Ik welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja m'n lieve engel,![]()
![]()
ze zijn weer complotten aan het smeden, mijn stoelpoten aan het verzagen, mijn reputatie ind e fik aan het zetten en volgens mij zijn er zelfs bij die mij de eigenschappen van Satan zelfe toeschrijven.
Ik ben ook maar een mens met gevoelens enzo ...
Heb je de FB al gelezen?
Ook die knop is hier al versletenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Enorm offtopic. de NSB knop stond voor niets!![]()
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik welIk heb MED open staan en mijn F5 knopje begint een beetje te slijten
![]()
Wannebegebandequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebben![]()
Is dat omdat je je eigen site wilt promotenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bekijk MED continu, ik wil er een rss feed op hebben![]()
Nope...een ban zou betekenen dat Japie, Krabbit, Ice hun zin zouden krijgenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Basje komt hier heel af en toe even binnen kakken (kloon van LS) en kloddertje wil alleen maar oortje beklodderen
![]()
Zo even weer bijgelezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nog
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kijk zelf maar even wanneer mijn kloon (MrObjective) voor het laatst actief is geweest.
En dat Kribbet iets over een kloon durft te zeggen, een achterbaks naar iemand, die voor de buitenwereld niet wil laten weten dat hij BB volgt. Maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd.
Kribbet is niet echt mijn vijand hoor. Ik vind het alleen een irritant persoon, die iets over kloons te zeggen. Terwijl het een gebruiker is die voor BB met een kloon komt, omdat het anders zijn reputatie zou schaden, als ze weten dat hij BB volgt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
LS, zullen wij vriendjes worden? Elke vijand van Krabbit is een vriend 1 van mij![]()
Nou we zijn het eigelnlijk al direct eens voor wat krabbit betreft...hij is de rechterhand van die Satan ook wel Jappie genoemd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kribbet is niet echt mijn vijand hoor. Ik vind het alleen een irritant persoon, die iets over kloons te zeggen. Terwijl het een gebruiker is die voor BB met een kloon komt, omdat het anders zijn reputatie zou schaden, als ze weten dat hij BB volgt.
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Maar moet een ieder voor zichzelf weten. Zolang ik maar weet dat ik geen kloon nodig heb. Ik had er tijdens mijn ban's ook met een kloon in kunnen komen, want ik zat toen op account van mijn buurman via een router en gebruikte mijn nieuwe eigen account nog niet.
En het was Kribbet die zei dat hij een hekel aan míj heeft he? Zal daar dan wel op gebaseerd zijn, want ergens anders heb ik hem nog nooit op aangevallen.
Maar als ik dan je vriendje word, is het dan ook zo dat als jij en ik het met elkaar eens zijn, dat we dan zeggen dat iedereen er zo over denkt? Zoals jij en ik er over denken. Want er zijn zelfs users die iets vinden en dan zeggen dat íedereen er zo over denkt. Om niet zo alleen te staan in hun mening.
Ik voel mij best wel heel erg eenzaam als ik mijn mening op het forum neerzet, want ik sta er altijd alleen voor, dus een vriendje kan ik wel gebruiken.![]()
Dat was vorig jaar zo tijdens BB5. Toen ik nog geen leven had. Daar is inmiddels verandering in gekomen. Neem het allemaal niet zo serieus meer, dat doe ik wel in m'n sociale leven en tijdens het werk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou we zijn het eigelnlijk al direct eens voor wat krabbit betreft...hij is de rechterhand van die Satan ook wel Jappie genoemd!
Overigens vind ik dat jij en je "tegenstanders" het een beetje te serieus allemaal nemen, tis een forum, tis vrije tijd, let's party and enjoy!
groetjes en een ferme schouderklop,
Jouw vriend Bommie!
TOP! Zo hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo tijdens BB5. Toen ik nog geen leven had. Daar is inmiddels verandering in gekomen. Neem het allemaal niet zo serieus meer, dat doe ik wel in m'n sociale leven en tijdens het werk.
Go Away, NooB!quote:
he, laat die pmmetjes maar achterwege hoor, zit ik van jou echt nie op te wachtenquote:
hey MOM ,sorry buufquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
nou de sfeer zit er weer lekker in![]()
ik heb vandaag youtube ontdekt!zit nu als een naar de 60's terugverlangende hippie bands te luisteren die ik vroeger te gek vond! (en nog, is gebleken...
)
wat een koe was dat, op save 5000 nemen, ze had 125000 gehadquote:
jij je zinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, laat die pmmetjes maar achterwege hoor, zit ik van jou echt nie op te wachten![]()
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hey MOM ,sorry buuf, zoals, geef is ff een voorbeeld van 1 van die hippie bands
![]()
nee ok, maar dit is ook van mijn "hippie" tijd hoor, je bent ook van de grunge generatiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijn![]()
![]()
maar dit bijvoorbeeld! http://www.youtube.com/watch?v=KoBucB9Q3Cw
dan zijn the stone roses meer hippie....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk nog niet zo oud dat het echte hippiebands zijn![]()
![]()
maar dit bijvoorbeeld! http://www.youtube.com/watch?v=KoBucB9Q3Cw
neigt meer naar lichte punk dan hippiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z5KRdHqvy3s
en dit....
yakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit....
jaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nee ok, maar dit is ook van mijn "hippie" tijd hoor, je bent ook van de grunge generatie![]()
![]()
soundgarden was echt uit de tijd van pearl jam, nirvana en zo, ik kwam deze tegen, vind ik een geweldig nummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zijn the stone roses meer hippie....
http://www.youtube.com/watch?v=3syLQlNFFhkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
en dit....
pretpunk....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
neigt meer naar lichte punk dan hippie![]()
Ik had het (in dit geval) niet over kloons, maar over een banquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Zo even weer bijgelezen.
Knap van je dat je mijn kloon hebt gezien PCeend. Jammer alleen dat dat helaas niet kan.
Kommaaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
Eddiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
soundgarden was echt uit de tijd van pearl jam, nirvana en zo, ik kwam deze tegen, vind ik een geweldig nummer
http://www.youtube.com/watch?v=e1esJQTJepU&mode=related&search=
![]()
grappige is, deze had ik niet eens gelezen toen ik die andere post plaatstequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaaaaaaa![]()
pearl jam, soundgarden... ratm!
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:36 schreef Inodder het volgende:
is die eend hier nog ergens krijg ff zin om m mn steun te betuigen heb ff fb gelezen ben het godsgruwelijk met m eens
zeggen dat er maar 4 of 5 users moeite mee hebben maar wel eerst ff heel duidelijk maken dat de discussie ongewenst is logisch dat je dan weinig commentaar krijgt he wil dus ff niet zeggen dat dr niet meer mensen mee oneens zijn ik ben voor n POLL geen gezeik in fb en je weet toch hoe mensen er over denken maar goed ik kom hier pas net kijken dus ik trek daar mn smoel ook niet open
nix maar ik verveel mequote:
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!quote:
Ik was dit keer serieus hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!
Schei toch uit, die discussie die eend aanhaalde was puur om te zuigen, die is al 11 volle topic's FB gaande!
die fb toppics heb ik dus niet teruggelezen ben ik ook niet van plan en houd daarom mn mond daar ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan moet je met die uitgesproken mening van je ze maar eens goed de ongezouten waarheid zeggen in FB ...held!
Schei toch uit, die discussie die eend aanhaalde was puur om te zuigen, die is al 11 volle topic's FB gaande!
als jij het zegtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Puntje wil er mee zeggen dat ze je een dom schaap vin en dat ze liever op die geile Bommie kruipt!![]()
Je geeft een mening die je op 1 posting van eend staaft? Lees eerst even alles voor de hardwerkende vrijwilligers die alleen voldoen aan de wens die initieel door het merendeel werd geuit af gaat vallen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
die fb toppics heb ik dus niet teruggelezen ben ik ook niet van plan en houd daarom mn mond daar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |