Als je het zo leuk vindt, doe een keer meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
Mensen, feestje of niet om 21:30 begint op ned3 raT van fortuin! en geleuf me, lachen!!!!
Maak dat de eend wijs, gek!quote:
Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het zo leuk vindt, doe een keer mee
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!![]()
Godver ik maak een keer een oprot geintje en je wordt gelijk niet meer serieus genomenquote:
ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nix maar ik verveel me
[afbeelding]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoeg![]()
Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan vind ik het denk ik niet meer zo leuk
![]()
Vorige week gezien? die buzzer tussen de cactussen was al hilarisch, dat ze daarna ipv een buzzer hebben om te antwoorden moeten gaan pissen bij elk goed antwoord...ik lag op mijn rug, maar de finale, waarin elk goed antwoord bij gebrek aan scorebord betekende dat er een lap haar werd weggeharst op het lichaam......SSCHITTTTTEREND!![]()
Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwend
Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.
Wees nou eens eerlijk, vorig jaar werd het grote deel sc gewoon beperkt doordat dat plaatsvond in het servivaltopic....de situatie is nu dus niet anders....alleen is het nu sc ipv servival. Toen de servival afliep begon het gezeik pas omdat de sc gehouden werd in de toenmalige cos!
heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets afquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!![]()
er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets af
geef die toch hun toppic met cos en sc degene die geen sc willen hoeven er toch niet te komen?
maar goed nu ga ik dus toch die discussie beginnen die blijkbaar al gevoerd is dus reageer maar niet zal ik ook niet meer doen
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen usersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...
Ik zag in wat er vorig jaar gebeurde eerder een clash van verschillende soorten users zoals ik ook al in FB uitgelegd heb.
o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingen
ik ben hier gebleven
ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!![]()
Eens in de zoveel tijd is er echt iets geniaals op TV. Overigens moet ik zeggen dat BNN ook echt vernieuwend is met haar programma's!
(komt bij dat ik vaak moet zijn in het bnn gebouw en ik idd geniet van een peuk met katja)
mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gaten
k kwam in a'dam n grachten pandje (keizersgracht?) uit met n balk op mn schouder draai dat trappetje af zo met balk vlak langs dr kop
dan had ik de krant wel weer gehaald denk![]()
bemoei je er dan eens mee! Zeg die verdomde satanische eend de waarheid schat!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoor
Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen users![]()
dat zou ik nou nooit doen he!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....
Maar een clash tussen users is nooit weg natuurlijk![]()
als newbie heb ik nogal moeite om t tempo bij te houden van 1 toppic laat staan 2quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!![]()
dat wil ik best geloven ze is wel donders klein en lijkt in dr dagelijks leven meer op birgit vind ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachen![]()
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EJcDJuiMh-c
ook een klassieker![]()
CLASH!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen users![]()
FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...
ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!!of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
CLASH!![]()
Kutzooi...ik dacht dat ik nu alles wel wist.... Oké, komt ie: Wat is een clash?
![]()
Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
CLASH!![]()
Kutzooi...ik dacht dat ik nu alles wel wist.... Oké, komt ie: Wat is een clash?
![]()
ben nog in de theefase schat....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...
als jij nou eens begint met over de barkruk te glijden?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQ![]()
![]()
![]()
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQ![]()
![]()
![]()
geeft nix, ik ga eerst zo ff rat van fortuin kijken. Ned 3 schat ..je gaat echt lachen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben nog in de theefase schat....![]()
heb ik hierboven uitgelegdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
heel erg slecht nummer.... maar zit een beetje in een trip down memorie lane.... ex punkert.... da's jammerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...
oftewel vette kwestie, dood en rampspoed, neem geen gevangenen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ok maar we kunnen opwarmenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kijk zelf maar even wanneer mijn kloon (MrObjective) voor het laatst actief is geweest.
En dat Kribbet iets over een kloon durft te zeggen, een achterbaks naar iemand, die voor de buitenwereld niet wil laten weten dat hij BB volgt. Maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd.
Veel plezier met je nieuwe vriend hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mij![]()
jij ook al haha ben dr net klaar meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...
ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!!of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
![]()
we zijn er alleen met een andere mening uitgekomen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij ook al haha ben dr net klaar mee
Doe eens normaal, newbie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |