abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:54:06 #201
2018 PC eend
relativist
pi_42432505
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef versabommie het volgende:
Mensen, feestje of niet om 21:30 begint op ned3 raT van fortuin! en geleuf me, lachen!!!!
Als je het zo leuk vindt, doe een keer mee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:54:19 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432515
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik was dit keer serieus hoor
Maak dat de eend wijs, gek!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:55:54 #203
157308 SabinasPuppiesRule
ik hou van hobbies
pi_42432561
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:56:02 #204
2018 PC eend
relativist
pi_42432567
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!
Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoeg
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:56:17 #205
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432574
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als je het zo leuk vindt, doe een keer mee
dan vind ik het denk ik niet meer zo leuk

Vorige week gezien? die buzzer tussen de cactussen was al hilarisch, dat ze daarna ipv een buzzer hebben om te antwoorden moeten gaan pissen bij elk goed antwoord...ik lag op mijn rug, maar de finale, waarin elk goed antwoord bij gebrek aan scorebord betekende dat er een lap haar werd weggeharst op het lichaam......SSCHITTTTTEREND!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42432612
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:57:47 #207
2018 PC eend
relativist
pi_42432616
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Maak dat de eend wijs, gek!
Godver ik maak een keer een oprot geintje en je wordt gelijk niet meer serieus genomen
Waar is die socutera
pi_42432619
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef puntoortje het volgende:

[..]

nix maar ik verveel me
[afbeelding]
ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingen
ik ben hier gebleven
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:58:39 #209
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432652
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat het bolwerk scheurtjes begint te vertonen zegt mij al genoeg
Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.

Wees nou eens eerlijk, vorig jaar werd het grote deel sc gewoon beperkt doordat dat plaatsvond in het servivaltopic....de situatie is nu dus niet anders....alleen is het nu sc ipv servival. Toen de servival afliep begon het gezeik pas omdat de sc gehouden werd in de toenmalige cos!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:59:08 #210
2018 PC eend
relativist
pi_42432668
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

dan vind ik het denk ik niet meer zo leuk

Vorige week gezien? die buzzer tussen de cactussen was al hilarisch, dat ze daarna ipv een buzzer hebben om te antwoorden moeten gaan pissen bij elk goed antwoord...ik lag op mijn rug, maar de finale, waarin elk goed antwoord bij gebrek aan scorebord betekende dat er een lap haar werd weggeharst op het lichaam......SSCHITTTTTEREND!
Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwend
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:02:35 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432784
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is op zijn zachts gezegd aardig vernieuwend
Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!

Eens in de zoveel tijd is er echt iets geniaals op TV. Overigens moet ik zeggen dat BNN ook echt vernieuwend is met haar programma's!

(komt bij dat ik vaak moet zijn in het bnn gebouw en ik idd geniet van een peuk met katja )
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:02:57 #212
2018 PC eend
relativist
pi_42432795
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vind er geen reet aan, want ik heb het hier eerlijk gezegd goed naar mijn zin. Heb ook een account op VOL, en daar is het ook leuk,maar fok! voelt me een stuk meer aan als thuis.

Wees nou eens eerlijk, vorig jaar werd het grote deel sc gewoon beperkt doordat dat plaatsvond in het servivaltopic....de situatie is nu dus niet anders....alleen is het nu sc ipv servival. Toen de servival afliep begon het gezeik pas omdat de sc gehouden werd in de toenmalige cos!
Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...

Ik zag in wat er vorig jaar gebeurde eerder een clash van verschillende soorten users zoals ik ook al in FB uitgelegd heb.
pi_42432802
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:53 schreef versabommie het volgende:

[..]

Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!
heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets af
geef die toch hun toppic met cos en sc degene die geen sc willen hoeven er toch niet te komen?
maar goed nu ga ik dus toch die discussie beginnen die blijkbaar al gevoerd is dus reageer maar niet zal ik ook niet meer doen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:06:02 #214
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432913
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:

[..]

heb de laatst 3 fb's ofzo wel gelezen daaruit maak ik op dat mensen ontevreden zijn met de gang van zaken en val niets af
geef die toch hun toppic met cos en sc degene die geen sc willen hoeven er toch niet te komen?
maar goed nu ga ik dus toch die discussie beginnen die blijkbaar al gevoerd is dus reageer maar niet zal ik ook niet meer doen
er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:06:28 #215
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42432928
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat als er op het eind minder mensen in het huis overblijven, dat het dan saai word en er meer offtopic gegaan word, ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dat dit jaar zal verlopen...

Ik zag in wat er vorig jaar gebeurde eerder een clash van verschillende soorten users zoals ik ook al in FB uitgelegd heb.
ik heb eigenlijk wel zin in een gigantische clash tussen users
pi_42432974
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:

[..]

ow dan weet ik wel wat voor je lees de rest van de fb maar ff voor me en vertel de interesante dingen
ik ben hier gebleven
o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoor
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_42433043
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef versabommie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik denk dat ik doordraaf maar ik vind eerlijk gezegd dat dit van het kaliber tandenborstelshow kan worden alleen dan echt leuk!

Eens in de zoveel tijd is er echt iets geniaals op TV. Overigens moet ik zeggen dat BNN ook echt vernieuwend is met haar programma's!

(komt bij dat ik vaak moet zijn in het bnn gebouw en ik idd geniet van een peuk met katja )
ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gaten
k kwam in a'dam n grachten pandje (keizersgracht?) uit met n balk op mn schouder draai dat trappetje af zo met balk vlak langs dr kop
dan had ik de krant wel weer gehaald denk
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:12:32 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433118
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:

[..]

ik heb dat mens vorig jaar zowat met n stuk balkhout knockout geslagen ze had t zelf niet eens in de gaten
k kwam in a'dam n grachten pandje (keizersgracht?) uit met n balk op mn schouder draai dat trappetje af zo met balk vlak langs dr kop
dan had ik de krant wel weer gehaald denk
mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:13:00 #219
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433135
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:08 schreef puntoortje het volgende:

[..]

o dat heb ik allemaal al gelezen... daarna staat eigenlijk hetzelfde als ervoor
bemoei je er dan eens mee! Zeg die verdomde satanische eend de waarheid schat!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:13:11 #220
2018 PC eend
relativist
pi_42433143
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....

Maar een clash tussen users is nooit weg natuurlijk
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:14:00 #221
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433174
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat jij trouwens over die sevivial zegt ben ik het helemaal niet mee eens, die verpeste eerder veel topics met SC omdat mensen overal stemmen gingen werven of gingen dreigen met minpunten....

Maar een clash tussen users is nooit weg natuurlijk
dat zou ik nou nooit doen he!
pi_42433191
quote:

[..]

er is een cos voor commentaar op de streams, er is een sc voor slowchat, waarom moet er nou perse cos op de sc en sc op de cos? Het is gewoon nooit genoeg vor 4-5 zeikende recalcitrantjes. Ze worden aangevoerd door hun duivelse hopman PC Eend, die gaat voor totale verwoesting van al wat de mens lief is!
als newbie heb ik nogal moeite om t tempo bij te houden van 1 toppic laat staan 2
zit ook niet te wachten op mensen die letterlijk herhalen wat er op de streams gezegd wordt maar wat moet je anders als je t nergens anders over mag hebben of ergens wat langer/dieper op door mag gaan
als en niets gebeurt hoeft er ook niet over geluld te worden en kun je sc
pi_42433252
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

mwah ze is liever dan ik had verwacht ....kom er zeg maar 1 keer in de maand en ze is er niet altijd maar tis daar wel altijd lachen
dat wil ik best geloven ze is wel donders klein en lijkt in dr dagelijks leven meer op birgit vind ik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:20:28 #224
2018 PC eend
relativist
pi_42433405
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ook ni... euh lamaa
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:23:59 #225
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42433536
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EJcDJuiMh-c

ook een klassieker
lekker muziekje terwijl ik me door de ellende van de Fb worstel...

ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!! of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_42433586
quote:

[..]

CLASH!

Kutzooi...ik dacht dat ik nu alles wel wist.... Oké, komt ie: Wat is een clash?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:26:02 #227
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433608
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik hoop dat de modjes een beetje komen meefeesten tijdens de party!! of anders gewoon hier, als het feestje niks is...
FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...

als jij nou eens begint met over de barkruk te glijden?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:26:51 #228
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42433633
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

CLASH!

http://www.youtube.com/watch?v=KnUHs0hepaQ
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:27:06 #229
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433641
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:25 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

CLASH!

Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...

oftewel vette kwestie, dood en rampspoed, neem geen gevangenen!

vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:27:39 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42433663
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

FUCK BIG BROTHER.....hier gaan we eens ff een hoerenfeet bouwen...

als jij nou eens begint met over de barkruk te glijden?
ben nog in de theefase schat....
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:27:50 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433675
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ROCK THE CASBAH, ROCK THE CASBAH!
pi_42433726
quote:
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:29:05 #233
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433735
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ben nog in de theefase schat....
geeft nix, ik ga eerst zo ff rat van fortuin kijken. Ned 3 schat ..je gaat echt lachen!

daarna afzakken met de lama's en dan misschien dat fucking feest een keer bij bb

Zullen we vanavond cyberen ?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:30:46 #234
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433795
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
heb ik hierboven uitgelegd

Ex-punker! Kickuh

en de pogues?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:31:53 #235
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42433831
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

heel erg slecht nummer.... maar zit een beetje in een trip down memorie lane.... ex punkert.... da's jammer

clashen is toch botsen, tussen twee verschillende groepen.... monument, pak ff the dictionary erbij...
pi_42433845
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heb je Braveheart gezien???? dat is een clash...

oftewel vette kwestie, dood en rampspoed, neem geen gevangenen!

AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:33:21 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42433903
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

AH! Dankje. I'm in. Maar even wachten tot de herfstvakantie graag. Dan heb ik wat meer tijd...
ok maar we kunnen opwarmen

MENSEN RAT VAN FORTUIN BEGINT OP NED 3!!!
pi_42433904
Ik kijk ondertussen even het Rat.... Is leuk idd
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:34:46 #239
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42433967
clash klinken;botsen, kletteren, rammelen, (met);~ with, in botsing komen (in strijd zijn, vloeken)met;indruisen tegen
pi_42434320
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neuh jij niet he
pi_42434391
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben zo blij. Zo blij..........
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:46:25 #242
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42434409
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[..]

Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kijk zelf maar even wanneer mijn kloon (MrObjective) voor het laatst actief is geweest.

En dat Kribbet iets over een kloon durft te zeggen, een achterbaks naar iemand, die voor de buitenwereld niet wil laten weten dat hij BB volgt. Maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd.
Ik dacht al, waar blijft die eikel toch
Ik dacht, laat ik hem nog maar een keer uitleggen dat ik een kloon ben
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:48:28 #243
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42434481
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mij
Veel plezier met je nieuwe vriend hoor En je weet, met zo'n vriend heb je geen vijand meer nodig
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_42434668
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jij ook al haha ben dr net klaar mee
pi_42434720
Zo. Hier is de TV uit, muziek aan..... echt fiesta!
pi_42434780
edit dubbel
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:57:13 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42434839
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:

[..]

jij ook al haha ben dr net klaar mee
we zijn er alleen met een andere mening uitgekomen....

maar daar wil ik het nu NIET over hebben.
Als Rik eindelijk klaar is met tutten kan het feest los gaan!
gooien we er ff een lekker glas wijn in onder het genot van een hoerenfeest. kijken of de mods ook weer lekker mee kunnen kleppen.
Het wordt er tijd voor
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:02:55 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42435075
TER-ING!!! Win je een auto, staat er een mongool op te hengsten ...kostelijk!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:04:53 #249
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42435157
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef Joohanna het volgende:

[..]

Doe eens normaal, newbie!
pi_42435225
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Doe eens normaal, newbie!
Ben net zo nieuw als jij, VOLbewoner!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')