geen serverstress vandaag??quote:
Neen, tis vrijdag...elke klant weet dat ik vrijdag en zeker vrijdagmiddag geen ik herhaal geen cruciale dingen doe, anders zit ik weer het hele weekend te kutten!quote:
en dat kan de bedoeling natuurlijk nooit zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen, tis vrijdag...elke klant weet dat ik vrijdag en zeker vrijdagmiddag geen ik herhaal geen cruciale dingen doe, anders zit ik weer het hele weekend te kutten!
Dat denk ik toch wel hoor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat kan de bedoeling natuurlijk nooit zijn...
ja sssst, ik ook.... maar we laten m ff in de waanquote:
Flikker maar op het weekendquote:
waarom doe jij zo naar tegen mij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja sssst, ik ook.... maar we laten m ff in de waan![]()
ik?? naar?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
waarom doe jij zo naar tegen mij?
PSIES!quote:
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik?? naar?![]()
sorry bommie, mijn nederige excuses. het zal niet meer gebeuren....
doe niet zo gek joh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik?? naar?![]()
sorry bommie, mijn nederige excuses. het zal niet meer gebeuren....
tja, dan moet je het zelf maar wetenquote:
kep nooit files! en voor 150% doe ik het zeker niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef Joohanna het volgende:
[..]
PSIES!
Lekker in je eentje hard doorwerken, geen files, 150% uitbetaling........ weg met je sociale leven, is nergens goed voor!
BRING....IT....ON!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, dan moet je het zelf maar weten![]()
Vrees toch dat zal moeten......... je lanterfantert de hele boel bij elkaar op de vrijdagen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep nooit files! en voor 150% doe ik het zeker niet!
or any other day of the week!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Vrees toch dat zal moeten......... je lanterfantert de hele boel bij elkaar op de vrijdagen!
quote:
hmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ff kindjes van school halen....
zo terug!
Jij bent niet gekwalificeert!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lekker baantje, doe mij er ook eens 10 van die?![]()
saai mokkel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmmm..
dan ben ik waarschijnlijk aan het werk, ik moet namelijk 8 uur werk in 4 uur toegestane arbeid wegwerken dus heb dan geen tijd om te FOKken.
niet getreurd! ik ben er ook weer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef puntoortje het volgende:
ja hoor ik ben ff weg en dan gaan ze ineens allemaal praten![]()
...ik kreeg ineens visite die ik niet had verwacht....dan is het ook weer zo moeilijk om ze weer weg te sturen hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik zit weer tegen mezelf te oh-en....![]()
Ik kan goed meppen op wat voor server dan ook, heb ze zo weer aan de praat!quote:
onmensch!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik kan goed meppen op wat voor server dan ook, heb ze zo weer aan de praat!
alleuh!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik zit weer tegen mezelf te oh-en....![]()
Dacht ut niet!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dacht ut niet!![]()
Grrrrrrrrr... zal nog eens aardig tegen je doen![]()
Nee, laat maar weer, je hoeft nu ook niet te gaan slijmen. Heb m'n grote fout voor vandaag alweer gemaaktquote:
Geen ervaring met KPN maar wel Chelloquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Bocaj het volgende:
Hoi beste mensen!![]()
Ben verhuisd en er zijn nu wat problemen met internet.... andere provider etc... zat bij @home maar ga nu naar KPN... (misschien wel een grote fout)
Zit dit nu even te schijven op mijn werk...![]()
Denk dat het nog wel dagen gaat duren!![]()
Dus niet teveel rotzooi schoppen bommie als ik er niet ben!![]()
Doei, Doei
Jacob![]()
je zit me weer in een kwaad daglicht te stellen, net als die nomen hierboven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Geen ervaring met KPN maar wel Chello![]()
Eind van de maand zijn we daar als het goed is vanaf en gaan we verder met Tiscali![]()
Bommie en geen rotzooi![]()
![]()
daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zit me weer in een kwaad daglicht te stellen, net als die nomen hierboven!
En bedankt weer, wat de neuk heb ik jou ooit misdaan? Ik ben altijd de vriendelijkheid zelfe tegen jou !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb jij helemaal geen hulp bij nodig!!![]()
hoi trouwens![]()
Ikkequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
En bedankt weer, wat de neuk heb ik jou ooit misdaan? Ik ben altijd de vriendelijkheid zelfe tegen jou !
Is de liefde over?![]()
Op het moment dat je mij aanviel, begonnen idd de donkere tijden voor je. Hoop dat dat je te denken zet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
IkkeDat kan jezelf veel beter
Maar als ik nu naar buiten kijk (en denk even terug hoe verzopen mijn vrouw net binnen kwam na het uitlaten van de hond
) vind ik het erg donker worden, heet dat dan: dagdonker
![]()
En je bewijst het sneller dan ik dachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
zou ik dan al die moeite doen als het wel zo was?![]()
Dat doe je zelf wel, daar heb je ons helemaal niet bij nodigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
tsssssssssk ik ben idd soms een ietwat licht ongeleid projectieletje, maar jullie pleuren er wel steeds zout bij in die wondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat doe je zelf wel, daar heb je ons helemaal niet bij nodig![]()
Doen ze naar tegen je, Bommie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tsssssssssk ik ben idd soms een ietwat licht ongeleid projectieletje, maar jullie pleuren er wel steeds zout bij in die wonden![]()
Ja m'n lieve engel,quote:
Enorm offtopic. de NSB knop stond voor niets!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:41 schreef KRIBBET het volgende:
Urker school boos over docente in Gouden Kooi
Weer rel over Gouden Kooi
URK - Het Berechja College op Urk is boos over het vertrek van docent Eveline Klaassen naar De Gouden Kooi van televisiezender Talpa. „Iemand die drie examenklassen in de steek laat om een BN'er te worden, is niet netjes. Ook strookt het programma niet met de christelijke identiteit van de school”, oordeelde directeur Maarten Meuns vrijdag.
Hij heeft vooral bezwaar tegen de manier waarop Klaassen vertrok. „Ze heeft het nooit over deelname aan dat programma gehad.” De 24-jarige juf nam per direct ontslag, maar Meuns hield haar aan de drie maanden opzegtermijn. „Maar ze vertrok met veertien dagen. Zo gaan mensen niet met elkaar om.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |