![]()
Heb ik nog nooit last van gehad!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het gaat mij net zo![]()
voor je het weet word je weer voor hersenloze huisvrouw uitgemaakt..![]()
ha ha ...hij had er echt zin inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
![]()
Zeker! Maar ik moet je teleurstellen! Ik kan geen nieuwe patienten meer aannemen!quote:
hihihihiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik moet je teleurstellen! Ik kan geen nieuwe patienten meer aannemen!![]()
skatje, Daar waar zij woont heet het Noorden..... (en ik kan het weten want ik woon vlakbij haar, kwam ik gister achter...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Afijn, ik zie het topic, ik denk wah? Dus ff voor het posten kijken Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Nee nix, de lieftallige doch door haar macht angstaanjagende Yvonne heeft me nog niet gebanned, en ook de nare heks uit het oosten, Nikkt heeft niemand meer gebanned.
Ik ben er nog steeds, dus ik zou zeggen, zwaai tot jullie lamme klauwtjes eraf pleuren, i'm here to stay!![]()
Zo, en welk mokkel hier heeft zin om mij eens ff te kluiven?
Vraag het eens aan Joohanna, die kent je nog niet zo goed!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Afijn, ik zie het topic, ik denk wah? Dus ff voor het posten kijken Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Nee nix, de lieftallige doch door haar macht angstaanjagende Yvonne heeft me nog niet gebanned, en ook de nare heks uit het oosten, Nikkt heeft niemand meer gebanned.
Ik ben er nog steeds, dus ik zou zeggen, zwaai tot jullie lamme klauwtjes eraf pleuren, i'm here to stay!![]()
Demins?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Ik heb na al die jaren wel weer eens zin in een ander smakie, om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:22 schreef demins het volgende:
[..]
Vraag het eens aan Joohanna, die kent je nog niet zo goed!![]()
Verandering van spijs doet eten, schat....dus als je het niet erg vind scharrel ik nog even doorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb na al die jaren wel weer eens zin in een ander smakie, om eerlijk te zijn...
![]()
ohwwwwwwwww nouja, maar ze is nog wel gewoon een enge heks he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
skatje, Daar waar zij woont heet het Noorden..... (en ik kan het weten want ik woon vlakbij haar, kwam ik gister achter...)
No problemo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, schat....dus als je het niet erg vind scharrel ik nog even door
net als je ava, je humor, je postings, je kop!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
Ik ga naar de tandarts. Mijn huidige gebit is zoooo 1980!![]()
Succes! Wist je touwens al dat beige DE kleur voor deze herfst is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
Ik ga naar de tandarts. Mijn huidige gebit is zoooo 1980!![]()
ow, Meloen of aNaNasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwwwwww nouja, maar ze is nog wel gewoon een enge heks he?
kluif me maar ff!
Sorry hoor newbie, maar m.i. kent niemand je hier en mij lijkt dit slechts een ludieke manier om een forum ongeschonden in te komen! Je gaat maar netjes in de rij met newbies staan en onderop beginnen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Bocaj het volgende:
Hoi beste mensen!![]()
Ben verhuisd en er zijn nu wat problemen met internet.... andere provider etc... zat bij @home maar ga nu naar KPN... (misschien wel een grote fout)
Zit dit nu even te schijven op mijn werk...![]()
Denk dat het nog wel dagen gaat duren!![]()
Dus niet teveel rotzooi schoppen bommie als ik er niet ben!![]()
Doei, Doei
Jacob![]()
ik kan het jammer genoeg niet met een groter lettertype tikken, echter ik bedoel deze keihard: HUH?!?quote:
was ooit een blondjesmop: dat de een de ander tips gaf. Dat je tijdens orale werkzaamheden Meloen moest zeggen. Dat blondje twee dat 's avonds in praktijk wilde gaan brengen en de fruitsoort niet meer wist en toen over ging op ananas zeggen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan het jammer genoeg niet met een groter lettertype tikken, echter ik bedoel deze keihard: HUH?!?
na doe dan maar meloenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was ooit een blondjesmop: dat de een de ander tips gaf. Dat je tijdens orale werkzaamheden Meloen moest zeggen. Dat blondje twee dat 's avonds in praktijk wilde gaan brengen en de fruitsoort niet meer wist en toen over ging op ananas zeggen...![]()
geen serverstress vandaag??quote:
Neen, tis vrijdag...elke klant weet dat ik vrijdag en zeker vrijdagmiddag geen ik herhaal geen cruciale dingen doe, anders zit ik weer het hele weekend te kutten!quote:
en dat kan de bedoeling natuurlijk nooit zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, tis vrijdag...elke klant weet dat ik vrijdag en zeker vrijdagmiddag geen ik herhaal geen cruciale dingen doe, anders zit ik weer het hele weekend te kutten!
Dat denk ik toch wel hoor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat kan de bedoeling natuurlijk nooit zijn...
ja sssst, ik ook.... maar we laten m ff in de waanquote:
Flikker maar op het weekendquote:
waarom doe jij zo naar tegen mij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja sssst, ik ook.... maar we laten m ff in de waan![]()
ik?? naar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom doe jij zo naar tegen mij?
PSIES!quote:
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik?? naar?![]()
sorry bommie, mijn nederige excuses. het zal niet meer gebeuren....
doe niet zo gek joh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik?? naar?![]()
sorry bommie, mijn nederige excuses. het zal niet meer gebeuren....
tja, dan moet je het zelf maar wetenquote:
kep nooit files! en voor 150% doe ik het zeker niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
PSIES!
Lekker in je eentje hard doorwerken, geen files, 150% uitbetaling........ weg met je sociale leven, is nergens goed voor!
BRING....IT....ON!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan moet je het zelf maar weten![]()
Vrees toch dat zal moeten......... je lanterfantert de hele boel bij elkaar op de vrijdagen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nooit files! en voor 150% doe ik het zeker niet!
or any other day of the week!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Vrees toch dat zal moeten......... je lanterfantert de hele boel bij elkaar op de vrijdagen!
quote:
hmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ff kindjes van school halen....
zo terug!
Jij bent niet gekwalificeert!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lekker baantje, doe mij er ook eens 10 van die?![]()
saai mokkel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmmm..
dan ben ik waarschijnlijk aan het werk, ik moet namelijk 8 uur werk in 4 uur toegestane arbeid wegwerken dus heb dan geen tijd om te FOKken.
niet getreurd! ik ben er ook weer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef puntoortje het volgende:
ja hoor ik ben ff weg en dan gaan ze ineens allemaal praten![]()
...ik kreeg ineens visite die ik niet had verwacht....dan is het ook weer zo moeilijk om ze weer weg te sturen hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik zit weer tegen mezelf te oh-en....![]()
Ik kan goed meppen op wat voor server dan ook, heb ze zo weer aan de praat!quote:
onmensch!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik kan goed meppen op wat voor server dan ook, heb ze zo weer aan de praat!
alleuh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik zit weer tegen mezelf te oh-en....![]()
Dacht ut niet!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dacht ut niet!![]()
Grrrrrrrrr... zal nog eens aardig tegen je doen![]()
Nee, laat maar weer, je hoeft nu ook niet te gaan slijmen. Heb m'n grote fout voor vandaag alweer gemaaktquote:
Geen ervaring met KPN maar wel Chelloquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Bocaj het volgende:
Hoi beste mensen!![]()
Ben verhuisd en er zijn nu wat problemen met internet.... andere provider etc... zat bij @home maar ga nu naar KPN... (misschien wel een grote fout)
Zit dit nu even te schijven op mijn werk...![]()
Denk dat het nog wel dagen gaat duren!![]()
Dus niet teveel rotzooi schoppen bommie als ik er niet ben!![]()
Doei, Doei
Jacob![]()
je zit me weer in een kwaad daglicht te stellen, net als die nomen hierboven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geen ervaring met KPN maar wel Chello![]()
Eind van de maand zijn we daar als het goed is vanaf en gaan we verder met Tiscali![]()
Bommie en geen rotzooi![]()
![]()
daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit me weer in een kwaad daglicht te stellen, net als die nomen hierboven!
En bedankt weer, wat de neuk heb ik jou ooit misdaan? Ik ben altijd de vriendelijkheid zelfe tegen jou !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig!!![]()
hoi trouwens![]()
Ikkequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
En bedankt weer, wat de neuk heb ik jou ooit misdaan? Ik ben altijd de vriendelijkheid zelfe tegen jou !
Is de liefde over?![]()
Op het moment dat je mij aanviel, begonnen idd de donkere tijden voor je. Hoop dat dat je te denken zet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IkkeDat kan jezelf veel beter
Maar als ik nu naar buiten kijk (en denk even terug hoe verzopen mijn vrouw net binnen kwam na het uitlaten van de hond
) vind ik het erg donker worden, heet dat dan: dagdonker
![]()
En je bewijst het sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
zou ik dan al die moeite doen als het wel zo was?![]()
Dat doe je zelf wel, daar heb je ons helemaal niet bij nodigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
tsssssssssk ik ben idd soms een ietwat licht ongeleid projectieletje, maar jullie pleuren er wel steeds zout bij in die wondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat doe je zelf wel, daar heb je ons helemaal niet bij nodig![]()
Doen ze naar tegen je, Bommie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tsssssssssk ik ben idd soms een ietwat licht ongeleid projectieletje, maar jullie pleuren er wel steeds zout bij in die wonden![]()
Ja m'n lieve engel,quote:
Enorm offtopic. de NSB knop stond voor niets!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef KRIBBET het volgende:
Urker school boos over docente in Gouden Kooi
Weer rel over Gouden Kooi
URK - Het Berechja College op Urk is boos over het vertrek van docent Eveline Klaassen naar De Gouden Kooi van televisiezender Talpa. „Iemand die drie examenklassen in de steek laat om een BN'er te worden, is niet netjes. Ook strookt het programma niet met de christelijke identiteit van de school”, oordeelde directeur Maarten Meuns vrijdag.
Hij heeft vooral bezwaar tegen de manier waarop Klaassen vertrok. „Ze heeft het nooit over deelname aan dat programma gehad.” De 24-jarige juf nam per direct ontslag, maar Meuns hield haar aan de drie maanden opzegtermijn. „Maar ze vertrok met veertien dagen. Zo gaan mensen niet met elkaar om.”
Ik welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja m'n lieve engel,![]()
![]()
ze zijn weer complotten aan het smeden, mijn stoelpoten aan het verzagen, mijn reputatie ind e fik aan het zetten en volgens mij zijn er zelfs bij die mij de eigenschappen van Satan zelfe toeschrijven.
Ik ben ook maar een mens met gevoelens enzo ...
Heb je de FB al gelezen?
Ook die knop is hier al versletenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enorm offtopic. de NSB knop stond voor niets!![]()
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik welIk heb MED open staan en mijn F5 knopje begint een beetje te slijten
![]()
Wannebegebandequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebben![]()
Is dat omdat je je eigen site wilt promotenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebben![]()
Nope...een ban zou betekenen dat Japie, Krabbit, Ice hun zin zouden krijgenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Basje komt hier heel af en toe even binnen kakken (kloon van LS) en kloddertje wil alleen maar oortje beklodderen
![]()
Zo even weer bijgelezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nog
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kijk zelf maar even wanneer mijn kloon (MrObjective) voor het laatst actief is geweest.
En dat Kribbet iets over een kloon durft te zeggen, een achterbaks naar iemand, die voor de buitenwereld niet wil laten weten dat hij BB volgt. Maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd.
Kribbet is niet echt mijn vijand hoor. Ik vind het alleen een irritant persoon, die iets over kloons te zeggen. Terwijl het een gebruiker is die voor BB met een kloon komt, omdat het anders zijn reputatie zou schaden, als ze weten dat hij BB volgt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mij![]()
Nou we zijn het eigelnlijk al direct eens voor wat krabbit betreft...hij is de rechterhand van die Satan ook wel Jappie genoemd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kribbet is niet echt mijn vijand hoor. Ik vind het alleen een irritant persoon, die iets over kloons te zeggen. Terwijl het een gebruiker is die voor BB met een kloon komt, omdat het anders zijn reputatie zou schaden, als ze weten dat hij BB volgt.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Maar moet een ieder voor zichzelf weten. Zolang ik maar weet dat ik geen kloon nodig heb. Ik had er tijdens mijn ban's ook met een kloon in kunnen komen, want ik zat toen op account van mijn buurman via een router en gebruikte mijn nieuwe eigen account nog niet.
En het was Kribbet die zei dat hij een hekel aan míj heeft he? Zal daar dan wel op gebaseerd zijn, want ergens anders heb ik hem nog nooit op aangevallen.
Maar als ik dan je vriendje word, is het dan ook zo dat als jij en ik het met elkaar eens zijn, dat we dan zeggen dat iedereen er zo over denkt? Zoals jij en ik er over denken. Want er zijn zelfs users die iets vinden en dan zeggen dat íedereen er zo over denkt. Om niet zo alleen te staan in hun mening.
Ik voel mij best wel heel erg eenzaam als ik mijn mening op het forum neerzet, want ik sta er altijd alleen voor, dus een vriendje kan ik wel gebruiken.![]()
Dat was vorig jaar zo tijdens BB5. Toen ik nog geen leven had. Daar is inmiddels verandering in gekomen. Neem het allemaal niet zo serieus meer, dat doe ik wel in m'n sociale leven en tijdens het werk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou we zijn het eigelnlijk al direct eens voor wat krabbit betreft...hij is de rechterhand van die Satan ook wel Jappie genoemd!
Overigens vind ik dat jij en je "tegenstanders" het een beetje te serieus allemaal nemen, tis een forum, tis vrije tijd, let's party and enjoy!
groetjes en een ferme schouderklop,
Jouw vriend Bommie!
TOP! Zo hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo tijdens BB5. Toen ik nog geen leven had. Daar is inmiddels verandering in gekomen. Neem het allemaal niet zo serieus meer, dat doe ik wel in m'n sociale leven en tijdens het werk.
Go Away, NooB!quote:
he, laat die pmmetjes maar achterwege hoor, zit ik van jou echt nie op te wachtenquote:
hey MOM ,sorry buufquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
nou de sfeer zit er weer lekker in![]()
ik heb vandaag youtube ontdekt!zit nu als een naar de 60's terugverlangende hippie bands te luisteren die ik vroeger te gek vond! (en nog, is gebleken...
)
wat een koe was dat, op save 5000 nemen, ze had 125000 gehadquote:
jij je zinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, laat die pmmetjes maar achterwege hoor, zit ik van jou echt nie op te wachten![]()
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hey MOM ,sorry buuf, zoals, geef is ff een voorbeeld van 1 van die hippie bands
![]()
nee ok, maar dit is ook van mijn "hippie" tijd hoor, je bent ook van de grunge generatiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijn![]()
![]()
maar dit bijvoorbeeld! http://www.youtube.com/watch?v=KoBucB9Q3Cw
dan zijn the stone roses meer hippie....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijn![]()
![]()
maar dit bijvoorbeeld! http://www.youtube.com/watch?v=KoBucB9Q3Cw
neigt meer naar lichte punk dan hippiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z5KRdHqvy3s
en dit....
yakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit....
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee ok, maar dit is ook van mijn "hippie" tijd hoor, je bent ook van de grunge generatie![]()
![]()
soundgarden was echt uit de tijd van pearl jam, nirvana en zo, ik kwam deze tegen, vind ik een geweldig nummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zijn the stone roses meer hippie....
http://www.youtube.com/watch?v=3syLQlNFFhkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit....
pretpunk....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
neigt meer naar lichte punk dan hippie![]()
Ik had het (in dit geval) niet over kloons, maar over een banquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kommaaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
Eddiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
soundgarden was echt uit de tijd van pearl jam, nirvana en zo, ik kwam deze tegen, vind ik een geweldig nummer
http://www.youtube.com/watch?v=e1esJQTJepU&mode=related&search=
![]()
grappige is, deze had ik niet eens gelezen toen ik die andere post plaatstequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaaaaaaa![]()
pearl jam, soundgarden... ratm!
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
nix maar ik verveel mequote:
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!quote:
Ik was dit keer serieus hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!
Schei toch uit, die discussie die eend aanhaalde was puur om te zuigen, die is al 11 volle topic's FB gaande!
die fb toppics heb ik dus niet teruggelezen ben ik ook niet van plan en houd daarom mn mond daar ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!
Schei toch uit, die discussie die eend aanhaalde was puur om te zuigen, die is al 11 volle topic's FB gaande!
als jij het zegtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!![]()
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
die fb toppics heb ik dus niet teruggelezen ben ik ook niet van plan en houd daarom mn mond daar ook
Als je het zo leuk vindt, doe een keer meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
Mensen, feestje of niet om 21:30 begint op ned3 raT van fortuin! en geleuf me, lachen!!!!
Maak dat de eend wijs, gek!quote:
Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo leuk vindt, doe een keer mee
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!![]()
Godver ik maak een keer een oprot geintje en je wordt gelijk niet meer serieus genomenquote:
ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nix maar ik verveel me
[afbeelding]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoeg![]()
Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan vind ik het denk ik niet meer zo leuk
![]()
Vorige week gezien? die buzzer tussen de cactussen was al hilarisch, dat ze daarna ipv een buzzer hebben om te antwoorden moeten gaan pissen bij elk goed antwoord...ik lag op mijn rug, maar de finale, waarin elk goed antwoord bij gebrek aan scorebord betekende dat er een lap haar werd weggeharst op het lichaam......SSCHITTTTTEREND!![]()
Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwend
Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.
Wees nou eens eerlijk, vorig jaar werd het grote deel sc gewoon beperkt doordat dat plaatsvond in het servivaltopic....de situatie is nu dus niet anders....alleen is het nu sc ipv servival. Toen de servival afliep begon het gezeik pas omdat de sc gehouden werd in de toenmalige cos!
heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets afquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!![]()
er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets af
geef die toch hun toppic met cos en sc degene die geen sc willen hoeven er toch niet te komen?
maar goed nu ga ik dus toch die discussie beginnen die blijkbaar al gevoerd is dus reageer maar niet zal ik ook niet meer doen
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen usersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...
Ik zag in wat er vorig jaar gebeurde eerder een clash van verschillende soorten users zoals ik ook al in FB uitgelegd heb.
o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingen
ik ben hier gebleven
ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!![]()
Eens in de zoveel tijd is er echt iets geniaals op TV. Overigens moet ik zeggen dat BNN ook echt vernieuwend is met haar programma's!
(komt bij dat ik vaak moet zijn in het bnn gebouw en ik idd geniet van een peuk met katja)
mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gaten
k kwam in a'dam n grachten pandje (keizersgracht?) uit met n balk op mn schouder draai dat trappetje af zo met balk vlak langs dr kop
dan had ik de krant wel weer gehaald denk![]()
bemoei je er dan eens mee! Zeg die verdomde satanische eend de waarheid schat!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoor
Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen users![]()
dat zou ik nou nooit doen he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....
Maar een clash tussen users is nooit weg natuurlijk![]()
als newbie heb ik nogal moeite om t tempo bij te houden van 1 toppic laat staan 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!![]()
dat wil ik best geloven ze is wel donders klein en lijkt in dr dagelijks leven meer op birgit vind ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachen![]()
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EJcDJuiMh-c
ook een klassieker![]()
CLASH!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen users![]()
FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...
ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!!of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
CLASH!![]()
Kutzooi...ik dacht dat ik nu alles wel wist.... Oké, komt ie: Wat is een clash?
![]()
Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
CLASH!![]()
Kutzooi...ik dacht dat ik nu alles wel wist.... Oké, komt ie: Wat is een clash?
![]()
ben nog in de theefase schat....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...
als jij nou eens begint met over de barkruk te glijden?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQ![]()
![]()
![]()
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQ![]()
![]()
![]()
geeft nix, ik ga eerst zo ff rat van fortuin kijken. Ned 3 schat ..je gaat echt lachen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben nog in de theefase schat....![]()
heb ik hierboven uitgelegdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
heel erg slecht nummer.... maar zit een beetje in een trip down memorie lane.... ex punkert.... da's jammerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...
oftewel vette kwestie, dood en rampspoed, neem geen gevangenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok maar we kunnen opwarmenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Kijk zelf maar even wanneer mijn kloon (MrObjective) voor het laatst actief is geweest.
En dat Kribbet iets over een kloon durft te zeggen, een achterbaks naar iemand, die voor de buitenwereld niet wil laten weten dat hij BB volgt. Maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd.
Veel plezier met je nieuwe vriend hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mij![]()
jij ook al haha ben dr net klaar meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...
ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!!of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
![]()
we zijn er alleen met een andere mening uitgekomen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij ook al haha ben dr net klaar mee
Doe eens normaal, newbie!quote:
De APK (van de autoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
TER-ING!!! Win je een auto, staat er een mongool op te hengsten ...kostelijk!![]()
![]()
zou ik ook graag willen maar ik moet ook aan me sociale RL denken ben vanavond hier heen 70&80 party elke eerst vrijdag v/d maandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we zijn er alleen met een andere mening uitgekomen....![]()
maar daar wil ik het nu NIET over hebben.
Als Rik eindelijk klaar is met tutten kan het feest los gaan!![]()
gooien we er ff een lekker glas wijn in onder het genot van een hoerenfeest. kijken of de mods ook weer lekker mee kunnen kleppen.
Het wordt er tijd voor![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
zou ik ook graag willen maar ik moet ook aan me sociale RL denken ben vanavond hier heen 70&80 party elke eerst vrijdag v/d maand![]()
![]()
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben net zo nieuw als jij, VOLbewoner!
En die knijpers....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De APK (van de auto) loopt tot 28 augustus 2007 maar er zal tot eerst wat werk verricht moeten worden
![]()
wordt om 22.30 uur bij kammeraad verwacht maar sinds ik hier op fok zit ben ik nog nooit op tijd geweest zo ook nu niet moet nog scheren tanden poetsen douchen haren doen enz. dusss.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel plezier dan maar hè! en doe geen dingen die ik niet gedaan zou hebben
![]()
![]()
![]()
Ze trilde er gewoon vanafquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En die knijpers....![]()
Zag je 'm trillen?![]()
clash [klesj]quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nou hup douchen dan....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
wordt om 22.30 uur bij kammeraad verwacht maar sinds ik hier op fok zit ben ik nog nooit op tijd geweest zo ook nu niet moet nog scheren tanden poetsen douchen haren doen enz. dusss.......
ben nog niet direct weg
Hoiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:54 schreef Joohanna het volgende:
Zo. Hier is de TV uit, muziek aan..... echt fiesta!
oke oke ik ga alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou hup douchen dan....
opschieten.![]()
Blouse of een overhemdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
oke oke ik ga alwas nog ff in egbert modus [laatste peuk]
![]()
kutzooi moet ook nog eerst blouse strijken![]()
duhhh zie link bommels of ken je da niequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blouse of een overhemdWat voor nichtenfeest is dat joh
![]()
huh? wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
duhhh zie link bommels of ken je da nie
Niet offtopic gaan he, ik hou het in de gatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
als jullie me zoeken....ik zit in het cos![]()
ohwwwwwwwww....da's gemeen, je weet dat ik nu wel offtopic moet gaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet offtopic gaan he, ik hou het in de gaten![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwwwwww....da's gemeen, je weet dat ik nu wel offtopic moet gaan![]()
Tsja...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm
ff kijken heur:
Joojankert:
donderdag 22 september 2005 @ 23:51
Laatste bezoek: 1 minuut, 21 seconden geleden.
Aantal posts: 442 (gemiddeld 2 per dag)
Versabommie, Forumgod:
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 9091 (gemiddeld 24 per dag)
Ik was lekker 9 dagen eerder, smetkut!![]()
Waarom vier jij geen feest in de cos?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Joohanna het volgende:
[..]
???????????
Stel je eens even netjes aan mij voor?
Wat is COS in godsnaam?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom vier jij geen feest in de cos?
Of zie ik je over het hoofd omdat het me te snel gaat?
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpenquote:
Ga nu niet te moeilijk doen. Ik ben als nietBB kijker hierheen gelokt dus ik wil gewoon een legitieme uitleg!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpen
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ga nu niet te moeilijk doen. Ik ben als nietBB kijker hierheen gelokt dus ik wil gewoon een legitieme uitleg!
Eend jij hebt gewoon penisnijd t.o.v. TLquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijn![]()
Jooohana HELLUPquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend jij hebt gewoon penisnijd t.o.v. TL![]()
Ow daar doe ik niet aan mee, ik ken die streams niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijn![]()
Moet IK jou uit de penisdip halen?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Moet IK jou uit de penisdip halen?
Klop ff lekker bij de buurvrouw aan, man!
Joohanna is net een eenhapscracker...daar ben ik echt zo klaar meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Nee je moet ff bommert uit mijn nek halen, jij wou toch met hem spelen vanavond?
Toen je er niet was had ze nog zo een grote bekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joohanna is net een eenhapscracker...daar ben ik echt zo klaar mee![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow daar doe ik niet aan mee, ik ken die streams niet.![]()
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SCquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer alleen
![]()
Volg ook geen streams (dus post ook niet in COS) Kom eigenlijk niet verder dan SC, dat is mijn gevangenis
![]()
Mijn vrouw kijkt absoluut geen BB, vorige week verteld dat het weer begonnen wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SC
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SC
Zoveel drank is er niet eens in Nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaat![]()
Ik heb bijna alles gelezen in de FB, maar ik post hier te weinig om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren, dus doe ik het maar niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt absoluut geen BB, vorige week verteld dat het weer begonnen was![]()
Maar je schijnt tegenwoordig ook alles in FB kwijt te kunnenMaar daar lezen is echt een verzieker voor je weekend
![]()
Gelukkig mag hier bijna alles![]()
![]()
Ik weiger om bij die kanslozen in de COS te gaan zitten!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaat![]()
Je moet nu wel weten wat wel en niet magquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg nou es eerlijk, ik had gelijk he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gelezen in de FB, maar ik post hier te weinig om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren, dus doe ik het maar niet.
Maar mijn weekend wordt er niet door verpest.
Moeten meer dingen gebeuren om mijn weekend te verpesten![]()
Oke, maar de COS is inderdaad een chat met gelul!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet nu wel weten wat wel en niet mag![]()
Alles mag!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet nu wel weten wat wel en niet mag![]()
Zieltjes aan het winnen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg nou es eerlijk, ik had gelijk he?![]()
Erg he, hier me mokkel en me maatje ook nog :-(quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |